Netflix Netflix

ik heb ook netflix voor 1 maandje dankzij mn vriendin, maar we gaan het stoppen hoor na 1 maandje.

wij zijn geen serie bekijkers, de films die er op staan die ons aanspreken hebben we allemaal al gezien, er komt bitter weinig nieuws uit. al die klassiekers ook al lang gezien (wij zijn 37 en 42 ). was een leuke eerste kennismaking met netflix, maar we houden het bij dit maandje.
 
ik heb ook netflix voor 1 maandje dankzij mn vriendin, maar we gaan het stoppen hoor na 1 maandje.

wij zijn geen serie bekijkers, de films die er op staan die ons aanspreken hebben we allemaal al gezien, er komt bitter weinig nieuws uit. al die klassiekers ook al lang gezien (wij zijn 37 en 42 ). was een leuke eerste kennismaking met netflix, maar we houden het bij dit maandje.
Okay...maar gebaseerd op je "filmsmaak" denk ik dat je Extraction, The old guard, 6 Underground, Triple Frontier, The wheelman en Avengement toch de moeite moet vinden.
 
Voor films moet je idd niet direct netflix nemen. Ze hebben denkik zelf nog maar een stuk of 10 echt grote deftige films uitgebracht. De meeste goeie films die er momenteel nog opstaan zullen allen verdwijnen eens de contracten aflopen en verhuizen naar hun eigen diensten.

In series doen ze het een stuk beter. Ze hebben heel veel goeie shows maar wel niet zoveel van het zwaar kaliber dat FX/Hulu weet te lossen. Je kan best de 8 grote streaming diensten in rotatie nemen denkik en overal de beste meepikken. Or... you know :p
 
Ik heb er wel wat van gezien. De stijl is wat ouderwets, een National Geographic documentaire waarin de historici veel te veel praten. De trailer is in die zin wat misleidend want ongeveer de helft van het beeldmateriaal bestaat uit talking heads ipv samurai. Het is wel beter dan de docu over de laatste Russische tsaar want die was verwarrend als drama waarin ineens een historicus iets kwam zeggen, dat sloeg niet aan.

De inhoud is wel interessant als je nog niks weet over deze tumultueuze periode, maar de schoolse manier van "lesgeven" moet je er helaas bij nemen, het is precies de zondagdocumentaire van Canvas. De scènes waarin samurai figureren zijn ook met heel weinig dialogen, meestal zeggen ze maar één commando, ze worden vooral overstemd door een historicus die weer iets moet vertellen.

Zij die geen zes uur tijd hebben kunnen deze korte film bekijken van 10 minuten dat identiek hetzelfde vertelt maar in een uiterst rap tempo:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er wel wat van gezien. De stijl is wat ouderwets, een National Geographic documentaire waarin de historici veel te veel praten. De trailer is in die zin wat misleidend want ongeveer de helft van het beeldmateriaal bestaat uit talking heads ipv samurai. Het is wel beter dan de docu over de laatste Russische tsaar want die was verwarrend als drama waarin ineens een historicus iets kwam zeggen, dat sloeg niet aan.

De inhoud is wel interessant als je nog niks weet over deze tumultueuze periode, maar de schoolse manier van "lesgeven" moet je er helaas bij nemen, het is precies de zondagdocumentaire van Canvas. De scènes waarin samurai figureren zijn ook met heel weinig dialogen, meestal zeggen ze maar één commando, ze worden vooral overstemd door een historicus die weer iets moet vertellen.

Zij die geen zes uur tijd hebben kunnen deze korte film bekijken van 10 minuten dat identiek hetzelfde vertelt maar in een uiterst rap tempo:
Ah ok,

Ik had een soort Shogun toestanden verwacht.
Bij deze pas ik maar.
 
De spin-off van Undercover komt "binnenkort" op Netflix (ik denk dat een hem zal overslaan dus we kunnen direct op de streaming gaan):
 
O1kojF5.jpg


We hebben er even op moeten wachten, maar we weten eindelijk wanneer we aan de slag kunnen met de resterende afleveringen van Lucifer seizoen 5. De laatste afleveringen van het vijfde seizoen worden namelijk op 28 mei gelanceerd. Dat heeft Netflix bekendgemaakt.


Gesplitst

Netflix koos ervoor om het vijfde seizoen van Lucifer in twee delen te lanceren. Dat was een verrassende keuze, want seizoen 5 zou eigenlijk maar uit tien afleveringen bestaan. Later werd er echter toch voor gekozen om nog zes extra afleveringen te bestellen. Op dat resterende deel hebben we lang moeten wachten, maar 28 mei is het eindelijk zover.

Joe Henderson

Showrunner Joe Henderson sprak zich in oktober 2020 al uit over de vertraging van het tweede deel. “Ik weet in alle eerlijkheid niet hoe lang het nog gaat duren om alles af te maken. Maar ik denk wel dat iedereen zich moet voorbereiden op een langere wachttijd dan je zal denken. De post-productie is veel werk en dat neemt gewoon veel tijd in beslag. December is dan ook echt uitgesloten.”

Lucifer seizoen 6 op Netflix​

Met de resterende afleveringen van seizoen 5 hoeven we overigens nog geen afscheid te nemen van Lucifer. Inmiddels is al duidelijk dat er ook nog een zesde seizoen verschijnt. De opnames daarvan gingen eind september 2020 van start en zijn recent afgerond. Dat zesde en tevens laatste seizoen van Lucifer zal uit tien afleveringen bestaan. Wanneer seizoen 6 verschijnt, is nog niet bekend.



source: https://netflixinbelgie.be/releasedatum-lucifer-seizoen-5b-bekend/
 
Heel raar, na opgemerkt te hebben dat ik enkele films/series niet kon vinden op mijn account (Final Space, Glory) heb ik de taalinstellingen veranderd naar Engels en stonden ze er opeens wel tussen.

Is hier een verklaring voor? Mijn ondertitelinstellingen staan wel automatisch op Engels en het zou toch naar uw locatie moeten kijken ipv taalinstellingen?
 
Heel raar, na opgemerkt te hebben dat ik enkele films/series niet kon vinden op mijn account (Final Space, Glory) heb ik de taalinstellingen veranderd naar Engels en stonden ze er opeens wel tussen.

Is hier een verklaring voor? Mijn ondertitelinstellingen staan wel automatisch op Engels en het zou toch naar uw locatie moeten kijken ipv taalinstellingen?
Ja is al altijd zo geweest, als je engelse taal kiest in je netflix hoofdopties krijg je meer content te zien dan wanneer op nederlands.
Met je taalinstelling bedoelen ze dus ook "regio"... maar het is belachelijk, want als je op die manier toch meer content hebt zouden ze dat evengoed kunnen aanpassen dat je ook die content hebt bij taalinstelling nederlands.

Maar heeft niets te zien met je ondertitels.
 
Vond het ook wel goed, maar er bestaan ook wel betere series in het gangstergenre.
 
Terug
Bovenaan