Providers Mobile Vikings

Ha, zie net dat Orange go plus nu ook 10 gb heeft voor 20 euro. Ben nu net overgestapt...

Oh ja, we zien wel, ben ik niet content van de viking stap ik terug over naar Orange. Even afwachten wat het zal brengen als ze op het Proximus netwerk zitten.
 
Ik heb nu een sim van zowel MV als van Orange. Wat mij bij MV wel 'stoort' is dat je je krediet na 6 maanden moet opgebruiken of het verdwijnt. Bij Orange is die periode langer en raak ik sneller mijn centen kwijt (PS krediet).
 
Ik heb nu een sim van zowel MV als van Orange. Wat mij bij MV wel 'stoort' is dat je je krediet na 6 maanden moet opgebruiken of het verdwijnt. Bij Orange is die periode langer en raak ik sneller mijn centen kwijt (PS krediet).
Is dat enkel geldig op herlaadkaarten of abonnementen?
 
Ik heb een dualsim toestel met Mobile Vikings en Proximus sim kaartje, als de 2 samen gaan kan ik mss beter één van de twee buiten smijten?
 
Ik heb een dualsim toestel met Mobile Vikings en Proximus sim kaartje, als de 2 samen gaan kan ik mss beter één van de twee buiten smijten?
Dat hangt er van af waarom je die dualsim hebt. Als je het doet om het bereik te dekken, dan lijkt het mij nutteloos.
Maar doe je het om financiële redenen, dan zou ik niet weten waarom je eentje weg moet doen.
 
Dat hangt er van af waarom je die dualsim hebt. Als je het doet om het bereik te dekken, dan lijkt het mij nutteloos.
Maar doe je het om financiële redenen, dan zou ik niet weten waarom je eentje weg moet doen.
Ik deed het voor beide, maar voor het prijsverschil moet het tegenwoordig ook al niet meer, want die prijzen liggen nogal dicht bij elkaar.
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen.
 
In de nieuwsbrief van afgelopen dinsdag (07/12/21):

Zet je schrap voor een pak mobiele data
De komende weken komt de goede sint met een laat cadeau. Of is het de kerstman die te vroeg is? Zet je alvast schrap, want we passen onze prijsplannen aan, en daar zitten veel extra GB’s in.​

Nu ben ik echt benieuwd 🤔
 
Ik ook !
En blijkbaar stappen er binnenkort over op het Proximus netwerk want er zijn mensen die een e-mail kregen om te test draaien.
 
Nieuwe tarieven staan online, niet slecht.

 
Ik ga van 20GB naar 50GB door "unlimited" abonnement. Niet slecht! Begin volgend jaar start de overgang naar het Proximus netwerk..
 
Overstap is voor binnenkort als ik het lees op userbase. Blijft wel op transatel blijkbaar 😔 voorlopig dus geen Volte of Vowifi normaal gezien.
 
Overstap is voor binnenkort als ik het lees op userbase. Blijft wel op transatel blijkbaar 😔 voorlopig dus geen Volte of Vowifi normaal gezien.
Hier staat MV reeds op Proximus. Ik hoop echter dat ze degelijk werk verrichten. De overstap lijkt me niet meteen vlekkeloos te zijn verlopen. Gisteren boodschappen gaan doen over de grens en geen dataverbinding meer. (Terwijl alles wel correct was ingesteld).
 
Vandaag (28/01) een mail ontvangen van Mobile Vikings:

De testfase is precies vlot gegaan
userbase

Binnenkort zetten we geleidelijk alle Vikings over van het Orange- naar het Proximus-netwerk: het beste netwerk van België!


Enkele dagen voor we jouw nummer XXXXXX overzetten, sturen we je daarover nog een kort sms’je op dat nummer. Zodra de overzetting gelukt is, krijg je daar ook een sms’je over.


Alles gebeurt automatisch achter de schermen en is al weken uitvoerig getest door collega’s en door andere Vikings. Zelf hoef je hier niets voor te doen. Voor alle duidelijkheid: aan onze tarieven, bellen, surfen, sms’en, … onze diensten verandert helemaal niets. Enkel je netwerk zal veranderen.
 
Terug
Bovenaan