Metaaldraad

Geen verrassing,topdag :drool:


Blijkbaar zou je de geschiedenis van GMM in't oog moeten houden,bij Slipknot stond de dag ervoor hun naam in't geel en onderlijnd,gisteren bij Parkway Drive idem dito.

Ben je zeker van uwe datum (28/11/2022) @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield dat we dan iets kunnen verwachten?
Download zou Metallica hebben en daarmee zou het wel eens kunnen dat ze naar GMM afzakken omdat ze vorig jaar al op Werchter gespeeld hebben.
 
Geen verrassing,topdag :drool:


Blijkbaar zou je de geschiedenis van GMM in't oog moeten houden,bij Slipknot stond de dag ervoor hun naam in't geel en onderlijnd,gisteren bij Parkway Drive idem dito.

Ben je zeker van uwe datum (28/11/2022) @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield dat we dan iets kunnen verwachten?
Download zou Metallica hebben en daarmee zou het wel eens kunnen dat ze naar GMM afzakken omdat ze vorig jaar al op Werchter gespeeld hebben.
Ik zeg niks, het gaat misschien zelfs niet over een aankondiging voor de festivals.
 
Oei en ik dacht dat het over GMM ging :(

Dan ben ik wel razend benieuwd naar wat het dan wel gaat zijn.

Edit : Reünie Slayer ?

Ik gok maar wat.
 
Laatst bewerkt:
Affiche Download,dus officieel Metallica.
2 dagen met totaal verschillende setlist.
Dan toch Graspop ? 🙏


Download-Admat-900x1273.jpg
 
Heeft niks met grootte te maken want vorig jaar stonden ze op Copenhell.
Maar Metallica zal nooit op GMM spelen zolang Livenation hier iets te vertellen heeft. Dat is d'office Werchter.
De gasten zelf spelen ook heel graag op Werchter naar het schijnt.

Soit zo'n 2 daagse headliner op GMM is wss wel de enige manier om mij nog een combi te doen aanschaffen.
Nu heb ik wel zin in de zaterdag, als ze er wat leuke opvulling overdag bijzetten.
 
Werchter Boutique ofzo kan ook altijd zeker?
Dat kan ook idd maar tenzij ze, AC/DC gewijs, een solo show doen zal dat ook niet meer voor '23 zijn aangezien Boutique al P!nk heeft en Classic Springsteen.
Ik dacht niet dat RW alle 4 zijn headliners al heeft dus het zou best kunnen dat ze Metallica nog boeken. Maar echt geld zou ik er nu ook niet op zetten aangezien ze er idd vorig jaar al stonden. Maar Graspop zou me in elk geval sterk verbazen, al hebben ze ook wel eens één keer Rammstein gekregen vd organisatie dus zeg nooit nooit.
 
Volledig gemist. Maar niet erg, Black Album is way overrated. :unsure:
Kill 'Em All, Ride the Lightning en Master of Puppets is eigenlijk al wat ik moet horen. ... And justice for all doet me niet veel en vanaf dan werd het mainstream. Ik heb ze een keer gezien en dat was wel fijn, maar ik heb geen zin om daar nog veel geld aan te geven tenzij er andere bands spelen die ik graag wil zien.
 
Ze hebben vant weekend een concert gegeven ter ere van de Zazula familie, de oprichters van megaforce records, hun eerste label. Op 2 covers na enkel nummers van Kill em all en Ride the lightning en dat 2 uur lang. Had ik wel willen bijzijn
 
Mogelijk,maar niet als headline spot.

Dat Ghost de North stage afsluit zou kunnen wijzen op een nog grotere naam voor de South Stage die dag.
Waardoor de kans op Metallica weer iets groter is geworden.
Ghost was in 2019 voorprogramma van en ze spelen ook allebei op Download festival.

PD sluit ook de North stage af op zaterdag en Slipknot de South stage.
MC en DL hebben beurtrol om af ts sluiten,op GMM zal MC de North afsluiten en DL de South
 
Ik denk eerder Guns n roses dan op de south. De nu-metal revival begint wel op gang te komen dus iets in dat genre zie ik nog wel headlinen. Metallica gaat volgens mij Werchter blijven doen hoor ja ze hebben Rammstein ook gehad op maar dat was wel Rammstein voor ze besloten om enkel nog arenas te doen en sinds hun vorige plaat zijn die ook wel terug ontploft vind ik. Metallica heeft de dagtickets voor Werchter puur op zichzelf uitverkocht dat gaat livenation niet afgeven. En de band zelf is fan van Werchter, dat hebben ze al paar keer vermeld
 
Terug
Bovenaan