Mannenthread: Al staand of zittend plassen

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

hoe

  • zittend

    Stemmen: 95 66,4%
  • rechtstaand

    Stemmen: 48 33,6%

  • Totaal aantal stemmers
    143
Oh men! :laugh: :laugh:
Ik lag al in een deuk van in begin van dit topic maar deze is gewoon klaar! :laugh:
Moest ik een man zijn, ik zou gaan zitten bruh is zoveel netjes.
Maar ga maar eens als vrouw in de bosjes plassen als er geen wc in de buurt is, met een strakke broek aan en highheels. Dikke ellende.😭
dat past inderdaad volledig bij het beeld dat ik van u heb, zo’n mammezel die op haar hakken en een strakke broek komt aandraven voor een boswandeling 😅
 
Uiteraard ga ik thuis en op bekende plaatsen zitten. Veel gezonder, zoals door zovelen al gezegd.

Op "ne vreemde" sta ik wel recht, en buiten is mij ook niet vreemd. Ook in onze hof als we buiten zijn gaan wij allemaal gewoon buiten pissen, zowel ik, mijn vrouw als mijn kinderen.

Mijn vrouw gaat ook liever ergens buiten in de struiken dan ergens op café of restaurant op de pot te gaan zitten, dus zoals @Myllana met een strakke broek of kleedje en high heels in de natuur gebeurt vaak.

Enige probleem is, door deze vlotte plasreflex van ons allen pissen mijn gastjes zowat overal waar ze denken dat het mag.

Ergens een bbq'tje bij vrienden in de tuin en mijn kleinste moet plassen? Die zet haar gewoon op haar hukske in het gras in het zicht van iedereen een piske te doen.

Aan zee zeg ik tegen den oudsten dat hij in de zee mag gaan plassen, staat hij gewoon met zijn broek op zijn enkels in het laag water te plassen ipv dieper in zee te gaan. En voor zijn jonge leeftijd heeft die verdomme een verre straffe straal zeg, die gele boog heeft iedereen natuurlijk van heinde en verre gezien. :tongue:
 
Ik ben nog niet zo heel erg lang geleden geopereerd voor aambeien. Ik kan u vertellen, als je aambeien hebt wil je rechtstaan, want als je zit kan er naast urine soms ook bloed in de pot komen wegens scheurende aambeien en dat is echt niet cool. Ik heb eens mijn trein gemist omdat mijn poepeholletje maar bleef bloeden, het was een fontein aan bloed. Hoe leg je dat uit aan je werkgever?

Enkel als ik 's nachts naar de wc moet zit ik want het leven is 's nachts te lastig om recht te staan. Bij een nachtelijke ontwaking heb ik vaak wel een (half)stijve en aangezien mijn vleestoren ook wel het kartonkanon genoemd mag worden moet ik die dan onder de bril plooien en da's niet erg aangenaam. Toch ben ik ook dat ondertussen al gewend.
 
Ik ga altijd zitten. Behalve wanneer ik niet thuis/bij m'n vriendin ben.
Uw blaas geraakt vaak ook niet goed leeg als je rechtstaat. Enfin, bij mij toch. Ik ben besneden (blame my parents), en dan wil je niet dat er nog een aantal ml's in uw onderbroek terechtkomt. Op de perineum duwen helpt om de laatste druppels er uit te krijgen, maar zitten is en voelt sowieso altijd beter.

Ik vind het ook gewoon vies als er iemand thuis rechtopstaand plast. M'n vader, als typische (bijna-)boomer, heeft de reflex om altijd rechtopstaand te plassen en de bril omhoog te laten. Je zou (soms) voor minder iemand uit het venster willen gooien. :oi22:
 
Ik zit alleen als ik op mijn gemak wil zijn: even weg van de huishoudelijke drukte en een boekje of gsm erbij. Voor de rest staand. Vind ik minder omslachtig en de spuit is dan ... ehm ... leger.

Frappant dat zitten echt zo vaak wordt gedaan.
 
Ik denk dat de komst van de smartphone er ook veel mee te maken heeft eerlijk gezegd. Veel mensen die er graag efkes gaan bij zitten om van een korte plaspauze een 10-minuten-doomscroll-pauze te maken?
 
Ik denk dat de komst van de smartphone er ook veel mee te maken heeft eerlijk gezegd. Veel mensen die er graag efkes gaan bij zitten om van een korte plaspauze een 10-minuten-doomscroll-pauze te maken?
Goh, bij nr. 2 neem ik de smartphone even mee. Maar als ik ga plassen? Nog nooit gedaan eigenlijk.
 
we kunnen de thread misschien uitbreiden naar de toilet-gewoonten van mannen in het algemeen?
want blijkbaar genoeg mannen die het zelfs niet nodig om hun kaksporen van de bril te vegen :puke:(of aan andere, niet-pot gerelateerde elementen van het WC-hokje, nog :puke: -er)
 
Ik denk dat de komst van de smartphone er ook veel mee te maken heeft eerlijk gezegd. Veel mensen die er graag efkes gaan bij zitten om van een korte plaspauze een 10-minuten-doomscroll-pauze te maken?
Staat dit dan weer niet haaks op hygiënische insteek die iedereen hier bovenhaalt? Of wordt de smartphone dan bij elk WC bezoek mee afgewassen onder de kraan?
 
ik weet niet hoe gij denkt dat men zijn smartphone vasthoudt als ze op de pot zitten, maar normaal komt daar dan toch geen urine of kak op?
Nee, maar wel microscopische bacteriën die je een hele dag meezeult in je handen. Die leuke plons van de drol die je net gelegd hebt, zal ook wel het een ander verspreiden wat weer terecht komt op je smartphone.
 
Nee, maar wel microscopische bacteriën die je een hele dag meezeult in je handen. Die leuke plons van de drol die je net gelegd hebt, zal ook wel het een ander verspreiden wat weer terecht komt op je smartphone.

Dus gij raakt ook geen klinken aan van openbare deuren, geen geldbriefjes (gigantische bacteriehaard trouwens), gij draait uw partner nooit een tong,...

Beetje bacterie kan echt kwaad hoor, ik zit dagelijks met mijne gsm in mijn handen als ik ik kak, veeg men poep af, was men handen maar ik pak erna terug mijne gsm vast.

Ik laat iets eetbaars vallen op de openbare grond, ik raap dat op, blaas er ff op en steek dat in mijne mond.

Dat kan allemaal geen kwaad, ik denk niet dat er ooit iemand ziek is geweest van een gsm vast te hebben gehouden tijdens een toiletbezoek.
 
Nee, maar wel microscopische bacteriën die je een hele dag meezeult in je handen. Die leuke plons van de drol die je net gelegd hebt, zal ook wel het een ander verspreiden wat weer terecht komt op je smartphone.
Ik zou nu wel denken dat die microscopische druppels een totaal veel kleiner aantal bacteriën verspreiden dan effectief een urinespray die je gewoon kan voelen, want dat zijn dan geen microscopische druppels meer.

Anyway, het werkelijke argument lijkt me toch de gezondheid te zijn, al vind ik minder urinedruppels ook wel leuk. Verder zitten de meeste mensen altijd neer wanneer ze drollen leggen? :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan