Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwachte één langerekte geeuw maar wat is dit allemaal zeg. Peper en Zout genoeg voorlopig, laat ons hopen dat dit nog even door gaat.Toch echt wel een zotte koers momenteel. Er wordt heel hard gereden en niet gepokerd. Goed om te zien, maar de renners zullen hier niet zo tevreden mee zijn.
Ook gewoon heel zenuwachtig.
Je weet niet welke Sagan hehehe die uitslagen bekijk ik niet echt ik weet dat van Slowakije door Sagan natuurlijk
En daar gaat Alpecin hun plan in een keer beide sprinters op de grond

QS toch ook niet de juiste mannen mee
In Eritrea heeft Kudus gewonnen nadat Tesfatsion hem heeft laten winnen. Het zijn nochtans geen ploegmakkers. Iemand een idee waarom?
Lampaert, Remco, Vanlerberghe mss?Maar ja hebben ze de goeie mannen hier? Lampaert had het moeten zijn natuurlijk. Ze zijn tenminste met 2. Allezsins zeker ook geen ideale situatie voor hun, maar denk ook niet dat die echt bestaat voor hen. Ik snap vooral niet waarom Vermeersch zit mee te werken vooraan, die kan dat toch nooit winnen.
Die heeft nog nergens top 20 gereden dus zou straf zijn als die bij beste 10 renners EF hoortKarl zegt nu dat het was om zo EF de punten kado te doen voor hun WT statut. Zou helemaal van de pot gerukt zijn natuurlijk. Dan is Somedudes zijn uitleg logischer.
Lampaert, Remco, Vanlerberghe mss?
Die heeft nog nergens top 20 gereden dus zou straf zijn als die bij beste 10 renners EF hoort

Gaat nooit of te nimmer winnen ehKomaan Sep, dit is je kans !![]()