Mannenthread: Al staand of zittend plassen

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

hoe

  • zittend

    Stemmen: 95 66,4%
  • rechtstaand

    Stemmen: 48 33,6%

  • Totaal aantal stemmers
    143
Urinoirs zijn nog een stuk erger op dat vlak. Mijn benen krijgen steeds een douche de enkele keren dat ik naar een urinoir ga. Kijk ook maar eens naar de spatten op tussenschotten of de muur de volgende keer dat je aan een urinoir staat. 🤢
Ook wel een verschil tussen van die hangende urinoirs en echt van die ouderwetse bakken tot tegen de grond.
 
Urinoirs zijn nog een stuk erger op dat vlak. Mijn benen krijgen steeds een douche de enkele keren dat ik naar een urinoir ga. Kijk ook maar eens naar de spatten op tussenschotten of de muur de volgende keer dat je aan een urinoir staat. 🤢
Ah die zijn van mij. Ik helicopter mijn laatste druppels in het rond want anders sta ik daar zeker 10 minuten af te druppen.
 
Die zijn echt the worst. Je ziet daar tegenwoordig zelfs nieuwe van. Zero privacy.
Of gewoon zonder bak:
1024px-Wallurinal.jpg
 
Ik heb trouwens enorm vaak last van het feit dat ik "blokkeer" als er volk naast of achter mij staat, ik kan gewoon niet plassen dan en moet mij enorm concentreren om het toch te doen lukken. Dat is nog een reden dat ik liever in een hokje ga. Met enkele pinten op heb ik hier uiteraard geen last meer van.
 
Ik heb trouwens enorm vaak last van het feit dat ik "blokkeer" als er volk naast of achter mij staat, ik kan gewoon niet plassen dan en moet mij enorm concentreren om het toch te doen lukken. Dat is nog een reden dat ik liever in een hokje ga. Met enkele pinten op heb ik hier uiteraard geen last meer van.
Het helpt echt niet dat de wereld vol kieszakken zit die hun remsporen in de pot zien als een cadeautje voor de volgende. Mijn goesting in zo'n hokje is dan ook wel over 🤮
 
Ik heb trouwens enorm vaak last van het feit dat ik "blokkeer" als er volk naast of achter mij staat, ik kan gewoon niet plassen dan en moet mij enorm concentreren om het toch te doen lukken. Dat is nog een reden dat ik liever in een hokje ga. Met enkele pinten op heb ik hier uiteraard geen last meer van.
Paruresis.

Altijd tof als je met een volle blaas staat te wachten voor de dopingtest en de persoon voor je heeft dat.
 
Ik heb trouwens enorm vaak last van het feit dat ik "blokkeer" als er volk naast of achter mij staat, ik kan gewoon niet plassen dan en moet mij enorm concentreren om het toch te doen lukken. Dat is nog een reden dat ik liever in een hokje ga. Met enkele pinten op heb ik hier uiteraard geen last meer van.
Dat kan mij met momenten ook overkomen. Hoe hard ik ook moet plassen.
 
Thuis altijd zittend. Op het werk staand aan urinoir tenzij er al iemand staat want dan blokkeer ik ook. Dan is het ook in een hokje.
 
Staand, want ik heb wc fobie :) Behalve thuis natuurlijk. En als ik samen met een vriendin in wc kot ga, dan ga ik ook zitten uit respect dat ik daar niet zo boertig sta te sproeien
 
Zittend thuis, vooral omdat dat ´s nachts soms extreem vermoeiend was, rechtstaan en plassen
 
Thuis zittend, elders staand. Zoals eerder aangehaald, zijn er altijd spetters. Vallen ze niet op de rand dan wel op de grond/benen/voeten/vloermat..
Hoezo dan? als je nu niet rechtstreeks in het liggend wc water plast, zijn er toch geen spetters?

ik mik met mijn straal aan de zijkant (binnenkant!) van het toilet, en dan stroomt dat geleidelijk aan in het toilet zelf. geen spetters!


Ik val bijna van mijn stoel van het zien van deze poll zeg. 2/3 van de mannen die aangeeft al zittend te gaan plassen.
ik trek daar 2 conclusies uit:
Ofwel is de wereld echt wel verdraaid
ofwel is BG gewoon niet representatief voor de normale bevolking :)
 
Hoezo dan? als je nu niet rechtstreeks in het liggend wc water plast, zijn er toch geen spetters?

ik mik met mijn straal aan de zijkant (binnenkant!) van het toilet, en dan stroomt dat geleidelijk aan in het toilet zelf. geen spetters!


Ik val bijna van mijn stoel van het zien van deze poll zeg. 2/3 van de mannen die aangeeft al zittend te gaan plassen.
ik trek daar 2 conclusies uit:
Ofwel is de wereld echt wel verdraaid
ofwel is BG gewoon niet representatief voor de normale bevolking :)
Waarom is die verdraaid? :unsure:
 
Ik val bijna van mijn stoel van het zien van deze poll zeg. 2/3 van de mannen die aangeeft al zittend te gaan plassen.
ik trek daar 2 conclusies uit:
Ofwel is de wereld echt wel verdraaid
ofwel is BG gewoon niet representatief voor de normale bevolking :)
Of het ligt gewoon aan u?

Hier ook enkel staand indien urinoir, voor de rest altijd zittend.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan