Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag kiwi's geoogst. In totaal een 400-tal stuks.
p1081191164-5.jpg
 
Mijn tomaten aan de struik begonnen te rotten. Uiteindelijk een volle kruiwagen aan groene/rottende tomaten moeten wegdoen :headshake:

Mijn spaanse pepers en aubergine die dit jaar niks hebben opgeleverd zijn ineens in een groeispurt terechtgekomen :unsure:
er beginnen zich bijna bloempjes te vormen :laugh:
 
Met dat mijn tuinman/partner op reis is, was ik eventjes uit het oog verloren dat de radijzen al een tijd oogstklaar waren. :unsure:

Ik voelde me een beetje als Angela in The Rehearsal die zich een echte tuinierder voelt terwijl al haar groenten door de producers in de winkel werden gekocht en met sticker en al in de aarde werden gestoken en zij ze er gewoon maar uit moest halen.

PXL_20221031_083718782.jpg

Maar ik word dus nog "nen echte". 😌
 
Aardpeer en zoete aardappel geoogst vandaag. Heel tevreden met de oogst die maar liefst 3.5x-4x groter is dan vorig jaar met hetzelfde aantal planten. Knollen en stekjes van oogst vorig jaar.

Aardpeer: 7.3 kg
Zoete aardappel: 4.8 kg

ahILvCk.jpg


TUDVIan.jpg


Oca was wel een flop, er stak letterlijk niets in de grond.
 
Aardpeer en zoete aardappel geoogst vandaag. Heel tevreden met de oogst die maar liefst 3.5x-4x groter is dan vorig jaar met hetzelfde aantal planten. Knollen en stekjes van oogst vorig jaar.

Aardpeer: 7.3 kg
Zoete aardappel: 4.8 kg

ahILvCk.jpg


TUDVIan.jpg


Oca was wel een flop, er stak letterlijk niets in de grond.
Aardpeersoep :drool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan