Netflix Netflix

Ah oei, dan is het er vanaf gehaald. Het heeft er in ieder geval wel meer dan een half jaar opgestaan. En ook vorig voorjaar een tijdje.
Ik gok dat het er nog wel eens op zal komen.

ik weet het omdat ik net op tijd was op S1 en S2 te zien voor het er, ergens in het najaar van 2020, afgehaald werd
 
Ik denk dat Babylon Berlin deze zomer weer terugkomt. Als Canvas nog eens herhalingen uitzendt zit het weer op VRT Nu.
 
Trekt dat op iets? Heb de trailer gezien maar weet niet goed wat ik er van moet verwachten....Marvel of eerder The Boys stijl?
Mss ergens tussenin? Toch wel wat donkerder dan Mavel, wat humor, wat lichte gore etc....
Geen meesterwerk, maar ik vind het zeer entertainend.
 
Laatst bewerkt:
Ben begonnen aan Shadow & Bone.
2 afleveringen ver en het ziet er wel interessant uit. Gaat uiteraard geen absolute topper worden, maar het is zeker niet verkeerd voorlopig.
 
Jupiter's Legacy beginnen zien en dat is best wel oké. Wat grauwer en minder poppy dan Marvel.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren Things heard & seen gezien. Hoe je een redelijke interessante setup zo kunt verneuken… Absolute afrader.
 
American Murder: The Family Next Door
Ik weet dat die zieke shit bestaat maar dit is echt tot de graat gedocumenteerd.
Ik ga niet liegen ik heb gehuild,my god je hoort het zo vaak maar als je er namen en gezichten kan opplakken wordt het verschrikkelijk.
Dit heeft niets met spoilers ofzo te maken,ik ben echt keihard geraakt door dit...geen woorden voor.
 
Terug
Bovenaan