Naar welke muziek luister je nu?

YOB - Clearing the Path to Ascend
Briqueville - II
Wyatt E. - Exile to Beyn Neharot
Wyatt E. - Āl Bēlūti Dārû
Wyatt E. - Zamāru Ultu Qereb Ziqquratu Part 1
Sumac - Love in Shadows

Uli Jon Roth... (Fabuleus haar ook)
:love:

Toch nog 70s Scorpions fans hier? Fly To The Rainbow is ook een goed album (ook met Uli Jon Roth!), maar wel zweveriger dan dit qua vibe, dus ik weet niet of dat helemaal jouw ding is. Lonesome Crow raad ik ook altijd aan, maar die zal waarschijnlijk te psychedelisch zijn in jouw geval; ze hebben ook nooit nog een album gemaakt dat daar ook nog op lijkt (jammer genoeg). (Ook nog zonder Jon Roth, maar wel met Michael Schenker.)
Hun albums daarna laat ik links liggen, heb ik niks mee. Soms vind ik het nog altijd zonde dat ze die commerciele hardrock-tour zijn opgegaan en de mensen hen ook alleen maar zo kennen.

-

Frumpy - Frumpy 2
Toch spijt dat ik deze niet genomineerd heb/te laat was. Slepend, bezwerend én vrouwelijke vocals. Ik had voor dit nummer gekozen:

Kraan - Let It Out
Terug dankzij de 70s battle. Ook blij dat er voor de rest nog wat meer funky grooves in zitten!

Laatst bewerkt:
Today is one for the ladies:
Faetooth - Labyrinthine
Jex Thoth - Jex Thoth
Anna von Hausswolff - Dead Magic
Chelsea Wolfe - Hiss Spun
Marriages - Salome
Mammoth Weed Wizard Bastard - The Harvest

"keep on rockin in a free world" by neil young.

telkens ik bezopen ben in de oosterse wereld, vraag ik om dit nummer op te leggen.
dan zeggen ze where are you from. dan zeg ik gewoon washington :p omdat ze belgië toch niet kennen.

maar ik vind dit zo'n geweldig nummer, ook de betekenis erachter. Al vind ik het spijtig dat neil young een rechtzaak heeft aangespannen om geen nummers meer te draaien van hem op "rallys". muziek is toch voor iedereen.

ik vind het een zalige tekst tegelijkertijd :love:

blijkbaar heeft PEARL JAM er ook een soort cover versie van gemaakt:

ook niet slecht!

Laatst bewerkt:
"keep on rockin in a free world" by neil young.

telkens ik bezopen ben in de oosterse wereld, vraag ik om dit nummer op te leggen.
dan zeggen ze where are you from. dan zeg ik gewoon washington :p omdat ze belgië toch niet kennen.

maar ik vind dit zo'n geweldig nummer, ook de betekenis erachter. Al vind ik het spijtig dat neil young een rechtzaak heeft aangespannen om geen nummers meer te draaien van hem op "rallys". muziek is toch voor iedereen.

ik vind het een zalige tekst tegelijkertijd :love:

blijkbaar heeft PEARL JAM er ook een soort cover versie van gemaakt:

ook niet slecht!
De ironie die Neil Young in het nummer steekt is inderdaad geweldig.
Eveneens geweldig is hoe die song compleet misbegrepen en misbruikt wordt door de grote zogenaamde vrijheidsstrijders die anderen het zwijgen opleggen.

care to explain?
vandaag in het nieuws

Zie politiek forum

vandaag in het nieuws

Zie politiek forum
ja en ik steun dat 100 % hoor, ze moeten maar niet zo spotten met de dood van iemand.

Maar terug on topic: ik zou eens willen wat @Deckard juist bedoelt. ik dacht dat dit KEEP ON ROCKIN IN THE FREE WORLD echt wel een ode paardje was om met de vrije wereld uit te pakken. maar deckard impliceert nu dat het tegenovergestelde waar is !
daar ben ik benieuwd naar.

want dan ben ik toch wel een idioot door zo op reis met mijn MAGA gear dit nummer aan te vragen en er op staan mee te zingen.... :help:

ja en ik steun dat 100 % hoor, ze moeten maar niet zo spotten met de dood van iemand.

Maar terug on topic: ik zou eens willen wat @Deckard juist bedoelt. ik dacht dat dit KEEP ON ROCKIN IN THE FREE WORLD echt wel een ode paardje was om met de vrije wereld uit te pakken. maar deckard impliceert nu dat het tegenovergestelde waar is !
daar ben ik benieuwd naar.

want dan ben ik toch wel een idioot door zo op reis met mijn MAGA gear dit nummer aan te vragen en er op staan mee te zingen.... :help:

Genius.com zal normaal ook wel de nodige vragen kunnen beantwoorden

Terug
Bovenaan