Coureurs uitjoelen, achter coureurs lopen die duidelijk aangaven er niet mee gediend te zijn en zelfs eentje die dacht dat hij moest duwen maar de man van Arkea uit balans bracht die bijna viel.Wat deden ze dan wel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coureurs uitjoelen, achter coureurs lopen die duidelijk aangaven er niet mee gediend te zijn en zelfs eentje die dacht dat hij moest duwen maar de man van Arkea uit balans bracht die bijna viel.Wat deden ze dan wel?
Inderdaad, in heel goede doen, hopelijk meer van dat in de Tour.Toch ook chapeau voor Pedersen gisteren, strijdend ten onder.
Altijd zo idioten die het voor iedereen verpesten.Coureurs uitjoelen, achter coureurs lopen die duidelijk aangaven er niet mee gediend te zijn en zelfs eentje die dacht dat hij moest duwen maar de man van Arkea uit balans bracht die bijna viel.
Jup, stond er weldegelijk.Ik dacht dat ik een kritische post over Sven Nys had gepost.
Ik dacht echt dat dit was gebeurd.
Ik dacht echt dat ik hierover had gepost en dat ik mijn onvrede over oa. Sven Nys & co kenbaar had gemaakt.
Als je het had gelaten om hem uit te schelden ipv gewoon uw onvrede te tonen had uw post waarschijnlijk wel blijven staan.Ik dacht dat ik een kritische post over Sven Nys had gepost.
Ik dacht echt dat dit was gebeurd.
Ik dacht echt dat ik hierover had gepost en dat ik mijn onvrede over oa. Sven Nys & co kenbaar had gemaakt.
. Een kameraad was 2 weken terug op Extrema Outdoor en raakte daar aan de klap met feestbeest Sven Nys. Uiteindelijk belandden ze bij het onderwerp koffiebar Noir in Leuven. Toen kwam hij helemaal los.
Gewoon een jaar lang elke dag in de sauna gaan samen met zijnWellens kan precies al beter tegen de hitte.

Dat was voor ze samen een lijntje gesnoven hebben, maar dat terzijde.@Airjinx Zelfs die roddel is saai.
Idd gewoon DQ die handelWat doe Quick step daar al? Degoutant!!

Een paar van QS deklasseren en Wellens tot overwinnaar kronen?Wtf Lampaert?