Metaaldraad

PWD gisteren was echt wel awesome, lang geleden dat ik nog es naar concert ben geweest eigenlijk.
leuke tracklist, gelukkig veel nieuwe nummers, want die zegden ons het meeste
en GLITCH is toch wel een beuk plaat en leuk om mee te openen. Publiek was direct mee.

Ook While She Sleeps moet ik dringend wat meer opleggen, ik kende ze van eens een voorprogramma toen ze hun eerste cd releasden ongeveer dikke 10 jaar terug, maar die zijn ook wel leuk geëvolueerd.

Lorna Shore hebben we niet bekeken, we waren daar niet voor vroeg gekomen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel mee ben met de nieuwe PWD.
Ik vind hem een pak beter dan de vorige 2. Er staan wel een paar écht goeie nummers eigenlijk (Soul Bleach!!).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel mee ben met de nieuwe PWD.
Ik vind hem een pak beter dan de vorige 2. Er staan wel een paar écht goeie nummers eigenlijk (Soul Bleach!!).
Ik heb hem nog enkele keren beluisterd. Nu de wenfase wat achter de rug is vind ik sommige nummers ook wel top idd. Maar sommige blijven wel 'Meh'

De nieuwe Parkway Drive vond ik beter dan verwacht.
Vind wel dat de lijn van Reverence wordt doorgetrokken,paar nummers konden evengoed op die plaat zijn terechtgekomen.

Heb naar de setlist gekeken,vind het jammer dat Wishing Wells eruit is verdwenen,toch een geweldig nummer.

De nieuwe Parkway Drive vond ik beter dan verwacht.
Vind wel dat de lijn van Reverence wordt doorgetrokken,paar nummers konden evengoed op die plaat zijn terechtgekomen.

Heb naar de setlist gekeken,vind het jammer dat Wishing Wells eruit is verdwenen,toch een geweldig nummer.
Idd, had ook graag Wishing Wells live gehoord,
alsook I HOPE YOU ROT. met die latijnse verses in :D

Wel leuk waren die viool dames tijdens het optreden, gaf het bij momenten toch wel een epic feeling.

snap ook niet dat hier iemand zei "laatste cd veel beter dan vorige". Zoals je zegt inderdaad, meeste nummers van nieuwste cd, konden evengoed op IRE of REVERENCE gestaan hebben. Vind laatste 3 cd's echt allemaal heel gelijkend. Het is pas met ATLAS (4e cd) dat je de stijlbreuk begon te horen.

snap ook niet dat hier iemand zei "laatste cd veel beter dan vorige". Zoals je zegt inderdaad, meeste nummers van nieuwste cd, konden evengoed op IRE of REVERENCE gestaan hebben. Vind laatste 3 cd's echt allemaal heel gelijkend. Het is pas met ATLAS (4e cd) dat je de stijlbreuk begon te horen.
Qua stijl is het inderdaad hetzelfde.
Ik heb het sowieso meer voor Atlas, Deep Blue (!!) en hun voorgangers en heb nooit warm gelopen van Ire of Reverence. Deze ligt me gewoon beter, ook al is het in dezelfde stijl.

De 'nieuwe' nummers moet ik nog inkomen, de rest zijn gewoon keiharde stampers. Hurrikane is wel geweldig, jammer dat ze hun schlagerdeel geen tweede keer zingen want is catchy as hell.

1663346840467.jpeg

Terug
Bovenaan