Naar welke muziek luister je nu?

Trouble - Manic Frustration (album)
Noch einmal!

Ik ben gegaan van dit album mwah vinden (ik schreef het nog in mijn AOTW destijds) naar appreciatie van een groot deel van de tracks. De ballads zijn ook steeds erg mooi. Soms komt die klik er toch ineens!
 
Noch einmal!

Ik ben gegaan van dit album mwah vinden (ik schreef het nog in mijn AOTW destijds) naar appreciatie van een groot deel van de tracks. De ballads zijn ook steeds erg mooi. Soms komt die klik er toch ineens!
Vreemd inderdaad hoe het na een tijd toch soms klikt met een album. Recent ook gehad met Young Americans van David Bowie. Ik bekeek dat meestal als een genre-oefening, vond het niet slecht maar het deed niet veel. En ja, ik vind het nu nog verre van perfect. Maar recent herbeluisterd en de meerderheid van de nummers zitten toch echt goed ineen (titelnummer, Right, Fascination, Fame). En zijn cover van The Beatles' Across The Universe vind ik nog altijd zeer slecht.

Het was een waar genie, maar zijn covers waren in 90% van de gevallen toch beter niet gemaakt.
 
Tijdens het schrijven begon Ty Segall - Manipuator (album) ineens te spelen in mijn playlist. Dat is weer een tijd geleden. :)
 
Czar - S/T
Nog een classic hard psych plaatje dat @Elevator waarschijnlijk ook zou waarderen.
EDIT: alsook Group 1850 - Paradise Now!

Goat - World Music
Groundhogs - Split
 
Laatst bewerkt:
Squarepusher - Dostrotime (album)

Nja, gaat wat verder op het elan van zijn vorige 3 albums. Helaas doen die mij nog weinig en is het geen spek voor mijn bek :confused2:.
 
Als afsluitertje van de dag nog eens Agnes Strange - Theme For A Dream, met deze epic albumart:

632x632bb.webp
:oi22:

Titelnummer heeft echt een verrukkelijke summervibe gewoon!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan