Metaaldraad


In combinatie met de clip en de lyrics (zonder zou ik er geen fluit van verstaan) bezorgt deze me koude rillingen op het einde... :bow:

Deel 2 is gedropt. Opgelet, gevoelige content...

Nooit gedacht dat ik dit soort vocals ooit zou appreciëren maar ondertussen ben ik heel benieuwd naar dit album, nog wachten tot 14 oktober.

 
Moet toegeven dat de nieuwe Slipknot me weinig doet. Misschien moet ik het nog een paar luisterbeurten geven of misschien is dit nogmaals de bevestiging dat Slipknot voor mij gewoon een nostalgische band blijft.
 
Ik kan de singles wel meer appreciëren in het geheel van de cd.

Zal nooit het vroegere werk evenaren maar aangenaam verrast
 
Laatst bewerkt:
Ik vind end so far ook wel best goed. Dying song blijft echt cool Yen en Chapeltown rag iets minder maar de rest vant album ben ik ook aangenaam verrast. En elke slipknot plaat klonk anders tot nu toe dus dat ze nu is iets toegankelijker gaan stoort niet. Het wordt ook nooit de platte pop die Linkin Park op het einde maakte
 
Het laatste decennium amper zware gitaren geluisterd, en zodoende pas nu Angel Vivaldi leren kennen.
Niet enkel toplicks & -riffs, maar ook nog eens geraffineerde compositieskills er bovenop, :bow.
 
Zeker! Niet vernieuwend (en dat hoeft niet) maar wel oerdegelijk.

Dit album van Clandestine Blaze is nu pas op mijn radar gekomen maar deze mag er ook wel zijn.
Kijk eens aan , ik wist niet dat er een nieuwe Clandestine Blaze was in 2021.
Het kan me wel niet bekoren zoals de albums van 2000 tot 2006 dat doen.

Deze blijft een van mij favorieten:
 
Kijk eens aan , ik wist niet dat er een nieuwe Clandestine Blaze was in 2021.
Het kan me wel niet bekoren zoals de albums van 2000 tot 2006 dat doen.

Deze blijft een van mij favorieten:
Dat was mijn kennismaking met Clandestine Blaze. Straffe plaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
Klinkt inderdaad een beetje alsof het opgenomen is in een ketel ;) Joking aside, voor mij geeft het een oude Darkthrone vibe in positieve zin maar ook ongeveer dezelfde opnamekwaliteit...

In dezelfde lichte & luchtige categorie:
Die ga ik vanavond gaan bekijken. Ik ben nog niet echt bekend met Doodswens maar klinkt wel goed.
We zullen zien wat het live geeft.

Helaas heeft Schammasch afgezegd omdat de drummer ziek is.
 
Die ga ik vanavond gaan bekijken. Ik ben nog niet echt bekend met Doodswens maar klinkt wel goed.
We zullen zien wat het live geeft.

Helaas heeft Schammasch afgezegd omdat de drummer ziek is.

Ah, ik wist niet dat Doodswens vandaag naar Avelgem kwam, ik zag hun clips toevallig een paar weken geleden op youtube.

Jammer van Schammasch, ik heb die 1 of 2 keer gezien en die waren live zeer overtuigend. Sabathan is ook genieten, 1 keer gezien een paar jaar geleden - niet vernieuwend en de looks zijn natuurlijk over the top in goede jaren '90 stijl maar qua stem en muziek stonden ze er echt wel.
 
Klinkt inderdaad een beetje alsof het opgenomen is in een ketel ;) Joking aside, voor mij geeft het een oude Darkthrone vibe in positieve zin maar ook ongeveer dezelfde opnamekwaliteit...

In dezelfde lichte & luchtige categorie:
Vorige jaar live gezien in Tilburg samen met Marduk. Was een zittend concert in corona tijden, was een speciale ervaring.
 
Terug
Bovenaan