Metaaldraad

How shit, daar was ik toen als (pseudo) roadie van Crusader :D
Ik herinner me nog vaag dat de zanger van (ik denk) Witchmeller Pursuivant daar zo ellendig zat was dat die constant omviel en dan op de grond zichzelf zat uit te lachen :D
 
De Johnny's van de klas konden daar wel goed mee lachen. "Ge zijt 't nie weerd, vuil slet" is nog vaak gescandeerd in dat schooljaar.
Dat nummer is zodanig kort dat ik er meestal wel in slaag om dat toch nog in de setlist te krijgen 😂 de anderen zijn het wat beu.

Blijft plezant!
 
Bij mijn weten waren de namen van Alcatraz 21 nog niet bekend (ook niet op de site). Maar vond dit bij google afbeeldingen

Wow Pentagram, één van mijn helden..
Heb die ooit eens live gezien in het buitenland. Speciaal naar daar gegaan voor hen (maar er natuurlijk ook een citytripje van gemaakt). Was wel de moeite!
 
Nieuw nummer van zowel Darkthrone als Mayhem op dezelfde dag.

Die van Darkthrone is wel meh. Al vond ik hun laatste nieuwe album zeker niet slecht!

 
Hier ook bekend met Eddy RTP. Die teert op zijn busreizen en platenbeurs in Deinze. Irritante kerel.
Festivals zijn hier ook passé op de manier hoe ik ze vroeger beleefd heb ( DOA, Dour, Wacken (niet 2005), Pukkelpop, Werchters).
Nu doe ik alleen nog maar indoorfestivals als Roadburn, Eindhoven Metal Meeting, Deathfest of outdoor maar dan wel met overnachtring in air bnb ofzo vlakbij. Heb nu een ticket voor Keep It True 2021 maar no way dat ik in een tent slaap tussen oude ronkende heavy metal dudes in the middle of Germany ergens in april.
 
Gezien de omstandigheden zeker geen slechte line-up idd. Op Kreator na wel headliners die me hoegenaamd niet boeien (wie zit er nu nog te wachten op een old school set van Channel Zero?)

Ik ga in elk geval wel passen. Ik ben dan nog geen 14 dagen gevaccineerd en tis niet de moeite om zo'n stok in mijn neus te laten steken :)
Uiteindelijk zou dat vaccinatiepaspoort in orde moeten zijn tegen Dynamo de week erop en daar staat Kreator ook, samen met een aantal bands die ik persoonlijk beter vind dan wat er op Alcatraz staat.
 
Gezien de omstandigheden zeker geen slechte line-up idd. Op Kreator na wel headliners die me hoegenaamd niet boeien (wie zit er nu nog te wachten op een old school set van Channel Zero?)

Ik ga in elk geval wel passen. Ik ben dan nog geen 14 dagen gevaccineerd en tis niet de moeite om zo'n stok in mijn neus te laten steken :)
Uiteindelijk zou dat vaccinatiepaspoort in orde moeten zijn tegen Dynamo de week erop en daar staat Kreator ook, samen met een aantal bands die ik persoonlijk beter vind dan wat er op Alcatraz staat.
Mijn 2e vaccin op 3 augustus. Geen idee wat just de regels zijn?

Maar dit feestje wil ik alvast niet missen. Sowieso nog geen editie gemist sinds het in Kortrijk zit.

Ik doe trouwens al stuk of 5 jaar minder de festivals voor de headliners. Altijd leuk als er zo eentje tussen zit die uitzonderlijk is. Maar meestal lig tmihn focus op de (te (her) ontdekken) bands overdag
 
Mijn 2e vaccin op 3 augustus. Geen idee wat just de regels zijn?

Maar dit feestje wil ik alvast niet missen. Sowieso nog geen editie gemist sinds het in Kortrijk zit.

Ik doe trouwens al stuk of 5 jaar minder de festivals voor de headliners. Altijd leuk als er zo eentje tussen zit die uitzonderlijk is. Maar meestal lig tmihn focus op de (te (her) ontdekken) bands overdag
Ik 2de vaccin op 2 augustus. Zou ook eens willen weten wat de regels juist zijn.
 
Geen idee of het zo gaat zijn op Alcatraz maar de dingen die ik al heb zien passeren zijn quasi allemaal hetzelfde als op reis gaan: 14 dagen gevaccineerd of een PCR test van max 48/72u geleden.

Ik ben ook altijd meer geïnteresseerd in de kleine lettertjes hoor. Maar die staan me eigenlijk ook niet bepaald aan. Het merendeel dat ik wil zien is Belgisch en ga ik dus vaak genoeg zien. Enkel de zondag is echt de moeite om voor naar Kortrijk te rijden maar dan ist moederkesdag en ik heb eigenlijk ook geen congé meer over voor die maandag...

edit: https://www.alcatraz.be/nl/info/covid-19
Zoals ik al zei dus, en er is blijkbaar een mogelijkheid tot een sneltest in de geburen vh festival.
 
Geen idee of het zo gaat zijn op Alcatraz maar de dingen die ik al heb zien passeren zijn quasi allemaal hetzelfde als op reis gaan: 14 dagen gevaccineerd of een PCR test van max 48/72u geleden.

Ik ben ook altijd meer geïnteresseerd in de kleine lettertjes hoor. Maar die staan me eigenlijk ook niet bepaald aan. Het merendeel dat ik wil zien is Belgisch en ga ik dus vaak genoeg zien. Enkel de zondag is echt de moeite om voor naar Kortrijk te rijden maar dan ist moederkesdag en ik heb eigenlijk ook geen congé meer over voor die maandag...

edit: https://www.alcatraz.be/nl/info/covid-19
Zoals ik al zei dus, en er is blijkbaar een mogelijkheid tot een sneltest in de geburen vh festival.
Wat bedoelen ze met gevaccineerd? 1ste of 2 prik? Belangrijk verschil voor velen
 
En bij J&J moet je dan wel weer 4 weken wachten tot je "in orde" bent.
Zondag ziet er goed uit, de rest minder maar dat was te verwachten natuurlijk.
 
Ik heb een hekel aan hedendaagse Channel Zero, maar op Alcatraz spelen ze een ganse set met enkel nummers van de eerste 2 albums, dat had ik zowaar heel graag gezien, dat is gewoon zeer goeie thrash. Bij hun eerste reünie gigs in de AB hadden ze voor enkele oude nummers een extra gitarist, dat waren toen veruit de beste nummers.
 
Ik heb een hekel aan hedendaagse Channel Zero, maar op Alcatraz spelen ze een ganse set met enkel nummers van de eerste 2 albums, dat had ik zowaar heel graag gezien, dat is gewoon zeer goeie thrash. Bij hun eerste reünie gigs in de AB hadden ze voor enkele oude nummers een extra gitarist, dat waren toen veruit de beste nummers.
Een set met alles tot aan Black fuel zou ik ook echt nog wel willen zien. Vraag mij wel af of die 2 amerikanen dat bij hun spelen in Kortrijk gaan geraken
 
Geen idee of het zo gaat zijn op Alcatraz maar de dingen die ik al heb zien passeren zijn quasi allemaal hetzelfde als op reis gaan: 14 dagen gevaccineerd of een PCR test van max 48/72u geleden.

Ik ben ook altijd meer geïnteresseerd in de kleine lettertjes hoor. Maar die staan me eigenlijk ook niet bepaald aan. Het merendeel dat ik wil zien is Belgisch en ga ik dus vaak genoeg zien. Enkel de zondag is echt de moeite om voor naar Kortrijk te rijden maar dan ist moederkesdag en ik heb eigenlijk ook geen congé meer over voor die maandag...

edit: https://www.alcatraz.be/nl/info/covid-19
Zoals ik al zei dus, en er is blijkbaar een mogelijkheid tot een sneltest in de geburen vh festival.
Ik heb dat met graspop. 2,5u rijden.

Alcatraz is de max hé, in 10 minuten sta ik er.
 
Ik heb een hekel aan hedendaagse Channel Zero, maar op Alcatraz spelen ze een ganse set met enkel nummers van de eerste 2 albums, dat had ik zowaar heel graag gezien, dat is gewoon zeer goeie thrash. Bij hun eerste reünie gigs in de AB hadden ze voor enkele oude nummers een extra gitarist, dat waren toen veruit de beste nummers.
Die albums zijn inderdaad echt gewoon goed.
Maar ik vraag me eerlijk gezegd af in hoeverre ze die deftig kunnen brengen in hun hedendaagse bezetting? Het is al wat jaren geleden dat ik Channel Zero nog gezien heb en toen vond ik eerlijk gezegd de oude nummers gewoon niet goed goed gebracht. Het kan natuurlijk een momentopname geweest zijn he.
 
Terug
Bovenaan