Netflix Netflix

Gisteren de docu-reeks uitgekeken over the Son of Sam, interessant maar ze hadden ze de docu-reeks wat korter kunnen maken in mijn ogen, het is soms wat te veel.
Er lopen op ons blauw bolletje toch wel zieke mensen rond ze.:sarcastic:
 
Army of the Dead is sinds vandaag beschikbaar maar weet iemand wanneer die op de Belgische Netflix zou verschijnen? Momenteel kan ik 'm daar nog niet terugvinden alleszins.
 
La Casa de Papel gaat eind dit jaar verder: volume 1 komt uit op 3 september en volume 2 op 3 december 2021.

 
Gisteren beginnen kijken naar Vincenzo, een koreaanse serie sinds dit jaar uit. Ben normaal niet happig op zo'n kdrama series, maar krijgt goeie score, en valt tot hier toe (3 eps ver) zeer goed mee. Heeft wat actie, en zit ook voldoende humor in.
 
Jupiter's legacy kun je toevoegen aan het steeds langer wordende lijstje van met veel bombarie aangekondigde shows die ze na één seizoen cannen.

Next up, Sweet Tooth.

En dan zijn ze verwonderd dat er geen kat nog naar hun original series begint te kijken...heel hun portfolio staat ondertussen vol shows die onafgewerkt eindigen, vaak op cliffhangers. Het is beledigend voor de tijd van de kijker.
 
Seizoen 3 van the sinner ging normaal eind mei online staan.
Als ik nu s3 opzoek toont hij afbeeldingen van s3, maar heb ik maar 2 seizoenen beschikbaar.

Is dit uitgesteld geweest? Vind het nergens terug.
 
Wat ik zo énorm klote vind aan Netflix is dat ik geen series positief kan aanduiden die ik al gezien heb. Ik wil hun search algorithm zeer goed laten werken maar ze blijven mij dingen suggereren die ik allang gezien heb.
Lijkt me énorm raar voor zo'n bedrijf dat dat nog niet bestaat eigenlijk. Ik zie ook de logici daarachter niet. Als je iets niet goed vond kan je het ingeven en info geven maar anders niet.

Ik vind dat een erg raar iets, weet iemand waarom of hoe ik via een omweg dat toch zou kunnen verwezenlijken?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan