Naar welke muziek luister je nu?

Ge hebt geluk dat ik geen mod ben of ge had een ban aan uw been om dat laatste in het rood te vermelden, laat staan om dat in het lijstje te zetten met die andere twee genres. Dat was direct ne perma :unsure:
Oh maar ik kan gerust nog 14 extra termen geven die ik allemaal als "elektronische muziek" categoriseer hoor :tongue:.
Dat het niet juist is weet ik ook wel.

Dat gezegd zijnde geef ik eigenlijk weinig om genre labelkes, ik heb daar al eens een post over geschreven.
Uiteindelijk is de enige categorisatie die belangrijk is: vind ik goed of vind ik niet goed.
 
Oh maar ik kan gerust nog 14 extra termen geven die ik allemaal als "elektronische muziek" categoriseer hoor :tongue:.
Dat het niet juist is weet ik ook wel.

Dat gezegd zijnde geef ik eigenlijk weinig om genre labelkes, ik heb daar al eens een post over geschreven.
Uiteindelijk is de enige categorisatie die belangrijk is: vind ik goed of vind ik niet goed.

Volledig mee akkoord. En plus zijn bijna alle muzikanten dat ik écht goed vind, mensen die tussen verschillende genres en subgenres zweven en die naadloos aan elkaar naaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
The Enigma TNG, nu vooral via youtube.
Binnenkort toch via iTunes cd's beginnen aankopen, want ik kan het echt goed smaken.
 
Dv2R, redelijk onbekend, maar maakt vooral platen die heel hard kraken, fluiten en piepen. Ben er stiekem wel fan van.

Op diezelfde EP staat nog een heel goed nummerke, 'Storm Maker' maar dit is zowat het gekste:


Nog een zotte remix van DJ Hidden gevonden lol, vermits we nog aan de D zitten is dat nog legaal he :unsure:


Eentje dat ik eigenlijk niet ken of nog nooit van gehoord heb, Eastcolors. Heeft best een paar zotte schijfkes. Ik houd wel van die sounds. Staat ook een live setje van hem op youtube. Snel eens doorgeskipped. Goeie track keuze, en heel proper en puur met 2 decks in elkaar gemixt, toch op het eerste oor dat ik er ben doorgegaan. Zeker een keertje op men watchlist zetten. Super techy shit.


En dan nog een ander nummerke 'Things Inside' maar niet op the tube te vinden. Maar ge weet waar het te vinden he :unsure:

En dan nog een gast die live ook echt rete strak draait. Jammer genoeg maar 1 keertje kunnen zien op Bangface enkele jaren terug. Spijtig dat zijn set toen wat meer richting crossover/foor ging, maarja, logisch ergens op een festival als bangface. Mss gelukkig ook langs ene kant want jump up en Polle is geen goeie mix. MAAR Eazy baby:


En dan eentje omdat er een Wu Tang sampeltje inzit:


En nu een klassiekertje, werpt me terug in de tijd, naar een heel weekend van het padje te gaan van vrijdag tot zondag middag. In uw bed kruipen en dan met een voze kop gaan werken. Ik weet alleen nu niet of het originele van Shy FX is of van Ebony Dubsters? :thinking:


Nu tijd voor twee bazen en legends, Ed Rush and Optical. Eigenlijk is het alleen Ed Rush dat we nu moeten bespreken, ook alleen is het een baas. Live fucking de shit, altijd een geniale set. Het enige dat ik tegen Ed Rush heb is dat hij niet luisterd naar wat andere DJ's ervoor draaien op de avond, en dus niet van zen set afwijkt (dat probleem heb ik wel bij meerdere DJ's, maar ik denk dat het hem echt geen fluit kan schelen tbf) Ik heb exact dezelfde vinyl hier in men kast steken:


Dus bij deze een solo plaatje van hem, en wat voor eentje. Jammer dat hij de laatste jaren niet zoveel meer produced. Vanaf we aan mijn map met CD's beginnen heb ik nog wel veel meer Ed Rush staan (en Optical ofcourse). Heb er blijkbaar niet zo heel veel digitaal van staan jammer genoeg. We komen er later op terug :love:


Nog nooit van gehoord, maar wel een heel lekker plaatje:


En dan weer een zotte Rus. Er gaan nog veel zotte Russen komen wanneer ik aan men map met CD's begin. Encode. Dit is er dan nog eentje met een eve zotte Rus, Receptor. Oh god, ik kan ni wachten tot als we aan de R komen. Receptor is echt de laatste jaren qua producties the fucking bomb. Alles wat die gast aanraakt is goud. Maar soit, we zitten bij Encode baby


Lekker rollende plaat. Is wel een NU4M remix. En nu ik die ben tegengekomen. Dat is nu eens een artist waar ik al lang niks meer van gehoord heb. Was precies vergeten dat die bestond. Eigenlijk mag het niet, maar ik ga hem er wel tussengooien omdat het echt een lekkere is. Soms mag ik men eigen regels eens breken


En 1 van zijn betere, eerste keer gehoord live in een mix van Mefjus in Brussel.


Tussen al het harde geweld nog een nummerke dat ik label onder Onderwater. Geen idee wat ik daar mee bedoel, maar dat is een benaming uitgevonden in een niet zo nuchtere toestand samen met een maatje van me ergens op een feestje in spanje. Onderwater dnb.

(Voor de mensen die het boeit, zo label ik de nummers die de Polle filter hebben doorstaan)
8PK3Xm4.png



Nog eentje van Enei. Die gast maakt werkelijk alles eigenlijk. Gaat op 1 EP van Liquid naar Neuro, naar Cross. Zeer bizzar, maar wel redelijk goed eigenlijk. Ken hem eigenlijk niet zo goed, buiten dan dat hij een dikke plaat met Mefjus gemaakt heeft, maar is verassend goed eigenlijk. Goed ontdekkingske net gedaan. Maja, het is ne Rus, hoe kan het ook anders.

Orgineel was al een redelijk vettig nunmmer maar de VP :O


Dit is de schijf met Mefjus waar ik hem oorspronkelijk van kende :music:


Fucking Exorcist, heeft zeker veel te veel echt foorharde platen, maar staat weinig van op the tube. Dit is er wel een beenharde, zeker het einde:


En hier nog een remix van Exorcist van Imprintz and Kloe. Ook twee producers, jammer genoeg nog nooit live gezien, maar staan ook op mijn watchlist. Dam, ik moet eigenlijk nog veel te veel manne live checken. Het origineel blaast ook uw bretellen van uw broek, maar de remix van Exorcist is mogelijk nog bruter


En we zitten aan de F dames en heren. Hier ga ik moeten stoppen. De F wordt een mooie dag. En ik ga echt veel Forbidden Society tracks in jullie strot rammen. Sorry not sorry.

//edit en ik blij hier maar DJ Hidden remixes vinden. Ik heb echt zot veel Hidden materiaal. :wtf:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint

Wel weer een leuk nummer... weer uit (experimenteel) Azie.

Voor wie denkt dat J-pop of K-pop saai is... you could not be any more dead wrong. Spelen al die westerlingen naar huis (behalve charli xcx... al heeft die ook aziatische roots :laugh: )
 
Terug
Bovenaan