Metaaldraad

Ah, ik wist niet dat Doodswens vandaag naar Avelgem kwam, ik zag hun clips toevallig een paar weken geleden op youtube.

Jammer van Schammasch, ik heb die 1 of 2 keer gezien en die waren live zeer overtuigend. Sabathan is ook genieten, 1 keer gezien een paar jaar geleden - niet vernieuwend en de looks zijn natuurlijk over the top in goede jaren '90 stijl maar qua stem en muziek stonden ze er echt wel.
Doodswens viel me wat tegen. Ik vond het nogal rommelig gebracht en alles leek gewoon op elkaar.
Los van de technische problemen die ze ondervonden.

Sabathan was wel goed, nog eens dat oldschool gebeuren opsnuiven.

Thurisaz heb ik grotendeels overgeslagen, het is mijn ding niet echt.


't Was al bij al een makke avond, ik ben meer gewend van HRF. Ze hadden ook gewoon tegenslag met Schammasch.
 
Deel 2 is gedropt. Opgelet, gevoelige content...

Nooit gedacht dat ik dit soort vocals ooit zou appreciëren maar ondertussen ben ik heel benieuwd naar dit album, nog wachten tot 14 oktober.

En hier is het laatste deel. Die 9 minuten waren voorbij voor ik het wist.
De 3 delen samen zijn een meesterwerk... Heftig.

 
Laatst bewerkt:
En hier is het laatste deel. Die 9 minuten waren voorbij voor ik het wist.
De 3 delen samen zijn een meesterwerk... Heftig.

Eerder in dit topic had iemand al eens geplaatst dat de clips van Electric callboy wel een versterking zijn voor hun nummers maar vind dit toch ook wel van toepassing voor dit drieluik. Dat verhaal met prachtige visuele ondersteuning zorgt wel voor extra emotie bij de nummers.
 
Dit geweldig album hier ook eens delen.
Hun vorige was ook alvast een AOTY (2020 of 2021?).
Deze plaat knal ook weer lekker weg :love2:

 
Graspop toch weer 4 dagen
Geen fan tbh.
Tenzij je smorgens voor dag en dauw wil vertrekken en een aantal uren wil kwijtspelen aan files (zowel op de Antwerpse ring als aan de kassa's daar) mis je meer dan de helft van de bands op donderdag dus eigenlijk heb je €60-70 meer betaald voor een extra headliner. Laat die headliners nu al jaren het minst interessante zijn op heel die Graspopaffiche...

Ik ga, zeg ik nu, hoogstwaarschijnlijk toch stoppen met naar Dessel te gaan tout court want het is het mij gewoon niet meer waard. Zo'n 4 dagen GMM kost me een kleine €1000 en 4-5 dagen congé. Met dat budget kan ik interessantere dingen doen dan fletse jupiler drinken onder een loden zon terwijl de zoveelste stubru metalband op een podium staat te sucken.
Alcatraz heeft nu al zoveel jaar op rij een veel betere affiche voor mij dus ik ga gewoon de gok wagen en me daar zo'n early bird combi voor aanschaffen.

En dan stiekem ook hopen dat GMM er niet in slaagt om een band van mijn must-see lijst exclusief vast te leggen want dan hang ik er evengoed nog aan voor de moeite 😅
 
Ik woon op fietsafstand van GMM, maar ben er door verbouwingen, corona en een uitverkochte editie vorig jaar er niet geraakt. Volgend jaar toch een effort doen om er te geraken, al moet ik ook toegeven dat de affiche vaak nogal generisch is.
 
Ik woon op fietsafstand van GMM, maar ben er door verbouwingen, corona en een uitverkochte editie vorig jaar er niet geraakt. Volgend jaar toch een effort doen om er te geraken, al moet ik ook toegeven dat de affiche vaak nogal generisch is.
Hoe? Wilt gij niet Parkway Drive, Volbeat, Architects, Iron Maiden en dan de verplichte Def Leppard/Motley Crue achtige bands zien?
 
Hoe? Wilt gij niet Parkway Drive, Volbeat, Architects, Iron Maiden en dan de verplichte Def Leppard/Motley Crue achtige bands zien?
Iron Maiden mag van mij elk jaar komen en Motley Crue-achtige bands zijn fijn om tieten te zien terwijl je een halve liter in je handen hebt.
 
Geen fan tbh.
Tenzij je smorgens voor dag en dauw wil vertrekken en een aantal uren wil kwijtspelen aan files (zowel op de Antwerpse ring als aan de kassa's daar) mis je meer dan de helft van de bands op donderdag dus eigenlijk heb je €60-70 meer betaald voor een extra headliner. Laat die headliners nu al jaren het minst interessante zijn op heel die Graspopaffiche...

Ik ga, zeg ik nu, hoogstwaarschijnlijk toch stoppen met naar Dessel te gaan tout court want het is het mij gewoon niet meer waard. Zo'n 4 dagen GMM kost me een kleine €1000 en 4-5 dagen congé. Met dat budget kan ik interessantere dingen doen dan fletse jupiler drinken onder een loden zon terwijl de zoveelste stubru metalband op een podium staat te sucken.
Alcatraz heeft nu al zoveel jaar op rij een veel betere affiche voor mij dus ik ga gewoon de gok wagen en me daar zo'n early bird combi voor aanschaffen.

En dan stiekem ook hopen dat GMM er niet in slaagt om een band van mijn must-see lijst exclusief vast te leggen want dan hang ik er evengoed nog aan voor de moeite 😅
Eerste Alcatraz bands zijn gelost.
 
Terug
Bovenaan