Metaaldraad

Machtig hé.

Gisteren de videoclip opgelegd in huis. Kindjes waren vrolijk aan het spelen. Plots keert dat volledig en staat dat madammeke daar als zombie.

Direct afgelegd, net op tijd want geen van beide kindjes had het gezien. Anders was het een slapeloze nacht.

Mijn kindjes 6 en 8 horen Electric Callboy ook graag en dacht ze ook de clip eens te tonen... niet doen dus. Heb ze nog nooit zo hard horen wenen.
Die nacht ook een paar keer mogen opstaan om hen te troosten.
 
Mijn kindjes 6 en 8 horen Electric Callboy ook graag en dacht ze ook de clip eens te tonen... niet doen dus. Heb ze nog nooit zo hard horen wenen.
Die nacht ook een paar keer mogen opstaan om hen te troosten.
Ik kan het goed geloven.

Een videoclip van Slipknot zal ik bijvoorbeeld ook nooit opleggen.
 
Mijn kindjes 6 en 8 horen Electric Callboy ook graag en dacht ze ook de clip eens te tonen... niet doen dus. Heb ze nog nooit zo hard horen wenen.
Die nacht ook een paar keer mogen opstaan om hen te troosten.
Onze jongste (8j) die immens fan is zijn reactie op het zombiegedeelte was een heel enthousiaste "cooooooooool" :biglaugh:
 
Nieuwe megadeth beluisterd. Is wel ok en zitten coole stukken in maar met de singles had ik wel precies het beste gehad. Op het laatste nummer na viel het niet tegen. Achja de tijd van rust in peace ligt helaas al ver achter ons
 
Tgoh, bizkit park is wel aangenaam. Op zich wel een goeie show altijd en de nummers zijn pure nostalgie (limp bizkit, soad, drowning pool, linkin park en al die andere nu-metal meuk).

Klink op zich live wel goed. (Dikke setup heeft die gitarist).

Maar mij kan het persoonlijk minder boeien.
 
Bizkit Park is geweldig plezant maar muzikaal natuurlijk niet hoogstaand.
Ik vind het tof omdat ik met die nummers ben opgegroeid en ze vaak op een uur spelen als ik al wat in de wind ben. Brengen op zich ook wel veel sfeer hoor.
 
Bizkit Park is geweldig plezant maar muzikaal natuurlijk niet hoogstaand.
Ik vind het tof omdat ik met die nummers ben opgegroeid en ze vaak op een uur spelen als ik al wat in de wind ben. Brengen op zich ook wel veel sfeer hoor.
En ze gaan er gewoon voor. Tempo ligt hoog en het publiek is meestal enorm enthousiast. = sfeer altijd top.
 
Zouden ze brand gesticht hebben om die timing met die brandweerwagens goed te krijgen? oi22

Maar opnieuw een goed nummer. Ik blijf fan van hun werk.
Tis wel funny dat ik singles en live bij elkaar al meer dan de helft van de plaat gehoord heb. Maar als die 4 nummers dat ik nog niet gehoord heb ook zo goed zijn zou het wel eens hun beste plaat kunnen worden
 
Terug
Bovenaan