Netflix Netflix

Echt. Damn. Wow.
Op basis van de reacties hier gisteren gekeken. Leuk maar niet helemaal mijn ding. De combinaties van songs en humor gaat me meestal snel tegensteken. En er zat veel hiervan in zijn "content". Het veerde voor mij op wanneer hij de verteltoer opging. Maar ik kan de inspanning en de creativiteit van het geheel zeker wel waarderen.
 
Op basis van de reacties hier gisteren gekeken. Leuk maar niet helemaal mijn ding. De combinaties van songs en humor gaat me meestal snel tegensteken. En er zat veel hiervan in zijn "content". Het veerde voor mij op wanneer hij de verteltoer opging. Maar ik kan de inspanning en de creativiteit van het geheel zeker wel waarderen.
Same. Toen ik hier aan begon wist ik niet dat er veel gezongen ging worden en anders had ik het misschien links laten liggen.
 
Comment je suis devenu super-héros

In a world where humans and superheroes coexist, a lone wolf cop teams up with a brilliant detective to dismantle a dark organization trafficking superpowers.

 
Wat ik zo énorm klote vind aan Netflix is dat ik geen series positief kan aanduiden die ik al gezien heb. Ik wil hun search algorithm zeer goed laten werken maar ze blijven mij dingen suggereren die ik allang gezien heb.
Lijkt me énorm raar voor zo'n bedrijf dat dat nog niet bestaat eigenlijk. Ik zie ook de logici daarachter niet. Als je iets niet goed vond kan je het ingeven en info geven maar anders niet.

Ik vind dat een erg raar iets, weet iemand waarom of hoe ik via een omweg dat toch zou kunnen verwezenlijken?

Euh. Je gaat gewoon naar de serie, en geeft het een duimpje omhoog? Of mis ik iets? Aanduiden dat je al iets gezien hebt gaat niet, maar iets positief beoordelen wel hoor.
 
Euh. Je gaat gewoon naar de serie, en geeft het een duimpje omhoog? Of mis ik iets? Aanduiden dat je al iets gezien hebt gaat niet, maar iets positief beoordelen wel hoor.
Dan nog, met het duimpje omhoog blijft Netflix het nog steeds in mijn aangeraden films/series zetten. Ik denk dat meer dan de helft van mijn scherm vol staat met films en series die ik al gezien heb maar men mij steeds blijft voorschotelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Dan nog, met het duimpje omhoog blijft Netflix het nog steeds in mijn aangeraden films/series zetten. Ik denk dat meer dan de helft van mijn scherm vol staat met films en series die ik al gezien heb maar men mij steeds blijft voorschotelen.
Ik denk dat daar een bepaalde reden achter zit. Want bij mij zijn het ook films/series waarvan ik ze op Netflix bekeken heb, dus Netflix weet heel goed dat ik ze gezien heb.
 
Qua zoeken trekt Netflix echt op niets ik zou ook willen kunnen zoeken per genre, resolutie, HDR, Surround, enz..
 
Qua zoeken trekt Netflix echt op niets ik zou ook willen kunnen zoeken per genre, resolutie, HDR, Surround, enz..
Per genre kan je toch zoeken? In de zoekbalk kan je perfect “komedie” of “drama” of dergelijke typen.
 
Qua zoeken trekt Netflix echt op niets ik zou ook willen kunnen zoeken per genre, resolutie, HDR, Surround, enz..
Oh de algoritmes van Netflix zijn echt abominabel slecht. Ze hebben er zelfs eens een documentaire van gemaakt dat toevallig op netflix staat.


Deze..
 
Iemand meer zicht op wanneer Netflix eindelijk Seinfeld gaat beschikbaar stellen? Had gelezen ergens in juni, maar nog steeds nergens iets van gevonden.
 
Terug
Bovenaan