Providers Mobile Vikings

Razer

Active member
Crowdfunder FE
image


 
Ik hoop echt dat ze snel overschakelen naar de masten van Proximus want op bepaalde plekken in De Haan, waar ik regelmatig verblijf is het bereik bijna nihil. Al nagevraagd, er zijn geen oplossingen..
 
Kan iemand mij eens uitleggen waarom er quasi niemand meer topics maakt in Buy&Sell voor vikingpunten?
Ik kocht daar altijd een grote pack zodat ik een 2-tal jaar verder kon. Maar die voorraden lijken opgedroogd te zijn? :p
Is MV strenger geworden?
 
Dat kan je zelf opzoeken hé...
Mobile Vikings beschouwt de volgende gevallen onder meer als fraude of misbruik: § de verkoop of veiling van Vikingpunten en de onderhandelingen daarover; § de aankoop van Vikingpunten en de onderhandelingen daarover;
 
Maar delen van vikingpunten mag wel nog?

Ze zetten het min of meer in hun voorwaarden dat het beschouwt zal worden als misbruik maar ze laten wel nog het delen ervan toe?

Ik koop veel zaken aan, ook voor de vrouw en krijg hiervoor Vikingpunten maar deel die ook met haar voor zaken die zij besteld heeft.
Daarom dat ik het mij toch afvraag.
 
Waarschijnlijk iets dat er moet in staan maar waar ze eigenlijk weinig belang aan hechten.
Zolang er nergens klachten komen of dat het ergens voor problemen zorgt.
 
Zitten we ondertussen al op die masten van Proximus? Netwerk van BASE was destijds ook al zo brak en ik val ook niet meteen achterover van Orange
 
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Met name in Wallonië waar ik professioneel vaak moet komen is het netwerk van Proximus veruit het beste.
 
Iemand een idee wat ik met de resterende belwaarde op de mobile vikings prepaid SIM kan doen? Ik probeer dit om te zetten naar de playstation store, omdat mijn belkrediet gaat vervallen, maar daar dien ik netwerk "BASE" of "Orange" te kiezen. Orange lukt sowieso niet. "BASE" geeft de melding, maar komt de SMS niet aan. Heeft misschien iemand een idee of alternatief? Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee wat ik met de resterende belwaarde op de mobile vikings prepaid SIM kan doen? Ik probeer dit om te zetten naar de playstation store, omdat mijn belkrediet gaat vervallen, maar daar dien ik netwerk "BASE" of "Orange" te kiezen. Orange lukt sowieso niet. "BASE" geeft de melding, maar komt de SMS niet aan. Heeft misschien iemand een idee of alternatief? Thanks!
Je kan de resterende belwaarde enkel gebruiken om te bellen of surfen... Ik weet niet als parkeer of bustickets ook nog werken.

Maar PS store werkt alvast niet
 
Je kan de resterende belwaarde enkel gebruiken om te bellen of surfen... Ik weet niet als parkeer of bustickets ook nog werken.

Maar PS store werkt alvast niet
Balen. Toch maar eens kijken voor Base als provider terug waar dit wel kon. Het belkrediet wordt namelijk niet gebruikt.
 
Net overgestapt van Orange naar MV omwille van de 2gb meer [8 vs 10] voor 20 euro + zal mijn vrouw toevoegen [clan] hebben dan nog 1gb extra.
 
Terug
Bovenaan