Netflix Netflix

Vorige week het 3de seizoen van Master of None opgezet en we zijn niet verder geraakt dan 10 minuten ofzo, what the fuck is de bedoeling van die eerste aflevering :eek: .
 
Niemand iets gezegd over Sexlife hier?

Ben bijna aan het einde en toch echt wel aan te raden se. Hoe elk personage aparte gevoelens heeft met de situatie en hoe knap dat overgebracht wordt door de goede acteurs, camerawerk,...
Echt knap.

Gisteren de scene gezien waar ze alle 4 aan tafel zitten, hoe knap die spanning daar ingestoken wordt door weinig dialoog en de manier waarop de camera de mensen in beeld brengt. Subliem gewoon
 
Niemand iets gezegd over Sexlife hier?

Ben bijna aan het einde en toch echt wel aan te raden se. Hoe elk personage aparte gevoelens heeft met de situatie en hoe knap dat overgebracht wordt door de goede acteurs, camerawerk,...
Echt knap.

Gisteren de scene gezien waar ze alle 4 aan tafel zitten, hoe knap die spanning daar ingestoken wordt door weinig dialoog en de manier waarop de camera de mensen in beeld brengt. Subliem gewoon

Het enige wat ik er over meegekregen heb is een discussie tussen mijn vriendin en plusdochter over aflevering 3. Volgens de ene lijkt het op een babyarmpje en de andere houd het op het slurfje van een baby olifant. Ik vind dat er erg veel met het woord baby gegooid werd om een grote flieter te omschrijven.
 
Het enige wat ik er over meegekregen heb is een discussie tussen mijn vriendin en plusdochter over aflevering 3. Volgens de ene lijkt het op een babyarmpje en de andere houd het op het slurfje van een baby olifant. Ik vind dat er erg veel met het woord baby gegooid werd om een grote flieter te omschrijven.
Ongeveer 3 vuisten is die flieter.
 
Stranger Things is nog langer geleden (momenteel net iets meer dan 2j dat S3 uitkwam), maar een release datum van S4, ho maar.. :|
 
Op 23 augustus is er wel de animation van The Witcher om het wachten wat te verzachten:

En ondertussen ook de teaser voor S2:
 
Laatst bewerkt:
Atypical seizoen 4 staat op Netflix. 2 afleveringen van gezien, hetzelfde niveau als de vorige seizoenen. Ik vind dat een mooie serie.
Vond S1 heel leuk/verfrissend. S2 haalde nooit meer dat niveau vond ik, was gewoon meer van hetzelfde en begon tegen te steken. Ben dan ook ergens onderweg S2 afgehaakt.
 
Niemand iets gezegd over Sexlife hier?

Ben bijna aan het einde en toch echt wel aan te raden se. Hoe elk personage aparte gevoelens heeft met de situatie en hoe knap dat overgebracht wordt door de goede acteurs, camerawerk,...
Echt knap.

Gisteren de scene gezien waar ze alle 4 aan tafel zitten, hoe knap die spanning daar ingestoken wordt door weinig dialoog en de manier waarop de camera de mensen in beeld brengt. Subliem gewoon

Deze week uitgezien, toch wel een aanrader se!
 
Vond S1 heel leuk/verfrissend. S2 haalde nooit meer dat niveau vond ik, was gewoon meer van hetzelfde en begon tegen te steken. Ben dan ook ergens onderweg S2 afgehaakt.
Seizoen 1 was leuk en sindsdien gestaag in kwaliteit aan't afnemen. Ik ben wel blijven kijken omdat ik Sam als personage leuk vind. Zijn vriend Sahid kan ik ook wel mee lachen. De andere personages zijn bijna allemaal karikaturen (geworden). Vooral zijn zus is verschrikkelijk.
3 of 4 afleveringen gezien en soms toch dikke cringe-momenten dat het moeilijk is om de ogen niet van het scherm af te wenden.

Tegen wil en dank nooit afgehaakt, en nu kijk ik ook alleen omdat het het laatste seizoen is.
 
Terug
Bovenaan