Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben sowieso een duosessie gedaan met presentatie, er waren er ook zonder door Obi.Ik herinner mij wel de 9lives metal nights, maar was dat niet enkel muziek, of hebben jullie echt nummers geïntroduceerd enzo?want dat herinner ik me niet.
Oeps, mijn geheugen laat mij zwaar in de steekWe hebben sowieso een duosessie gedaan met presentatie, er waren er ook zonder door Obi.

Geen. Eerst concept uitwerken. En als we samen willen presenteren wil ik eerste mijn twee vaccins hebben.
Projectje voor het najaar, we zullen niet alles tegelijk doen!

Vorige keer hebben we Dopesmoker al integraal gespeeldHou er wel rekening mee dat ik geen genoegen zal nemen als Dopesmoker niet integraal gespeeld wordt. Is dat trouwens virtueel of met drank?
Alcest en CoL staan hier ook op de agenda!

Alcest heeft mij idd ook nooit echt kunnen overtuigen live...Ik twijfel nog, Alcest heeft live nog geen verpletterende indruk gemaakt op mij (vooral vocaal niet).
Motherfuckers!Hypocrisy op Alcatraz
Fucking hellVerdomme hé, Gojira komt naar Brussel op 28/2/2021.
Vorst nationaal.
Des te zuurder dat hun doortocht in de AB waarvoor ik tickets had botweg is afgeschaft destijds. Bah.

topzaal daarIk ga 20/2 in Tilburg gaan zien denk ik.
Beetje raar om daar 4 maand later over te wenen, niet?Verdomme hé, Gojira komt naar Brussel op 28/2/2021.
Vorst nationaal.
Des te zuurder dat hun doortocht in de AB waarvoor ik tickets had botweg is afgeschaft destijds. Bah.