Naar welke muziek luister je nu?

Os Mutantes - S/T (een paar tracks dan toch, waarvan afsluiter Ave Genghis Khan mijn favoriet is)
@Kid_C , zouden we die ooit nog eens live zien? :unsure: Blijft jammer dat die gig vorig jaar gecanceled werd. Nadien ook niets meer van gehoord... Op bandsintown ook geen recente gigs gevonden.
 
Os Mutantes - S/T (een paar tracks dan toch, waarvan afsluiter Ave Genghis Khan mijn favoriet is)
@Kid_C , zouden we die ooit nog eens live zien? :unsure: Blijft jammer dat die gig vorig jaar gecanceled werd. Nadien ook niets meer van gehoord... Op bandsintown ook geen recente gigs gevonden.

Os Mutantes!

Minha menina!
 
Trouble - Run To The Light (album)
Trouble - S/T
Trouble - Psalm 9

Veel te lang geleden dat ik deze helden nog eens heb gedraaid! Maar vergeten doe ik ze nooit. :) Doet mij ook terugdenken aan een bewogen, maar toch geweldige periode...

Er zijn zo van die bands die ik maanden aan een stuk kan laten links liggen, maar als ik er dan opnieuw naar luister ben ik meteen weer in de ban. Trouble is zo'n band, en die stem...
 
Laatst bewerkt:
Bij het snuisteren in mijn cd kast deze nog eens herontdekt. Dat wordt weer een week albums van Spektr luisteren.

 
De mensen die zo'n fan waren van The Tempter op mijn AOTW destijds (high taste :fingerguns_r:), zie hier:

Wat zou ik er toch veel voor gegeven hebben om ze ooit eens live te zien. Helaas... :headshake:

(Trouble live videobeelden + in goede kwaliteit?! 🤯 )

Hier jaren later met zijn band The Skull:
Zo te horen nummers die ik nog niet kende!
Geweldig optreden!

:music:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan