Metaaldraad

Ik schat de kansen niet heel hoog in dat we Jan Jan Binks voor een micro gaan krijgen, maar ik kan mij vergissen :unsure:
 
Ik herinner mij wel de 9lives metal nights, maar was dat niet enkel muziek, of hebben jullie echt nummers geïntroduceerd enzo? :eek: want dat herinner ik me niet.
 
Ik herinner mij wel de 9lives metal nights, maar was dat niet enkel muziek, of hebben jullie echt nummers geïntroduceerd enzo? :eek: want dat herinner ik me niet.
We hebben sowieso een duosessie gedaan met presentatie, er waren er ook zonder door Obi.
 
We hebben sowieso een duosessie gedaan met presentatie, er waren er ook zonder door Obi.
Oeps, mijn geheugen laat mij zwaar in de steek :unsure:


Zeer aanwezig op Alcest+Cult of Luna btw! Ondanks de heel rare combinatie 2 groepen die ik nog eens live wil zien
 
Geen. Eerst concept uitwerken. En als we samen willen presenteren wil ik eerste mijn twee vaccins hebben. :unsure:

Projectje voor het najaar, we zullen niet alles tegelijk doen!

Hou er wel rekening mee dat ik geen genoegen zal nemen als Dopesmoker niet integraal gespeeld wordt. Is dat trouwens virtueel of met drank? :unsure:

Alcest en CoL staan hier ook op de agenda!
 
Ik twijfel nog, Alcest heeft live nog geen verpletterende indruk gemaakt op mij (vooral vocaal niet).
 
Hou er wel rekening mee dat ik geen genoegen zal nemen als Dopesmoker niet integraal gespeeld wordt. Is dat trouwens virtueel of met drank? :unsure:

Alcest en CoL staan hier ook op de agenda!
Vorige keer hebben we Dopesmoker al integraal gespeeld :unsure:
Was toen een goed moment voor Kid_C en mezelve om een bicky te gaan halen :woohoo:

Ik twijfel nog, Alcest heeft live nog geen verpletterende indruk gemaakt op mij (vooral vocaal niet).
Alcest heeft mij idd ook nooit echt kunnen overtuigen live...
 
Tim's Favourite op Alcatraz :') 10 jaar bas bij gespeeld en nooit op iets soortgelijks kunnen spelen. GODDAMMIT. Maar het is hen gegund :p
 
Idem. 70 euro voor Hypocrisy en à la limite nog Dark Tranquillity, dure grap. :')
 
Verdomme hé, Gojira komt naar Brussel op 28/2/2022
Vorst nationaal. :cry:

Des te zuurder dat hun doortocht in de AB waarvoor ik tickets had botweg is afgeschaft destijds. Bah.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verdomme hé, Gojira komt naar Brussel op 28/2/2021.
Vorst nationaal. :cry:

Des te zuurder dat hun doortocht in de AB waarvoor ik tickets had botweg is afgeschaft destijds. Bah.
Fucking hell :angry::angry::angry::angry::angry::angry:
Ik had 4 tickets voor AB, waarom komen ze nu niet gewoon daar terug... Vorst is een kutzaal, daar wil ik nooit meer naartoe.
 
Terug
Bovenaan