Netflix Netflix

Onlangs naar Country Comfort gekeken op Netflix. Typisch romantische serie voor mijn vriendin, maar ben wel fan van de country sfeer dus veel op zich nog mee.
 
Love and monsters vond ik wel een leuke! Anders is het de laatste tijd een beetje stil voor mij op Netflix. Ik vond American Made een goede met Tom Cruise, maar das uiteraard geen exclusive.
 
Weet er iemand of Once upon a time in Hollywood te zien is op Netflix. Ik had ergens gelezen van wel maar kan hem niet vinden.
 
Ok, bedankt voor de tip.
Begrijp wel niet goed wat Netflix hun probleem is. Taal naar Engels zetten🤷‍♂️ Worden er dan nog meer films en series plotseling beschikbaar als ik naar Engels omschakel?
 
Ok, bedankt voor de tip.
Begrijp wel niet goed wat Netflix hun probleem is. Taal naar Engels zetten🤷‍♂️ Worden er dan nog meer films en series plotseling beschikbaar als ik naar Engels omschakel?
Is omdat er voor de film geen Nederlandstalige subs zijn (enkel FR/EN, weet het omdat ik hem toevallig gisteren gezien heb). Netflix maakt die keuze denk ik om een betere user experience te geven aan de Vlaming en hem geen content voor te schotelen die hij mogelijk niet begrijpt. Dus als je Netflix in het NL staat krijg je enkel content die waar de audio en/of subs in het NL beschikbaar zijn.
 
Is omdat er voor de film geen Nederlandstalige subs zijn (enkel FR/EN, weet het omdat ik hem toevallig gisteren gezien heb). Netflix maakt die keuze denk ik om een betere user experience te geven aan de Vlaming en hem geen content voor te schotelen die hij mogelijk niet begrijpt.

Je kan het zo omschrijven, ik noem het eerder te tam of te gierig om Nederlandse subs te voorzien. Edit: Net even gekeken en de film zit in Streamz+. Verder achter de reden waarom er geen NL subs zijn moet je niet zoeken, gewoon Telenet die weer de exclusieve rechten gekocht heeft.
 
Je kan het zo omschrijven, ik noem het eerder te tam of te gierig om Nederlandse subs te voorzien.
Dat is natuurlijk een andere discussie ;)

En als je het zoals Amazon doet, dan krijg je er hier die komen zeiken dat 90% van de content in het Frans is. Ze kunnen nooit winnen zeker?
 
Dat is natuurlijk een andere discussie ;)

En als je het zoals Amazon doet, dan krijg je er hier die komen zeiken dat 90% van de content in het Frans is. Ze kunnen nooit winnen zeker?
Goh, over Amazon valt nu wel iets te zeggen. Als je het aanbod van Prime Video in Nederland vergelijkt met dat wat wij hier in Belgie krijgen...dan is het best genant. Netflix doet het op dat vlak stukken beter. Enkel dat wij hier...wederom door Telenet...genaaid worden met Babylon Berlin die nagenoeg overal een Netflix Original is behalve hier is echt een zure.
 
Iemand Stowaway al gezien? Krijgt wat mixed reviews.

Degelijke film. Imdb rating wordt mijn inziens vooral gekelderd omdat het niet je traditionele, story-driven sci-fi avontuur is. Gaat meer om de thematische en morele ondertoon, waarbij enkele "plot holes" onbesproken blijven.

6.5/10.
 
Goh, over Amazon valt nu wel iets te zeggen. Als je het aanbod van Prime Video in Nederland vergelijkt met dat wat wij hier in Belgie krijgen...dan is het best genant. Netflix doet het op dat vlak stukken beter. Enkel dat wij hier...wederom door Telenet...genaaid worden met Babylon Berlin die nagenoeg overal een Netflix Original is behalve hier is echt een zure.
Babylon Berlin staat vooralsnog volledig op vrt.nu.
 
Terug
Bovenaan