Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Eritrea heeft Kudus gewonnen nadat Tesfatsion hem heeft laten winnen. Het zijn nochtans geen ploegmakkers. Iemand een idee waarom?
Is dat ook bij de mannen dat het BK -23 jarigen wordt gereden? Want dat podium bij de vrouwen blijft duren. Blijkbaar -23, club en elite door elkaar.
Nee, niet bij de mannen.
Ik hoorde dat de Nijs meedeed vandaag dus daarom dat ik toch nog even checkte. Normaal genoeg belgische profs om een vol peloton bij een te krijgen.

Snap niet goed waarom dat nog zo lang moet duren.Nog 20 minuten wachten op livebeelden blijkbaar.![]()
Ja pff en mijn kleine teen zegt dat een Belg gaat winnen!Nog 20 minuten wachten op livebeelden blijkbaar.![]()
Bij Alpecin doen ook al die beloften mee. Maar er is wel degelijk een apart BK voor de beloften. Alé ja, vorige jaren toch, ik neem aan dat dat niet veranderd is. Ik zie toch geen CLUB teams aan de start staan vandaag.
Haha .. in het wielrennen is dat niet zo, maar in kleinere sporten heb je soms dat op het BK er ook buitenlanders mee doen en dat dan de nummer 3 BK is, omdat de eerste 2 buitenlanders zijnJa pff en mijn kleine teen zegt dat een Belg gaat winnen!

Dan spreken we voor alle duidelijkheid over een nationaal kampioen en geen Belgisch kampioen of BK.Haha .. in het wielrennen is dat niet zo, maar in kleinere sporten heb je soms dat op het BK er ook buitenlanders mee doen en dat dan de nummer 3 BK is, omdat de eerste 2 buitenlanders zijn
(Of soms gewoon een internationale wedstrijd die ook meetelt als BK)
Haha .. in het wielrennen is dat niet zo, maar in kleinere sporten heb je soms dat op het BK er ook buitenlanders mee doen en dat dan de nummer 3 BK is, omdat de eerste 2 buitenlanders zijn
(Of soms gewoon een internationale wedstrijd die ook meetelt als BK én de eerste Belg is dan de BK!)
Tsjechie en Slovakije doen het samen zeker?

Letland, Estland en Litouwen ook. Ge denkt dan altijd als ge naar die resultaten kijkt van "wat een solo" want 5 of 6 minuten voorsprong, maar dat klopt dus heel vaak niet![]()