Metaaldraad

Toch al mooie lineup voor alcatraz.

KSE, Heaven Shall Burn, Obituary, Bloodbath, Kataklysm, Deicide, Belphegor, Dying Fetus, Elder, Decapitated, Tribulation, Unleashed, Gatecreeper, Taake, Immolation, WITTR, Midnight, Vital Remains, Gaerea

Das nu al genoeg voor een ticket aan te schaffen
 
Daar staan idd al mooie dingen tussen, en ook op fietsafstand :)
Dit jaar helaas niet kunnen gaan wegens geboorte van de kleine juist op de zaterdag van Alcatraz.
Ik weet al hoe we zijn verjaardagen gaan doorbrengen als hij wat ouder is. Willen of niet, kga hem kweken.
 
Eerste Alcatraz bands zijn gelost.
En ik wil er al 25 van zien :D

Heel blij met Blind Guardian trouwens. Dat was eentje uit mijn "als die op Graspop staan ga ik toch overwegen om minstens een dag te gaan" lijst dus dat is weeral extra hoop op een jaar zonder Dessel.

Ondertussen mijn ticket gekocht en 150m² vriendjescamping vast gelegd. Ik gok dat er dit jaar veel volk mee gaat willen, en indien niet hebben we veel plaats op de camping :D
 
En ik wil er al 25 van zien :D

Heel blij met Blind Guardian trouwens. Dat was eentje uit mijn "als die op Graspop staan ga ik toch overwegen om minstens een dag te gaan" lijst dus dat is weeral extra hoop op een jaar zonder Dessel.

Ondertussen mijn ticket gekocht en 150m² vriendjescamping vast gelegd. Ik gok dat er dit jaar veel volk mee gaat willen, en indien niet hebben we veel plaats op de camping :D
En de weg van de camping naar het terrein zal terug ingekort worden.
 
En de weg van de camping naar het terrein zal terug ingekort worden.
Dat vind ik eigenlijk nog het leukste om te lezen...
Andere festivals doen al jaren elke editie precies iets minder moeite omdat ze weten dat het toch uitverkoopt en ze vol voor winstmaximalisatie gaan. Alcatraz begint zijn aankondiging met "We hebben gehoord dat er bepaalde zaken niet ok waren, we gaan die aanpakken"

En dan moeten ze nog de grote kleppers aankondigen!
Echt grote kleppers hoeven we, hopelijk, niet te verwachten. Laat die maar op graspop staan ook, die brengen altijd 7 bands mee waar geen hond in geïnteresseerd is, om over het volk dat puur voor hen komt nog maar te zwijgen.

Ik gok wel op een aankondiging van Machine Head of Amon Amarth als headliner na hun optreden in Vorst dit weekend. Ik hoop op Machine Head. Als Flynn zijn ego het ondertussen afkan om tweede viool te spelen op een tour lijkt het mij wel dat festivals ook terug kunnen. En op Alcatraz is Machine Head ook gewoon, terecht, headliner dus waarom niet he?

Mijn wishlist is in elk geval erg kort na de aankondigingen van gisteren: Hypocrisy, The Ghost Inside en Machine Head. De rest vullen ze voor mijn part maar met power metal, stoner, black metal en Belgische dingen die ik perfect nog 7 keer kan zien dat jaar zodat er niet te veel overlap is :)
 
Echt grote kleppers hoeven we, hopelijk, niet te verwachten. Laat die maar op graspop staan ook, die brengen altijd 7 bands mee waar geen hond in geïnteresseerd is, om over het volk dat puur voor hen komt nog maar te zwijgen.

Ik gok wel op een aankondiging van Machine Head of Amon Amarth als headliner na hun optreden in Vorst dit weekend. Ik hoop op Machine Head. Als Flynn zijn ego het ondertussen afkan om tweede viool te spelen op een tour lijkt het mij wel dat festivals ook terug kunnen. En op Alcatraz is Machine Head ook gewoon, terecht, headliner dus waarom niet he?

Mijn wishlist is in elk geval erg kort na de aankondigingen van gisteren: Hypocrisy, The Ghost Inside en Machine Head. De rest vullen ze voor mijn part maar met power metal, stoner, black metal en Belgische dingen die ik perfect nog 7 keer kan zien dat jaar zodat er niet te veel overlap is :)
Met grote kleppers bedoel ik mannen zoals Stone Sour.

Die hebben ooit op tafel gelegen, maar is niet doorgegaan. Als die komen, ga ik naakt.
 
Parkway Drive is ook kanshebber.
Die staan dat weekend op Copenhell dus die zullen het wel zijn.
LiveNation gaat nooit die Pantera reunië aan zich voorbij laten gaan, not zomin Phil het geld van de zomerfestivals gaat laten liggen en Slipknot is idd het huisorkest dus de headliners zijn bij deze gekend.
Nu is het enkel afwachten of die andere 3 ook met een grote naam op tour zijn of ofdat Graspop nog in een andere vijver moet vissen voor het andere hoofdpodium af te sluiten.
 
LiveNation gaat nooit die Pantera reunië aan zich voorbij laten gaan, not zomin Phil het geld van de zomerfestivals gaat laten liggen en Slipknot is idd het huisorkest dus de headliners zijn bij deze gekend.
Nu is het enkel afwachten of die andere 3 ook met een grote naam op tour zijn of ofdat Graspop nog in een andere vijver moet vissen voor het andere hoofdpodium af te sluiten.
Ik weet het niet. Pantera is hier nooit zo groot als in de states geweest al is de legende wel gegroeid. Zak Wylde zal zijn agenda wel vrij kunnen houden maar Benante moet zien met Anthrax.

Ik vind dat Pantera is begonnen met 2 broers die wat stonden te jammen in hun garage en zo nen tandem vormden die niet gerecreëerd kan worden. Respect voor Wylde en Benante en dat zijn toppers maar dat kunnen die nooit ook al is Wylde de enige die Dime kan vervangen.
 
A7X ? Zou logisch zijn na annulatie afgelopen editie maar er is weinig fuzz errond tegenwoordig.
Lamb Of God ? nieuw album,terug combo met Slipknot zoals in 2019 is mogelijk
Gojira ? die eindelijk een plaats krijgen hoog op de affiche
Behemoth ?
Faith No More,Ghost (bevestigd voor Sweden Rock een week ervoor),Amon Amarth (Nova Rock en Greenfield festival), In Flames (meer kans voor op Alacatraz denk ik wel),


Hollywood Vampires,Alter Bridge en Architects zullen ook wel plaats krijgen op de affiche denk ik.
 
A7X ? Zou logisch zijn na annulatie afgelopen editie maar er is weinig fuzz errond tegenwoordig.
Lamb Of God ? nieuw album,terug combo met Slipknot zoals in 2019 is mogelijk
Gojira ? die eindelijk een plaats krijgen hoog op de affiche
Behemoth ?
Faith No More,Ghost (bevestigd voor Sweden Rock een week ervoor),Amon Amarth (Nova Rock en Greenfield festival), In Flames (meer kans voor op Alacatraz denk ik wel),


Hollywood Vampires,Alter Bridge en Architects zullen ook wel plaats krijgen op de affiche denk ik.
Lamb of god zou cool zijn maar in augustus de lokerse en dan nu eind november AB, wordt het niet wat veel? Al wil ik wel nog tickets scoren voor die AB show.

Gojira kan veel zal afhangen van of het bij een single blijft of dat er een album van komt denk ik.
 
Terug
Bovenaan