Netflix Netflix

nog iemand het probleem dat het beeld heel kort wegvalt, als men via de tv-box ( zender 600) van Telenet kijkt? Andere zenders hebben dit probleem niet; Wel nog niet de kans gehad om te checken of dit op pc of tablet ook zo is , of via de app op de box.
 
Is Downton Abbey nu beschikbaar, of niet. Ik heb gehoord dat het vanaf gisteren beschikbaar zou zijn, maar kan het niet terugvinden.
 
@shellshock Downton Abbey is enkel beschikbaar op Prime Video, het lijkt er niet op dat het op Netflix België komt. De verwarring is wss omdat het in Nederland vanaf 15 augustus beschikbaar is.
 
Eerste glimp van de opnames van de Netflix-serie Man vs Bee (of Bean vs Bee)

Man vs Bee (10 x 10)
Creators:
Rowan Atkinson (Mr Bean, Johnny English, Blackadder) and Will Davies (Johnny English, How to Train Your Dragon)
Synopsis: Renowned actor and comedian Rowan Atkinson plays a new character in this riotous comedy. A man finds himself at war with a bee while housesitting a luxurious mansion. Who will win, and what irreparable damage will be done in the process?


v0OhuIZ.png
 
Ik denk nog altijd dat qua aanbod Netflix het beste is. Niet qua films dan wel weer, maar wel duidelijk qua series, maar Netflix heeft wel wat van zijn pluimen verloren de laatste jaren, maar het is niet dat Disney+ of Streamz+ plots interessanter is voor mij. Ik hoop nog steeds dat HBOMax komt, dan kan het wel zijn dat Netflix niet meer het beste zal zijn. Maar voorlopig is gewoon casual Netflix het beste.

Qua films moet je eigenlijk geen enkele streaming service nemen. Streamz+ zal wel het beste zijn, maar voor die prijs en het feit dat 80% van wat ik kijk van films op geen enkele service staat, is het gewoon interessanter om te torrenten. Films zijn ook makkelijker te torrenten, dan series. Dus ik kijk vooral naar de series voor een streaming service, en dan haalt Netflix het eigenlijk al bij al gemakkelijk.

In de toekomst moet men misschien samenwerken en een all-in-one-package uitvinden ofzovoort, waarbij meerdere streaming services in één pakket worden aangeboden (zoals Tadaam ongeveer doet, maar dan zonder Netflix, en nog niet interessant genoeg), dan zal het misschien interessanter zijn, maar nu is niets echt interessant.

Veel nichemarkten die ook onaangeroerd blijven. Geen enkele streamingservice zet bvb. voldoende in op klassiek, anderstalig of op Azië. Misschien dat HBOMax op vlak van klassieke cinema wel theoretisch het beste zou kunnen zou zijn, maar Telenet heeft dat afgekocht en biedt 5% aan van HBOMax voor een duurdere prijs. Eigenlijk zijn het grote criminelen. Het is weer de Elevensportsaga all over again, waarbij ik een jaar lang het telenetlogo met een triest gezichtje als profielfoto had, en op elke telenet- en playsports post begon te reageren. :) Waar waren de tijden.
 
Ik denk nog altijd dat qua aanbod Netflix het beste is. Niet qua films dan wel weer, maar wel duidelijk qua series, maar Netflix heeft wel wat van zijn pluimen verloren de laatste jaren, maar het is niet dat Disney+ of Streamz+ plots interessanter is voor mij. Ik hoop nog steeds dat HBOMax komt, dan kan het wel zijn dat Netflix niet meer het beste zal zijn. Maar voorlopig is gewoon casual Netflix het beste.

Qua films moet je eigenlijk geen enkele streaming service nemen. Streamz+ zal wel het beste zijn, maar voor die prijs en het feit dat 80% van wat ik kijk van films op geen enkele service staat, is het gewoon interessanter om te torrenten. Films zijn ook makkelijker te torrenten, dan series. Dus ik kijk vooral naar de series voor een streaming service, en dan haalt Netflix het eigenlijk al bij al gemakkelijk.

In de toekomst moet men misschien samenwerken en een all-in-one-package uitvinden ofzovoort, waarbij meerdere streaming services in één pakket worden aangeboden (zoals Tadaam ongeveer doet, maar dan zonder Netflix, en nog niet interessant genoeg), dan zal het misschien interessanter zijn, maar nu is niets echt interessant.

Veel nichemarkten die ook onaangeroerd blijven. Geen enkele streamingservice zet bvb. voldoende in op klassiek, anderstalig of op Azië. Misschien dat HBOMax op vlak van klassieke cinema wel theoretisch het beste zou kunnen zou zijn, maar Telenet heeft dat afgekocht en biedt 5% aan van HBOMax voor een duurdere prijs. Eigenlijk zijn het grote criminelen. Het is weer de Elevensportsaga all over again, waarbij ik een jaar lang het telenetlogo met een triest gezichtje als profielfoto had, en op elke telenet- en playsports post begon te reageren. :) Waar waren de tijden.
Ik weet wat te doen komende maanden:
Seinfeld
The Office
Breaking Bad
Prison Break
The Witcher
The Last Kingdom
de 2 Hauntings
Cobra Kai
(allemaal nog niet gezien)

Twijfel gevallen zijn Midnight Pass, Jaguar (moet nog komen)

Nu bezig met Casa de Papel Deel 5

Deze zomer gekeken naar: Outer Breaks was zeeer goed, The Alienist ook top, Lupin was zalig

maw Netflix is beste voor zijn geld zeker als je in een share zit :thumb:
 
Ik weet wat te doen komende maanden:
Seinfeld
The Office
Breaking Bad
Prison Break
The Witcher
The Last Kingdom
de 2 Hauntings
Cobra Kai
(allemaal nog niet gezien)

Twijfel gevallen zijn Midnight Pass, Jaguar (moet nog komen)

Nu bezig met Casa de Papel Deel 5

Deze zomer gekeken naar: Outer Breaks was zeeer goed, The Alienist ook top, Lupin was zalig

maw Netflix is beste voor zijn geld zeker als je in een share zit :thumb:
Ik moet nog behoorlijk veel inhalen. Nu toch eens proberen Vikings uitkijken. ik zit halfweg seizoen 4. Aan dit tempo binnen 2-3 weken klaar.

Verder wil ik op Netflix:
Breaking Bad
The End of the F**cking World (s1 al eens gezien)
Black Mirror (verder) kijken
La casa de Papel
misschien Peaky Blinders (gelukkig niet zo lang)
Narcos + Narcos Mexico
Katla
The Hunger Games 4 films (enkel eerste gezien)
Lord of the Rings + Hobbit films (Hobbit films nog niet gezien)
Followers
Misschien Avatar (bijna seizoen 1 uitgekeken, verder als kind gezien)
De Ghibli films die ik nog niet gezien heb + Uncut Gems + The Forest of Love (al is daar zowel een film en serie van)
Misschien hier en daar nog een film

En dat is het voorlopig. Nog wel interesse in wat andere series, maar voorlopig hou ik het bij dat. Big Bang Theory kijk ik ook af en toe eens op het gemakje.

Van andere streamingplatformen ook hier en daar iets dat ik wil zien. Maar barweinig eigenlijk dat ik echt wil zien. Voor films op zich moet ik geen enkele streamingplatform kiezen, want ze zijn het al niet waard. Game of Thrones wil ik heel graag eens zien. Twin Peaks ook. Black Sails ook.

Maar tbh meeste van die series bieden ze nergens aan, tenzij GOT (Streamz/potentiele HBOMax). Two and a Half Men wil ik ook eens kijken, ter ontspanning (later), vooral als ik The Big Bang Theory volledig heb uitgekeken.

Sons of Anarchy wil ik ook graag zien. Maar dat staat waarschijnlijk op Disney+. Ik ga daarvoor niet plots Disney+
 
Ik vind het ook wel jammer dat er niks bestaat voor films. Ik heb het eigenlijk echt gehad met dat gefoefel met torrents en ondertitels zoeken ervoor. Maar je kan niet anders of je mag 2 jaar wachten eer je een film kan zien.

Zoals disney+ met cruella zou tof zijn. Eerst is het te betalen en vanaf dat hij uit de cinéma is kun je hem bekijken met je abonnement.
 
Bij Telenet kun je dat nu ook al heb ik gezien, Jungle Cruise voor 22€ in de tv-theek
 
Veel nichemarkten die ook onaangeroerd blijven. Geen enkele streamingservice zet bvb. voldoende in op klassiek, anderstalig of op Azië.
Netflix zet wel in op Azie... Wanneer je in Azie woont haha. Ik woon in Vietnam en heb een heel groot aanbod aan Koreaanse, Chinese en Japanse cinema op Netflix. Ik vind het wel echt jammer dat als je alle landen waar Netflix beschikbaar is, het aanbod zou optellen, je echt wel bijna de perfecte streamingdienst hebt, maar helaas.
 
Netflix zet wel in op Azie... Wanneer je in Azie woont haha. Ik woon in Vietnam en heb een heel groot aanbod aan Koreaanse, Chinese en Japanse cinema op Netflix. Ik vind het wel echt jammer dat als je alle landen waar Netflix beschikbaar is, het aanbod zou optellen, je echt wel bijna de perfecte streamingdienst hebt, maar helaas.
Ja, ik weet het niet, maar bijna niets van dat is in Belgie toegankelijk. Misschien met een VPN wel te doen, maar dan heb je het probleem v/d ondertitels.
 
Ja, ik weet het niet, maar bijna niets van dat is in Belgie toegankelijk. Misschien met een VPN wel te doen, maar dan heb je het probleem v/d ondertitels.
Wanneer je je taal in Netflix naar Engels verandert krijg je enkel te zien wat engelse ondertitels heeft, en gelukkig is dat het meeste wel. Maar inderdaad, dat is wat ik wou zeggen, enkel via vpn, als Netflix het klaar zou krijgen om al die contracten over wat waar juist mag beschikbaar gesteld worden gelijk te stellen zodat alles overal beschikbaar is (van de Netflix catalogus) zou het echt nog de top streaming service zijn.
Maar kan me voorstellen dat dat een administratieve en financiele nachtmerrie is.
 
Wanneer je je taal in Netflix naar Engels verandert krijg je enkel te zien wat engelse ondertitels heeft, en gelukkig is dat het meeste wel. Maar inderdaad, dat is wat ik wou zeggen, enkel via vpn, als Netflix het klaar zou krijgen om al die contracten over wat waar juist mag beschikbaar gesteld worden gelijk te stellen zodat alles overal beschikbaar is (van de Netflix catalogus) zou het echt nog de top streaming service zijn.
Maar kan me voorstellen dat dat een administratieve en financiele nachtmerrie is.

Dat is de reden waarom Netflix zo hard inzet op hun originals, omdat licenties gewoon een kluwen zijn van contracten waar niemand nog wijs uit raakt.

Kijk naar The Americans. Zat eerst op Netflix, ging dan naar Amazon Prime en zit nu op Disney +. Kijk naar Brooklyn 99. Het nieuwe seizoen komt nu op Netflix, maar de vorige 6 a 7 verdwijnen de 20ste en komen ongetwijfeld op Prime ook weer. Dat slaat nergens meer op.

En pas op...die originals zijn ook niet perfect he. Om een of andere reden heeft Netflix hier Longmire nooit uitgebracht en is Babylon Berlin bijna overal een original behalve hier omdat Telenet stevig betaald heeft voor de rechten. Nu Kinepolis nu ook nog eens een deal gesloten heeft met Netflix zijn we helemaal gesjareld vrees ik. The Ice Road met Liam Neeson en Gunpowder Milkshake met Karen Gillian zijn Netflix Original movies...die hier niet op Netflix maar in de bioscoop te zien zijn. Ik heb zo het gevoel dat we dat vaker gaan zien.


En toch is Netflix nog steeds stukken beter dan Prime Video dat zelfs niet de moeite doet om al hun originals hiet uit te brengen, want subtitelen kost geld en Bezos spendeert het liever aan piemelraketten.
 
Terug
Bovenaan