Providers Mobile Vikings

Ik heb die mail blijkbaar ook gekregen zie ik net.
Daar gaat het nut van mijn dual sim, tijd om een van de twee buiten te smijten.
 
Op zondag (06/02) een sms ontvangen dat ik binnenkort word overgeschakeld naar het Proximus netwerk. Vandaag, maandag (07/02) een sms dat ik nu op het Proximus netwerk zit.

Hoe kan je dit effectief ergens zien op een iPhone met iOS 15.3?
 
Op zondag (06/02) een sms ontvangen dat ik binnenkort word overgeschakeld naar het Proximus netwerk. Vandaag, maandag (07/02) een sms dat ik nu op het Proximus netwerk zit.

Hoe kan je dit effectief ergens zien op een iPhone met iOS 15.3?
Handmatig netwerk kiezen en als Orange er tussen staat, zit je op het proximus netwerk.
 
Hey all,

Vraagje voor de gebruikers hoe de ervaring met het proximus netwerk bevalt? Wij worden nu geconfronteerd met een zéér slechte verbinding in onze woning voor telefoongesprekken, berichten komen ook niet tijdig aan. De familieleden met mobile vikings zitten met hetzelfde probleem.

Voor ik met tegenzin terug naar een ander netwerk overschakel wou ik eens peilen hoe jullie dit ervaren en of ik misschien iets aan mijn mobiele instellingen kan doen.
 
Hey all,

Vraagje voor de gebruikers hoe de ervaring met het proximus netwerk bevalt? Wij worden nu geconfronteerd met een zéér slechte verbinding in onze woning voor telefoongesprekken, berichten komen ook niet tijdig aan. De familieleden met mobile vikings zitten met hetzelfde probleem.

Voor ik met tegenzin terug naar een ander netwerk overschakel wou ik eens peilen hoe jullie dit ervaren en of ik misschien iets aan mijn mobiele instellingen kan doen.
Voorlopig merk ik een verbetering op het Proximus-netwerk. Er is zelf op een plek waar ik regelmatig kom die zeer sterk verbeterd is met het bereik (bellen, mobiele data, ..).
 
Laatst bewerkt:
Ze komen blijkbaar binnenkort met iets nieuws waar ze naar eigen zeggen al maanden aan aan het werken zijn
Je kan meedoen met een kleine enquête om bij de eersten te zijn die mogen weten wat het is
 
Ik zit ook niet bij de testers. Ben wel benieuwd naar de voorwaarden en prijs van het product.

Twee abonnementen

Onder de vleugels van het telecombedrijf breidt het aanbod van Mobile Vikings nu uit met vast internet. Er komen twee abonnementen op de markt: aan 38 euro per maand en aan 53 euro per maand, of 3 euro minder als er ook een abonnement of prepaidkaart voor mobiel bellen en surfen bij wordt genomen.

Het verschil tussen de twee formules zit in de snelheid van het internet. Het datavolume is in beide gevallen onbeperkt, behalve als de provider fraude zou vaststellen.
 
Ik heb enkel internet van Telenet, dus was wel geïnteresseerd voor € 35, maar zie nu dat de evenwaardige optie mij € 53 zou kosten. Even veel dus…
 
Ik zit er ook bij, maar de snelheid zou niet gegarandeerd zijn op mijn adres. Anders had ik het zeker uitgeprobeerd.
 
hoe komt heb k geen 5G terwijl de kaart van proximus wel 5G toont op mijn locatie?

In’t buitenland krijgk wel soms 5G dus aan t toestel ligt het niet :)
 
Terug
Bovenaan