Mannenthread: Al staand of zittend plassen

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

hoe

  • zittend

    Stemmen: 95 66,4%
  • rechtstaand

    Stemmen: 48 33,6%

  • Totaal aantal stemmers
    143
D

Deleted member 451

Guest

Interessante vraag. Voor mij was dit een no brainer. Een echte man staat toch steeds te plassen ipv zittend?

Zoveel makkelijker, gewoon hem er uit halen en je ding doen.
Ook probeer ik zo veel mogelijk het toilet te vermijden. Op mijn werk bijvoorbeeld ook. Ik ga liever naar buiten tegen de struiken plassen. Of thuis ook, tegen mijn haag.
Bespaart weer wat water, en je snuift eens de buitenlucht op.

Zittend lijkt me zo'n rompslomp. Telkens een toilet zoeken. Die veelal nog eens bezet zou zijn... Nee geef mij maar de verse buitenlucht hoor. Rechtstreeks de natuur in.
Bovendien : zittend moet je weer op een bril gaan zitten, en in extreme gevallen kan deze ziektes bevatten. Nee rechtstaand elimineert dit allemaal.
 
Thuis zitten, want lekker comfy op het gemak.
Op verplaatsing of het werk liefst staand, want dan gaat dat rapper.

Wel enkel staand als er een urinoir is. Echt voze boel als je een toilet binnenstapt waar de bril bespat is, of die nog omhoog staat en de rest bespat is, of er gewoon een hoop vuiligheid op de grond ligt, etc. Ik heb soms plaatsvervangende schaamte omdat sommigen dat blijkbaar perfect OK vinden om overal hun pis achter te laten en niet op te kuisen.
 
Op het werk en op andere plaatsen dan thuis meestal staand, thuis zittend. Ik vind het niet zo proper om met mijn gat op een WC-bril te gaan zitten waar al veel volk voor mij met zijn gat op gezeten heeft, of waar mogelijk spetters op zijn van iemand anders.
 
Zittend. Ik lees namelijk graag op het toilet en een urinoir met een gsm in de hand komt niet goed over.
 
Zittend. Ik lees namelijk graag op het toilet en een urinoir met een gsm in de hand komt niet goed over.
Hoe lang duurt jouw plas wel niet? Op die 10 seconden heb ik misschien één zin gelezen, ook niet de moeite :tongue:
 
Wel enkel staand als er een urinoir is. Echt voze boel als je een toilet binnenstapt waar de bril bespat is, of die nog omhoog staat en de rest bespat is, of er gewoon een hoop vuiligheid op de grond ligt, etc. Ik heb soms plaatsvervangende schaamte omdat sommigen dat blijkbaar perfect OK vinden om overal hun pis achter te laten en niet op te kuisen.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom staand plassen de bril zou bespatten? Een normale mens die zet toch steeds de bril omhoog tijdens het staand plassen?
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom staand plassen de bril zou bespatten? Een normale mens die zet toch steeds de bril omhoog tijdens het staand plassen?

Ik begrijp het ook niet, maar al genoeg vozigheden gezien en het lijkt me moeilijk om al zittend een bril te bespatten, dus dat komt dan van staanders die de bril niet omhoog doen he.
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom staand plassen de bril zou bespatten? Een normale mens die zet toch steeds de bril omhoog tijdens het staand plassen
Met 3 jongens in huis, ik weet ook niet hoe ze het altijd doen, maar geloof me met de bril omhoog is ook geen zekerheid om proper naar de wc te gaan.

Anderzijds probeer ik zelf zo veel mogelijk al zittend te plassen, als er geen urinoir is. Al iets te veel meegemaakt dat de straal niet recht naar beneden gaat...
 
Het is niet dat ge al zittend de bril niet kunt bespatten (wanneer ge gehaast zijt). Die kans is denk ik zelfs groter dan wanneer ge staand plast met de bril omhoog.
 
Staand als er een urinoir is (werk). Zittend als er enkel een toilet is (thuis)

Idem

Ik begrijp eigenlijk niet waarom staand plassen de bril zou bespatten? Een normale mens die zet toch steeds de bril omhoog tijdens het staand plassen?

En dan nog.
Ooit al in korte broek en op blote voeten al staand geplast in een normaal thuistoilet? Ik weet niet of ik nu de abnormale uitzondering bent met een extreem harde straal, maar ik voel(de) in dergelijke gevallen toch quasi altijd wat opspattend "water". Lijkt me ook niet abnormaal als je een straal vloeistof van een meter hoog in een recipiënt laat vallen, die slechts over een rand beschikt van pakweg 30 cm. Pure fysica.

Sinds die gewaarwording ga ik op gewone WC's altijd zittend plassen.
 
Ik begrijp het ook niet, maar al genoeg vozigheden gezien en het lijkt me moeilijk om al zittend een bril te bespatten, dus dat komt dan van staanders die de bril niet omhoog doen he.
Al plassend de bril omhoog doen.


lift-glasses-guy.gif
 
Het is niet dat ge al zittend de bril niet kunt bespatten (wanneer ge gehaast zijt). Die kans is denk ik zelfs groter dan wanneer ge staand plast met de bril omhoog.

Moet je mij toch eens uitleggen hoe je dat ziet. Als je zittend plast hangt hij er toch in, hoe krijg je dan nog iets op die bril? 😂
 
Ooit al in korte broek en op blote voeten al staand geplast in een normaal thuistoilet? Ik weet niet of ik nu de abnormale uitzondering bent met een extreem harde straal, maar ik voel(de) in dergelijke gevallen toch quasi altijd wat opspattend "water". Lijkt me ook niet abnormaal als je een straal vloeistof van een meter hoog in een recipiënt laat vallen, die slechts over een rand beschikt van pakweg 30 cm. Pure fysica.
Dit, staand plassen is minder hygiënisch, want meer spatten.
Het is ook gewoon minder gezond op lange termijn omdat je bekkenbodemspieren niet helemaal kunnen ontspannen wanneer je rechtstaat.

Anderzijds moet je volgens mij al in een plas bloed gaan zitten om al zittend een ziekte te krijgen.
 
Moet je mij toch eens uitleggen hoe je dat ziet. Als je zittend plast hangt hij er toch in, hoe krijg je dan nog iets op die bril? 😂
Als je niet je tijd neemt om 100% uit te plassen en er tijdens het richtstaan om uw onderbroek en broek aan te trekken nog een druppel op de bril valt.
 
Thuis zittend, elders staand. Zoals eerder aangehaald, zijn er altijd spetters. Vallen ze niet op de rand dan wel op de grond/benen/voeten/vloermat..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan