Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat enkel geldig op herlaadkaarten of abonnementen?Ik heb nu een sim van zowel MV als van Orange. Wat mij bij MV wel 'stoort' is dat je je krediet na 6 maanden moet opgebruiken of het verdwijnt. Bij Orange is die periode langer en raak ik sneller mijn centen kwijt (PS krediet).
Is in beide gevallen een herlaadkaart.Is dat enkel geldig op herlaadkaarten of abonnementen?
idemIndien je nog iemand aan je clan wil toevoegen mag je me altijd pb'en
Dat hangt er van af waarom je die dualsim hebt. Als je het doet om het bereik te dekken, dan lijkt het mij nutteloos.Ik heb een dualsim toestel met Mobile Vikings en Proximus sim kaartje, als de 2 samen gaan kan ik mss beter één van de twee buiten smijten?
Ik deed het voor beide, maar voor het prijsverschil moet het tegenwoordig ook al niet meer, want die prijzen liggen nogal dicht bij elkaar.Dat hangt er van af waarom je die dualsim hebt. Als je het doet om het bereik te dekken, dan lijkt het mij nutteloos.
Maar doe je het om financiële redenen, dan zou ik niet weten waarom je eentje weg moet doen.
Zet je schrap voor een pak mobiele data |
De komende weken komt de goede sint met een laat cadeau. Of is het de kerstman die te vroeg is? Zet je alvast schrap, want we passen onze prijsplannen aan, en daar zitten veel extra GB’s in. |
Hier staat MV reeds op Proximus. Ik hoop echter dat ze degelijk werk verrichten. De overstap lijkt me niet meteen vlekkeloos te zijn verlopen. Gisteren boodschappen gaan doen over de grens en geen dataverbinding meer. (Terwijl alles wel correct was ingesteld).Overstap is voor binnenkort als ik het lees op userbase. Blijft wel op transatel blijkbaar voorlopig dus geen Volte of Vowifi normaal gezien.
Hoe kan je dat zien?Hier staat MV reeds op Proximus. Ik hoop echter dat ze degelijk werk verrichten. De overstap lijkt me niet meteen vlekkeloos te zijn verlopen. Gisteren boodschappen gaan doen over de grens en geen dataverbinding meer. (Terwijl alles wel correct was ingesteld).
Bij instellingen - netwerkselectie: daar staat bij mij Proximus.Hoe kan je dat zien?
Binnenkort zetten we geleidelijk alle Vikings over van het Orange- naar het Proximus-netwerk: het beste netwerk van België!
Enkele dagen voor we jouw nummer XXXXXX overzetten, sturen we je daarover nog een kort sms’je op dat nummer. Zodra de overzetting gelukt is, krijg je daar ook een sms’je over.
Alles gebeurt automatisch achter de schermen en is al weken uitvoerig getest door collega’s en door andere Vikings. Zelf hoef je hier niets voor te doen. Voor alle duidelijkheid: aan onze tarieven, bellen, surfen, sms’en, … onze diensten verandert helemaal niets. Enkel je netwerk zal veranderen.