Metaaldraad

DIT ook niet!? 😭

Ik moet nu wel zeggen dat ik dat als tiener pas na vele luisterbeurten echt ben beginnen appreciëren. Soms klikt het ineens he.
Tegenwoordig kan ik het geduld niet meer opbrengen voor zoiets, het moet mij quasi van de eerste keer aanstaan of ik luister er niet meer naar :p
Dus ik kan het wel enigszins begrijpen.
Weer 13 minuten en 44 seconden van mijn leven die ik nooit meer terug zie. :headshake:

Oprechte excuzes, maar doet mij dus andermaal echt niks. De eerste minuut leek goed te beginnen, maar met die break en die passage erna zijn ze mij gewoon meteen kwijt.
 
Opeth is eigenlijk juist een gans buffet aan vlees én vis :p er zit zo veel in. Maar goed, dat het je niks doet, dat kan natuurlijk.
Misschien is surf and turf gewoon niet mijn ding. :unsure:

Muziek mag complex zijn en meerdere lagen bevatten, maar die klik is er gewoon niet en die ga ik ook niet kunnen forceren.
 
Allez Hellfest heeft het zichzelf makkelijk gemaakt qua keuze, ze hebben gewoon àlles geboekt.

Ik vind het persoonlijk een rot affiche door de dagindeling (5 vd 7 dagen wil ik hoogstens 3-4 bands zien, de andere 2 wil ik er 25-30 zien) maar qua bands is het abnormaal eigenlijk.

Vreemd genoeg wel geen Gojira. Frans festival, nieuwe plaat en dan niet op Hellfest... strange
 
Damn.

Als ik nog ergens een ticket kan scoren voor eerste vrijdag dan zou ik het zien zitten om tot daar te rijden en dan de rest van het weekend ergens in la belle France te chillen.
 
Allez Hellfest heeft het zichzelf makkelijk gemaakt qua keuze, ze hebben gewoon àlles geboekt.

Ik vind het persoonlijk een rot affiche door de dagindeling (5 vd 7 dagen wil ik hoogstens 3-4 bands zien, de andere 2 wil ik er 25-30 zien) maar qua bands is het abnormaal eigenlijk.

Vreemd genoeg wel geen Gojira. Frans festival, nieuwe plaat en dan niet op Hellfest... strange
Ik denk dat ik wel es zou kunnen gaan. Damn zeg, 7 dagen. :love:
 
Allez Hellfest heeft het zichzelf makkelijk gemaakt qua keuze, ze hebben gewoon àlles geboekt.

Ik vind het persoonlijk een rot affiche door de dagindeling (5 vd 7 dagen wil ik hoogstens 3-4 bands zien, de andere 2 wil ik er 25-30 zien) maar qua bands is het abnormaal eigenlijk.

Vreemd genoeg wel geen Gojira. Frans festival, nieuwe plaat en dan niet op Hellfest... strange
Er moete nog 3 bands aangekondigd en ik zie gojira ook wel door Europa touren met Alien Weaponry. Dus gok dat ze die nog gaan aankondigen. Maar waar is Maiden?
 
Leuke affiche,ben wel benieuwd welke namen ook langs Dessel gaan passeren.
Airbourne speelt 2 keer precies :oink:

Vraag me echt wel af waarom Metallica op Hellfest speelt maar niet op GMM.
Graspop heeft ondertussen toch ook grotere internationale bekendheid dacht ik en meer financiële middelen dan x aantal jaren terug.
Vind het gewoonweg jammer dat ze altijd voor RW kiezen.

En bovenal wie gaat 4de headliner zijn in Dessel?
Faith No More,Scorpions,Parkway Drive,Volbeat,Sabaton,Korn,A7X,Megadeth,Guns 'N' Roses,AC/DC,Slipknot,Tool,System of a Down,Deep Purple,....

Gojira mag ook afkomen,maar mogen beter plaats op affiche krijgen in plaats van ergens de vroege namiddag.
Verder hoop ik nog op Blind Guardian,5FDP,Shinedown,Kreator,Lacuna Coil,Avatar als ik snel door de affiche scroll.
 
Heb ondertussen wel appreciatie gekregen voor Sabaton,had er vroeger ook moeite mee,maar sinds Heroes toch mijn mening bijgesteld.
 
I have no shame!

Ben al jaren een Sabatonfan. Wss ook omdat ik zot ben van warhistory.
 
Je bedoelt toch aanwezig zijn op Hellfest, en als Sabaton begint, het afbollen naar huis, en meteen weer terugkomen, he?
Ik vind het drastisch, maar ik snap het wel.

Vraag me wel waarom ik dan nog zou moeten terugkeren aangezien ze mainstage 2 afsluiten op de laatste dag :D

Ga dan gewoon een uurke vroeger naar huis hé :laugh:

kzal kik wel blijven staan :love: en meebrullen op To Hell and Back!
 
Terug
Bovenaan