Naar welke muziek luister je nu?

a2F2iFs.png


Genres

NOceo3e.png


Scrobbles van artiesten

AJKsy58.png


AsnAn7r.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen die albums van u op het werk moeten beluisteren, was mijne gsm vergeten vandaag -_- ...

Yes sir, fucking Camo&Crooked. In mijn leven al minstens 10 a 15 sets van mogen meemaken, absolute legends. Veel te veel mooie momentjes op gehad. Die mannen hebben de laatste 10 jaar zoveel gestoorde tracks geproduced, allemaal met hun eigen nuances, verschillende genres en subgenres er in getrokken. (Zeitgeist is hier een mooi voorbeeld van, een dik uur genieten eigenlijk, zou nog een goeie album of the week zijn ;)) Live ook super fucking strak, ik wou dat ik zo plaatjes in elkaar kon draaien :unsure:

Een van de geniaalste remixes dat ze ooit gemaakt hebben van Future Prophecies. 10 jaar geleden al holy fuck, ik heb al zoveel gans bezweet met een frisse pint in mijn hand op dit nummer staan schuren tegen onbekenden :unsure:


Een nieuwere, samen met 1 van mijn ook all time favorites, fucking Mefjus


En dan nog om Camo&Crooked af te sluiten een classic:


Van deze schijf is ook nog een L-33 remix, maar we zitten nog niet aan de L natuurlijk he. Maar deze is original al fucking geniaal, aloewel die l-33 remix ook beenhard is.


Fucking Chase&Status. Ook weeral veel mooie momentjes op gehad. Beste set was in Utrecht een jaar of 5 a 6 geleden. In 1 of andere raar shopping center waar ze een bende flashers hadden binnen gelaten. Wat een fucking set. Wel heel de dansvloer ondergekotst :unsure: Maar dat was later op de avond.

Het goede is dat het een tijdje teveel is gespeeld rond 2014/2015 had iedereen dit in zijn set zitten. Echter als ge het nu opzet, haren omhoog:


10 jaar later ook nog altijd een fucking geniale plaat:


En nog een classic van vroeger van de mannen:



En dan hebt ge nog Barbarians, maar daar is een gestoorde Prolix remix van. Dus helaas, wachten tot de P. Als ik daar geraak ooit :unsure:


Chris SU, in mijn playlist is het Chris SU&State of Mind, maar dus youtube denkt daar anders over. Ook weer een gestoorde producer. Produced vooral liquid, maar heeft ook 2 platen waar ge van denk, wacht ? Wat is dees?


(slechte kwaliteit wel op youtube fml)

Een fucking geniale uit de oude doos heren en dames. De enige plaats op de wereld waar ge nog zo'n oldschool sets live kunt meemaken is op Let It Roll in CZ. Of als ge mij veel bier wijn en drugs geeft wil ik dat ook wel is in uw living komen doen :unsure:
Fuck, ik was toen net 15 of 16 jaar als deze shit uit kwam. Wat een schijfke. Bestaat ook een zalige remix van van DJ Krust denk ik. Die gaan we sowieso nog tegenkomen :woohoo:


Het stuk bij die tweede drop :drool:


En nu... Computerartist&CO. Die spelen bijna NOOOOIT live. Ik heb het geluk gehad om ze 1 keertje in mijn leven bezig te zien. Denk Let It Roll 2016 ofzo? Ik weet nog dat ze als laatste speelde van de eerste festival dag. Een set van 7u - 8u30 'smorgens. Er was niet veel meer levend van het festival. Al mijn vrienden en vriendinnen waren al op de wei gaan camping, ik stond daar helemaal alleen met mijn kapotte zonnebril. Hele tijd tegen twee foorhete grieten liggen schuren. (Het kan zijn dat die niet zo foorheet waren, ik was mss niet meer zo nuchter)

En deze knaller was het openingsnummer:


En deze plaat werd ingemixed met een nummer waar ik vandaag de dag nog naar op zoek ben. Helaas heb ik de audio file niet meer :cry:




Soit dat was het om af te sluiten, 1 van mijn favoriete producers ook gewoon. De computerartist, ik kan hier nog 15 nummers posten van hem die steengoed zijn, het was niet makkelijk om er drie uit te halen eigenlijk lol. Na al die jaren wacht ik nog altijd op een full blown duo project met hem en Forbidden Society. Dat zou stiekem een beetje een natte droom zijn die uitkomt. En ze komen alletwee uit CZ, dat moet gewoon ooit gebeuren.



En morgen zal het beginnen zijn met Concord Dawn. Ook een gestoorde artist. En we zitten nog maar aan de C he mannen :unsure:
en vergeet Calibre niet, hoewel niet altijd strikt DnB heeft die kerel toch altijd kwaliteit tracks.

Man Got Sandwich is voor mij toch echt een goed nummer, hoewel het heel herhalend is. Geen verklaring voor.

 
en vergeet Calibre niet, hoewel niet altijd strikt DnB heeft die kerel toch altijd kwaliteit tracks.

Man Got Sandwich is voor mij toch echt een goed nummer, hoewel het heel herhalend is. Geen verklaring voor.


Raar dat Calibre er niet bij zit idd :thinking:

Maar voorlopig is dit nog het geen dat ik alleen digitaal heb staan, ik heb hier nog 2 spindels van elk 50 cd's staan, en nog een grote map. Daar moet sowieso het 1 en het ander van Calibre inzitten. En plus nog een pak vinyl waar ik uiteindelijk ook nog eens naar moet luisteren, maar dat is eender bescheiden, pakt "maar" een 2-tal curver bakken en daar zit nogal veel foor tussen ook.

//edit die remixes gehoord van gisteren van u, daar zitten echt wel een paar goeikes eigenlijk. lekkere muziekjes om op te werken.

//edit 2: das ne gans nieuwe van Calibre, 2021. direct eens opknallen
 
Laatst bewerkt:
The Rolling Stones - Steel Wheels (album)
Neil Young - Landing On Water (album)
 
Laatst bewerkt:
Brian Eno - Drums Between The Bells (album)
Joy Division - Closer (album)
Tangerine Dream - Stratosfear (album)
Neil Young - Homegrown (album)
Neil Young - On The Beach (album)
The Rolling Stones - Steel Wheels (album)
 

Ik volg haar al even en ze zingt al lang covers van game-songs. Nu is ze blijkbaar opgepikt door de makers van King's Bounty II en zingt dit lied op de officiele soundtrack van de game.
 
Terug
Bovenaan