Mid-seasonwedstrijden 2022

Nergens gemerkt dat hij last had van de warmte... Uiteraard kan jij dat niet zien als TV kijker. Een renner die 420W trapt in plaats van 450W daar zie je niks aan. De enige die dat merkt is de renner zelf op zijn power meter. Als het minder warm heeft rijdt hij er hier misschien een minuut van weg...
Blijkbaar heeft hij ook gewoon gereden zonder enige drank. Was zijn bidon al in het begin kwijt gespeeld.
Wat nog maar eens aantoont wat ik eerder zei, voor Remco was dit nu geen overwinning die verwonderlijk is.

Nergens gemerkt dat hij last had van de warmte... Uiteraard kan jij dat niet zien als TV kijker. Een renner die 420W trapt in plaats van 450W daar zie je niks aan. De enige die dat merkt is de renner zelf op zijn power meter. Als het minder warm heeft rijdt hij er hier misschien een minuut van weg...
Dat is een veronderstelling.. dat kan maar is geen zekerheid of hij nog verder wegrijdt mits minder, mits drinkbus enzovoorts. Maakt uiteindelijk niet uit.. hij wint met ruim verschil en was duidelijk de sterkste

De ploegen zijn zo groot dat er genoeg aanvallen zullen zijn, en het zal maar blijken wat er zal gebeuren als er een kopgroep is met (bijna) alle ploegen vertegenwoordigd. Renners zijn op een nationaal kampioenschap ook vaak egoïstischer ingesteld. Alle scenario's kunnen wel.

Als het op een sprint komt ben ik echt benieuwd of bvb een Van Lerberghe Merlier gaat helpen in de sprint 😛
Als het op een sprint aankomt ben ik vooral benieuwd wat De Lie gaat presteren

Alpecin gaat toch niet op Vermeersch rekenen om het af te maken..
Nà Philipsen en Merlier (los van contract), is het eigenlijk wel hun beste man om in de vuurlinie te hebben, niet?

Wanty zal ook wel content zijn met Hermans voorin. Lotto heeft 2 man voorin. Al is Van Gils nu niet meteen de man voor dit parcours.

Quickstep zal misschien ook liever nog iets proberen met een Evenepoel of een Lampaert.

Wedstrijd is nog niet gedaan. Als er één van die eenzaten lek rijdt voorin, dan krijgen we meteen een ander beeld.

Vermeersch is gewoon één van de besten vooraan hé (en heeft met Kielich een ploegmaat), Alpecin gaat daar echt niet achter rijden. Ik betwijfel dat Lotto echt 100% vertrouwt op Van Moer en Van Gils, maar die gaan dat gat ook niet gaan dichtrijden. QS heeft misschien wel de snelste man vooraan. Wanty inderdaad gewoon tevreden met Hermans. En de kleinere ploegen die hier ook met een mooi aantal aan de start staan hebben ook een man mee.

Afwachten wat de moeren geven.

De moeren blijken toch hun werk te doen. Peleton in twee, waardoor de voorsprong van de kop automatisch terugloopt

Benieuwd wie de slag overleefd heeft, want aangezien er al een gat van een minuut is tussen de 2 groepen zullen er toch enkele ploegen serieus aan het doorrijden zijn.

Kim de wie? Kim De Baat is Belgisch kampioene!
Pakt ineens de grootste in haar carrière!
Een Nederlandse van geboorte, die Belgisch geworden is enkele jaren geleden.
Ik heb haar naam al wel eens gehoord, maar het is niet de meest verwachte naam. :tongue:

Terug
Bovenaan