Mid-seasonwedstrijden 2022

Toch ook chapeau voor Pedersen gisteren, strijdend ten onder.
Inderdaad, in heel goede doen, hopelijk meer van dat in de Tour.
Jakoben heeft het precies lastiger gehad de laatste sprints - zuiver op basis van uitslag doe ik deze uitspraak. Hopelijk wordt het een fijne open Tour op gebied van (tussensprints). Zal de strijd om groen alleen maar interessanter maken.

Coureurs uitjoelen, achter coureurs lopen die duidelijk aangaven er niet mee gediend te zijn en zelfs eentje die dacht dat hij moest duwen maar de man van Arkea uit balans bracht die bijna viel.
Altijd zo idioten die het voor iedereen verpesten.
Ik dacht dat ik een kritische post over Sven Nys had gepost.
Ik dacht echt dat dit was gebeurd.
Ik dacht echt dat ik hierover had gepost en dat ik mijn onvrede over oa. Sven Nys & co kenbaar had gemaakt.
Jup, stond er weldegelijk.

Ik dacht dat ik een kritische post over Sven Nys had gepost.
Ik dacht echt dat dit was gebeurd.
Ik dacht echt dat ik hierover had gepost en dat ik mijn onvrede over oa. Sven Nys & co kenbaar had gemaakt.
Als je het had gelaten om hem uit te schelden ipv gewoon uw onvrede te tonen had uw post waarschijnlijk wel blijven staan.

Aaaah, Sven Nys :). Een kameraad was 2 weken terug op Extrema Outdoor en raakte daar aan de klap met feestbeest Sven Nys. Uiteindelijk belandden ze bij het onderwerp koffiebar Noir in Leuven. Toen kwam hij helemaal los.
"Als het van onze Thibau af hing dan zat hij daar alle dagen. En nu wilt em ook nog in Leuven gaan wonen, alé, wat wilt em daar nu gaan doen! Al zijn materiaal staat bij mij, dat gaat toch". Elk huishouden zijn struggles hé :tongue:

Deklasseren zolang je je handen aan het stuur houdt en niet teveel van je lijn afwijkt gaan ze niet veel doen hoor.

Wellens moest gewoon beter opletten. Zit daar met zijn halve ploeg vooraan met niemand in het wiel en laat zich dan gewoon compleet uitzakken.

Ja als ze doortrekken met Lotto wint Wellens altijd.

Lampaert ging wat in de weg rijden maar Wellens kon altijd langs rechts weg en zocht precies zelf wat het conflict op?

Ik geloof ook niet dat ze DQ's gaan uitdelen. En ja Wellens lette niet altijd goed op. Maar ze hebben hem tot 2x toe gehinderd. Het was toch echt op het randje hoor.

Maar goed, dat hoort erbij ..

Terug
Bovenaan