Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nog 70s Scorpions fans hier? Fly To The Rainbow is ook een goed album (ook met Uli Jon Roth!), maar wel zweveriger dan dit qua vibe, dus ik weet niet of dat helemaal jouw ding is. Lonesome Crow raad ik ook altijd aan, maar die zal waarschijnlijk te psychedelisch zijn in jouw geval; ze hebben ook nooit nog een album gemaakt dat daar ook nog op lijkt (jammer genoeg). (Ook nog zonder Jon Roth, maar wel met Michael Schenker.)Uli Jon Roth... (Fabuleus haar ook)
omdat ze belgië toch niet kennen.
De ironie die Neil Young in het nummer steekt is inderdaad geweldig."keep on rockin in a free world" by neil young.
telkens ik bezopen ben in de oosterse wereld, vraag ik om dit nummer op te leggen.
dan zeggen ze where are you from. dan zeg ik gewoon washingtonomdat ze belgië toch niet kennen.
maar ik vind dit zo'n geweldig nummer, ook de betekenis erachter. Al vind ik het spijtig dat neil young een rechtzaak heeft aangespannen om geen nummers meer te draaien van hem op "rallys". muziek is toch voor iedereen.
ik vind het een zalige tekst tegelijkertijd
blijkbaar heeft PEARL JAM er ook een soort cover versie van gemaakt:
ook niet slecht!
care to explain?De ironie die Neil Young in het nummer steekt is inderdaad geweldig.
Eveneens geweldig is hoe die song compleet misbegrepen en misbruikt wordt door de grote zogenaamde vrijheidsstrijders die anderen het zwijgen opleggen.
vandaag in het nieuwscare to explain?
ja en ik steun dat 100 % hoor, ze moeten maar niet zo spotten met de dood van iemand.vandaag in het nieuws
![]()
Dreiging om licentie te verliezen doet tv-zenders in VS beven: waarom Jimmy Kimmel zo plots van de buis gehaald werd | VRT NWS Nieuws
Dat de laatavondshow van de Amerikaanse presentator Jimmy Kimmel op z'n minst tijdelijk uit de lucht is gehaald, heeft niet alleen met de presentator zelf te maken. Zenders bibberen en beven bij Trumps dreiging om hun licentie af te pakken. En doodsbedreigingen aan medewerkers zetten de zenuwen...www.vrt.be
Zie politiek forum

ja en ik steun dat 100 % hoor, ze moeten maar niet zo spotten met de dood van iemand.
Maar terug on topic: ik zou eens willen wat @Deckard juist bedoelt. ik dacht dat dit KEEP ON ROCKIN IN THE FREE WORLD echt wel een ode paardje was om met de vrije wereld uit te pakken. maar deckard impliceert nu dat het tegenovergestelde waar is !
daar ben ik benieuwd naar.
want dan ben ik toch wel een idioot door zo op reis met mijn MAGA gear dit nummer aan te vragen en er op staan mee te zingen....![]()