Metaaldraad

Die EP van Orbit Culture was ook wel sterk,maken goede evolutie.
Mogen van mij op GMM komen,maar dan wel niet clashen met iets anders interessant voor mij.
 
Alcatraz is going to be wild! Er staan nog serieuze namen op 't programma. Onderhandelingen lopen nog, dus verder zwijg ik.

Stone Sour zal niet voor volgende zomer zijn aangezien Slipknot dan ook op tour is. Godverdomme.
 
Alcatraz is going to be wild! Er staan nog serieuze namen op 't programma. Onderhandelingen lopen nog, dus verder zwijg ik.

Stone Sour zal niet voor volgende zomer zijn aangezien Slipknot dan ook op tour is. Godverdomme.
Interessant. Hoe kom jij aan die informatie? :)
 
Hoop dat het terug een indoor festival wordt ( Brielpoort ) of nog beter in de gelijknamige kroeg ( rip) waar het ontstaan is met enkele bands .!! Hadden we te minste geen last van toeristen .
De meeste bands klinken nu eenmaal beter indoor .>>>>>
(Onder-voorbehoud da de akoestiek goe is .à
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm. Aan de toekomstige festival prijzen zal ik serieus keuzes moeten gaan maken. Hun nieuw album zegt me niet veel, misschien eens passen dan.
Heb ze nog nooit gezien maar zit tegen dan waarschijnlijk in Zwitserland en daar spelen ze de 10de. Met Amon Amarth erbij (ken ik niet megagoed maar Twilight of the thunder gods is wel zalig op de autostrade) kan dat wel al is e feestje worden
 
Eentje die ik nu pas ontdek, maar zeer degelijke Noorse black metal uit 1996.


En nondedju, die rakkers van Circle of Ouroborus hebben weer wat schijfjes geproduceerd dit jaar waaronder deze:

Heb je die Kvist plaat ontdekt via Spotify?
Ik zat hier ff wat achter met de berichten en zag net dat je die recent ontdekte.
Ik had er ook nog nooit van gehoord en plots werd me dat 4 dagen geleden aanbevolen door Spotify. Zou Peaceville dat aan het pushen zijn of kan het omdat ik de laatste tijd nogal veel oude Darkthrone luister.
 
Heb je die Kvist plaat ontdekt via Spotify?
Ik zat hier ff wat achter met de berichten en zag net dat je die recent ontdekte.
Ik had er ook nog nooit van gehoord en plots werd me dat 4 dagen geleden aanbevolen door Spotify. Zou Peaceville dat aan het pushen zijn of kan het omdat ik de laatste tijd nogal veel oude Darkthrone luister.
Ik volg de bezieler van Circle of Ouroborus op Instagram en die beveelt dat album aan.
 
Stone Sour zal niet voor volgende zomer zijn aangezien Slipknot dan ook op tour is. Godverdomme.

Voor volgende zomer zou ik er ook niet op rekenen.


 
Voor volgende zomer zou ik er ook niet op rekenen.


Ah godverdomme, dat wist ik niet. Het ziet er niet goed uit als ik het zo lees. 2024 mag ik alvast ook op m'n buik schrijven. Ik zal al mogen content zijn om ze ooit nog live te zien.

En die zijn zo goed. Toeme toch.
 
Voor volgende zomer zou ik er ook niet op rekenen.



Ik heb ze jaren geleden nog in de Bataclan in Parijs gezien, wellicht één van de beste shows die ik heb bijgewoond :bow:
 
Terug
Bovenaan