Mannenthread: Al staand of zittend plassen

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

hoe

  • zittend

    Stemmen: 95 66,4%
  • rechtstaand

    Stemmen: 48 33,6%

  • Totaal aantal stemmers
    143
Hoezo dan? als je nu niet rechtstreeks in het liggend wc water plast, zijn er toch geen spetters?

ik mik met mijn straal aan de zijkant (binnenkant!) van het toilet, en dan stroomt dat geleidelijk aan in het toilet zelf. geen spetters!


Ik val bijna van mijn stoel van het zien van deze poll zeg. 2/3 van de mannen die aangeeft al zittend te gaan plassen.
ik trek daar 2 conclusies uit:
Ofwel is de wereld echt wel verdraaid
ofwel is BG gewoon niet representatief voor de normale bevolking :)

Er is echt geen enkele reden om staand te plassen in een bekende omgeving. Het is misschien een héél klein beetje sneller, maar zittend plassen is ook gewoon gezonder.

Trouwens, niet alle spetters zijn zichtbaar uiteraard... :

 
Het man zijn wordt niet gemeten door al dan niet rechtstaand te plassen. Maar door acties in uw leven. En dan heb je nog een lange weg te gaan voor je uzelf een man kan noemen
Hoezo dan? als je nu niet rechtstreeks in het liggend wc water plast, zijn er toch geen spetters?

ik mik met mijn straal aan de zijkant (binnenkant!) van het toilet, en dan stroomt dat geleidelijk aan in het toilet zelf. geen spetters!


Ik val bijna van mijn stoel van het zien van deze poll zeg. 2/3 van de mannen die aangeeft al zittend te gaan plassen.
ik trek daar 2 conclusies uit:
Ofwel is de wereld echt wel verdraaid
ofwel is BG gewoon niet representatief voor de normale bevolking :)
 
Door neer te gaan zitten bij het plassen, ga je echt geen magische prostaat problemen oplossen/tegen gaan hoor. Dat is een fabeltje.
Net zoals alleen maar rokers longkanker kunnen krijgen.

Maar go ahead. Als jullie daardoor beter doet voelen, ga gerust zitten.
 
Ik weet nooit op voorhand welke ‘nozzle’ er op mijne piet staat als ik ga zeiken. Soms staat de sproeistand op en dan ist dikke miserie. Beter gewoon zitten en geen risico’s pakken.

Ik vind pissen in de natuur ook wel zalig. Dan ook wel rechtstaand. Schijten in de natuur vind ik dan weer helemaal niet plezant. Een van de eerste dates van mijn lief ben ik met mijn benen omhoog moeten gaan zitten in de badkuip zodat ze teken kon verwijderen tussen mijn balzak en mijn hol omdat ik was gaan pissen in hoog gras. 8j samen ondertussen
 
Ik ben eigenlijk ook verschoten van de resultaten.

Misschien moeten we nog via een tweede poll peilen naar 'WC-papier of bidet'.
 
Ik ga op bekende plekken ook altijd zitten. Lekker gemakkelijk: mijn flieter hangt gewoon naar beneden en alles loopt sowieso in het toilet. Niks van mikken. Enige spetters komen ook gewoon tegen mijn reet en zak terecht in plaats van tegen mijn broek, benen of voeten. Als het geen mooi straaltje is maar eerder zo'n 'alle kanten uit' verrassing geeft dat ook geen problemen.

Ik vind het ook veel gemakkelijker: broekje af en zitten, eventueel tien seconden over het leven peinzen, de boel wat laten afdruipen, en dan inpakken en vertrekken. Dat gepruts met die roede door die rits te krijgen of als een lap steak uit een volle winkelzak te halen om boven de broeksrand te heffen om dan in die pot te richten is me wat te veel moeite.

Ik eet wel elke dag een rauw stuk vlees om het verlies aan mannelijkheid te compenseren en ik vertel dit beschamende feit nooit aan vrouwen. Anders was ik vermoedelijk nooit aan een vriendin geraakt. Moest die weten dat ik in een propere badkamer geen waterpistooltje sta te spelen met mijn kleine soldaat voor geen aantoonbare reden dan had ze mij allang verlaten.

[Edit] Ik doe natuurlijk wel altijd de wc-bril omhoog als ik klaar ben. Mij gaan ze niet liggen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Door neer te gaan zitten bij het plassen, ga je echt geen magische prostaat problemen oplossen/tegen gaan hoor. Dat is een fabeltje.
Net zoals alleen maar rokers longkanker kunnen krijgen.

Maar go ahead. Als jullie daardoor beter doet voelen, ga gerust zitten.
Ja, van jou gaan we natuurlijk medisch advies aannemen.
 
Nu, als ik lees dat sommigen een oncontroleerbare waterslang hebben zoals bij de pompiers, dan kan ik het volledig aannemen dat je gaat zitten.
Laat dat duidelijk zijn.

Maar mijn debiet-meter staat gelukkig vrij laag , dus dat spetteren is geen issue bij mij.
Misschien is mijn prostaat en blaas en al wat er nog zou bij komen kijken, dan toch een stuk beter dan wat ik hier soms lees. Geen zorgen maken dus.
 
Maar mijn debiet-meter staat gelukkig vrij laag , dus dat spetteren is geen issue bij mij.
Misschien is mijn prostaat en blaas en al wat er nog zou bij komen kijken, dan toch een stuk beter dan wat ik hier soms lees. Geen zorgen maken dus.

Een zwakkere urinestraal wijst juist vaak op een vergrote prostaat. Niet echt beter dus. :wink:
 
Een zwakkere urinestraal wijst juist vaak op een vergrote prostaat. Niet echt beter dus. :wink:
Als ik smorgens op sta is het nogtans wel een straffe straal,
maar ik ga gewoon te vaak tijdens de dag uit verveling mijn bureau uit om te gaan plassen in de struiken. Terwijl ik eigenlijk niet moet.
Ik weet eigenlijk ook niet of dit gezond is. Gaan plassen als het niet echt moet.

Ooit eens gehoord op een radio programma, dat plassen in de douche ook ongezond is. vooral psychologisch dan.
omdat je brein na een tijdje automatisch de knop omdraait: "ah het gehoor van water uit de douche, maakt automatisch je lichaam klaar voor te gaan plassen". En dat je lichaam dan er op ingesteld geraakt van: Douchen = plassen.
Ook geen idee of dit zever is, maar kan natuurlijk wel.
 
Ik weet nooit op voorhand welke ‘nozzle’ er op mijne piet staat als ik ga zeiken. Soms staat de sproeistand op en dan ist dikke miserie. Beter gewoon zitten en geen risico’s pakken.

Ik vind pissen in de natuur ook wel zalig. Dan ook wel rechtstaand. Schijten in de natuur vind ik dan weer helemaal niet plezant. Een van de eerste dates van mijn lief ben ik met mijn benen omhoog moeten gaan zitten in de badkuip zodat ze teken kon verwijderen tussen mijn balzak en mijn hol omdat ik was gaan pissen in hoog gras. 8j samen ondertussen

Oh men! :laugh: :laugh:
Ik lag al in een deuk van in begin van dit topic maar deze is gewoon klaar! :laugh:
Moest ik een man zijn, ik zou gaan zitten bruh is zoveel netjes.
Maar ga maar eens als vrouw in de bosjes plassen als er geen wc in de buurt is, met een strakke broek aan en highheels. Dikke ellende.😭
 
Door neer te gaan zitten bij het plassen, ga je echt geen magische prostaat problemen oplossen/tegen gaan hoor. Dat is een fabeltje.
Net zoals alleen maar rokers longkanker kunnen krijgen.

Maar go ahead. Als jullie daardoor beter doet voelen, ga gerust zitten.
Wie heeft u ooit wijsgemaakt dat alleen maar rokers longkanker kunnen krijgen? Dat heb ik letterlijk nog nooit gehoord. Stond dat in hetzelfde boek waar ze zeiden dat echte mannen staand moeten plassen? :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan