Met baby's of kinderen op vliegreis of op restaurant

Een teams call in plaats van dagen- of wekenlang effectief met elkaar om te gaan. Uhu.

Als wij daar gaan zien we 25 man aan dichte familie, en dan spreken we nog niet over tantes, nonkels, neven, nichten, vrienden, ...
Ik zal een vliegtuig charteren zodat wat zuurpruimen geen moeite moeten doen om comfortabel te slapen in economy ja.

mensen kunnen vliegangst hebben. Baby’s dus ook, alleen kunnen ze het niet zeggen.
Hysterisch huilen = signaal dat baby iets totaal niet prettig vindt. Oplossing? Negeren want nog diverse uren op vliegtuig. Ondertussen blijft baby zwaar ongemak ondervinden.
Hoe verantwoord is dit naar de baby toe?
Mishandeling is mss een te zwaar woord, maar toch m.

egoïstisch gedrag ouders. En onverantwoord.

mensen kunnen vliegangst hebben. Baby’s dus ook, alleen kunnen ze het niet zeggen.
Hysterisch huilen = signaal dat baby iets totaal niet prettig vindt. Oplossing? Negeren want nog diverse uren op vliegtuig. Ondertussen blijft baby zwaar ongemak ondervinden.
Hoe verantwoord is dit naar de baby toe?
Mishandeling is mss een te zwaar woord, maar toch m.

egoïstisch gedrag ouders. En onverantwoord.
Om vliegangst te hebben moet je je bewust zijn van je omgeving en enige idee hebben van het concept vliegen en neerstorten. Ooit al eens een baby van dichtbij gezien?

Wat een onzin.

Meningen verschillen en ik zou ook alleen maar met een baby reizen als het echt niet anders kan (ik ben geen voorstander) maar mmm

Nu niet overdrijven hé. Vraag aan een volwassene waarmee men ooit als baby gevlogen heeft of hij / zij daar een trauma aan overgehouden heeft en 99+ % (niet 100% want sommige mensen herinneren mogelijks flarden van hun leven als baby) zal zeggen: Ik herinner mij er helemaal niks van.

Laatst bewerkt:
ja, want de ouders weten op voorhand dat die heel de tijd gaat blijten, dus die moeten hun vlucht dan maar cancellen? Of niet meer terugkeren naar huis (als ze bijv. naar familie zijn geweest waarbij de baby bij de vorige vlucht al heel de tijd huilde?)

laten we dan ook ineens vragen of mensen hun kinderen niet meer mee willen pakken naar de winkel, want daar hoort ge ze soms ook heel de tijd schreeuwen. waarschijnlijk winkelangst of zo...
echt, sommige mensen hier

Dus: laat uw baby thuis want heeft toch geen bewustzijn.

en vraag wat begrip aan de 100en nonkels en tantes die er als ze eerlijk zijn toch geen nood aan hebben om die kleine te zien.
Je bent veel aan het draaien om je gelijk te proberen halen maar het slaat allemaal op niet veel hoor. Hoe bouwt een jong kind een band op met grootouders? Hint: niet via teams.

Het idee dat eigenlijk niemand een baby wil zien lijkt me ook meer projectie dan realiteit.

je bent tot daar gewandeld want benzine is anders ook gratis? :s
Ge pakt er nog een paar goedkopere mee voor onder de baan. Terwijl ge daar toch zijt laad ge uw auto vol met: zuurkool, deftig Duits brood, andere Duitse vlezekes, wat Duitse hefeweizen, wat flessen Jägermeister of Kuemmerling, nog wat andere sterke drank die daar beduidend goedkoper is, koffie, frisdrank, de rest van uw inkopen van zaken voor de komende maanden die daar ook goedkoper zijn en je haalt er uw naft ook wel weer uit. En je hebt een leuke daguitstap gehad.

ik kan begrijpen dat een huilbaby een ergernis is, maar om dan te zeggen dat mensen met een baby niet zouden mogen vliegen omdat het uw gemak verstoort? Ik zou toch eens herbekijken wie de egoïst is op dat moment.
Alle vormen van openbaar vervoer dus ook vliegtuigen heb ik eerlijk gezegd nog het minste last van baby's en klein kinderen. En ja een huilend kind kan al eens lastig zijn maar ik heb al veel meer last gehad van mensen die te luidruchtig zijn, die in uw stoel zitten de duwen, of die het plezant vinden om voor u 500x per uur die stoel omhoog/omlaag te doen, hun muziek te luid staan hebben, terwijl het vliegtuig nog aan het taxiën is naar de gaten toch hun valiezen boven uw kop uit beginnen te pakken om vervolgens elkaar te staan vertrappelen voor de uitgang of in het gangpad. En ja tegen zo iemand kan je al eens wat zeggen, maar dat is ook al een risico om het ofwel nog slechter te maken ofwel afgeblafd te worden in de maatschappij van vandaag waar respect voor een ander ver te zoeken is. Als het dan toch zo storend is voor uzelf dat je mogelijk een huildend kind op uw vlieger heb, kruip in uw auto en ga zo op reis.

laten we dan ook ineens vragen of mensen hun kinderen niet meer mee willen pakken naar de winkel, want daar hoort ge ze soms ook heel de tijd schreeuwen. waarschijnlijk winkelangst of zo...
echt, sommige mensen hier

Wat een vergelijking.
Duurt dan hooguit paar minuten en ge zit daar ook geen uren naast of nabij.

Blijven vliegen met die baby’s jongens! Geen kat die het hier durft zeggen maar ik zal het doen: de ouders zijn niet meer bereid de eerste jaren na de geboorte hun leven aan te passen. Vandaar. Blijven vliegen en op restaurant gaan en die baby meesleuren want ZIJ willen blijven vliegen en ZIJ willen blijven genieten.

Wat een vergelijking.

Blijven vliegen met die baby’s jongens! Geen kat die het hier durft zeggen maar ik zal het doen: de ouders zijn niet meer bereid de eerste jaren na de geboorte hun leven aan te passen. Vandaar. Blijven vliegen en op restaurant gaan en die baby meesleuren want ZIJ willen blijven vliegen en ZIJ willen blijven genieten.
idd
volgens mij willen die nog rap ff profiteren omdat de baby toch vaak gratis mee mag op dezelfde seat... en de rest van het vliegtuig zal het geweten hebben !

nee voor mij mag er een taks ingevoerd worden. de baby taks.

Ik zit persoonlijk 1000 x liever in een vliegtuig naast een huilende baby dan een Trump supporter, om maar een vergelijking te maken.

Nogmaals, als er mixed families en expats bestaan: families MOETEN soms het vliegtuig nemen om elkaar te zien, en dan moeten baby's soms mee.
Niet iedereen heeft immers zomaar een week fulltime opvang klaarstaan voor een baby, als je al bereid zou zijn om die volledig thuis te laten.

En ja, sommige grootouders/tantes/zussen willen écht wel eens de nieuwe telg in de familie ontmoeten, ook al heeft de baby zelf daar geen herinneringen aan.
Dat ontkennen is eerder projectie of zwaar cynisme.

Dus 1+2: baby's zullen soms op uw vlucht zitten zonder dat daarvoor iemand egoïstisch is, en dat zal soms vervelend zijn.
Stoicisme kan u helpen 🤗
(en dubbele noise-cancel earphones)

En anders moet je maar meer geld hebben en business class nemen, daar is de kans op baby's doorgaans klein 😋

Wat een vergelijking.

Ik erger me persoonlijk aan mensen die ademen en ik vind het dan ook gewoon degoutant dat mensen die ademen dat gewoon blijven doen in mijn buurt want Zij willen blijven ademen en Zij willen blijven genieten. Is het dan verdomme zo moeilijk om eens wat begrip te tonen voor uw medemens en eens een half uur te stoppen met ademen, meer vraag ik niet. Bende egoisten.

Nogmaals, als er mixed families en expats bestaan: families MOETEN soms het vliegtuig nemen om elkaar te zien, en dan moeten baby's soms mee.
Niet iedereen heeft immers zomaar een week fulltime opvang klaarstaan voor een baby, als je al bereid zou zijn om die volledig thuis te laten.

En ja, sommige grootouders/tantes/zussen willen écht wel eens de nieuwe telg in de familie ontmoeten, ook al heeft de baby zelf daar geen herinneringen aan.
Dat ontkennen is eerder projectie of zwaar cynisme.

Dus 1+2: baby's zullen soms op uw vlucht zitten zonder dat daarvoor iemand egoïstisch is, en dat zal soms vervelend zijn.
Stoicisme kan u helpen 🤗
(en dubbele noise-cancel earphones)

En anders moet je maar meer geld hebben en business class nemen, daar is de kans op baby's doorgaans klein 😋
of de mama's met baby's krijgen de upgrade...en dan zit je daar

My 2 cents: 't is hier héél duidelijk wie zelf geen kinderen heeft. :unsure: Beetje begrip is blijkbaar teveel gevraagd tegenwoordig, in onze hyperindividualistische maatschappij.

En kan iemand alsjeblieft de topictitel aanpassen, ik krijg de kriebels van het fout gespelde 'babies'. :help:

My 2 cents: 't is hier héél duidelijk wie zelf geen kinderen heeft. :unsure: Beetje begrip is blijkbaar teveel gevraagd tegenwoordig, in onze hyperindividualistische maatschappij.
Dit vooral hé. Ouders met jonge kinderen moeten uit de buurt blijven want zo'n kind weent en dat stoort. Stel je voor dat je slecht slaapt in economy zo voor je verlof begint: een ramp!

En oude mensen, dat loopt ook maar in de weg. Een beetje in de weg rijden en aan de kassa muntjes tellen terwijl de werkmens daar net moet zijn. Hoe durven ze.

Eigenlijk wil ik enkel omgaan met werkende mensen tussen 20 en 65 jaar. Als ze politiek hetzelfde denken.

Ik heb geen kinderen, maar ik kan meer geduld/begrip opbrengen voor een baby die weent dan voor kinderen die rondlopen in een restaurant/winkel en daar de boel afbreken (allez, de ergernis is dan eigenlijk meer t.o.v. de ouders).
Die ouders kiezen er ook niet voor dat hun baby heel de tijd huilt en zouden waarschijnlijk ook liever tijdens die vlucht slapen, maar er is weinig dat ze er aan kunnen doen.
Ik zou me er dus waarschijnlijk ook dood aan ergeren dat die baby krijst, maar niet aan het feit dat die ouders het vliegtuig nemen.

Allez, ik vind het straf dat men er automatisch van uitgaat dat die dat voor hun plezier doen. Er zullen er wel bij zijn die hun baby meenemen om ergens aan een strand te gaan liggen -er zijn genoeg shitty ouders-, maar dat lijkt me wel de minderheid. Ik denk/hoop dat de meeste mensen die zo'n lange vlucht met een baby nemen hier wel degelijk een goede reden voor hebben. Om hen dan direct egoïsten te gaan noemen, dat is wat me stoort. Je weet die mensen hun leven/redenen niet.
Moesten we weten wat de startlocatie en bestemming was, zou je misschien al een klein beetje een conclusie kunnen trekken, maar zelfs dan ken je hen niet persoonlijk en weet je het doel van de reis niet.

Ik denk dat Baby's effectief er weinig aan kunnen doen. Maar er zijn geen oplossing voor.
we gaan een baby toch niet verdoven zodat hij stopt met wenen zeker?

Terug
Bovenaan