Mannenthread: Al staand of zittend plassen

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

hoe

  • zittend

    Stemmen: 95 66,4%
  • rechtstaand

    Stemmen: 48 33,6%

  • Totaal aantal stemmers
    143
Amaj ik wist niet dat er volk zittend plaste, en blijkbaar is dat 2/3 hier :eek:.

Altijd geleerd thuis dat een vent staand plast, dus nooit iets anders overwogen. Enkel in die mini toiletjes op de bus (in mijn studententijd nog wel wat van die lange afstand bussen gepakt) ging ik soms zitten.

En nu ben ik zoiezo te oud om nog gewoontes te veranderen, dus het zal voor de rest van mijn leven zijn.
 
En nu ben ik zoiezo te oud om nog gewoontes te veranderen, dus het zal voor de rest van mijn leven zijn.
't Is niet omdat de meerderheid van de bevolking iets anders doet dan jij, dat je ineens uw gewoontes moet veranderen he.
Blijf gewoon lekker staand plassen man.
 
dat past inderdaad volledig bij het beeld dat ik van u heb, zo’n mammezel die op haar hakken en een strakke broek komt aandraven voor een boswandeling 😅

Nee niet om te wandelen maar een keer gingen we uit met een paar meiden en die wc daar was zo ranzig dat zelfs sqautend plassen fckng goor was dus ik zeg zo tegen die meiden dat ik liever mezelf onderzeik dan dat ik daar binnen ging maar ik bedoelde dat dus figuurlijk en niet letterlijk. :cry:
Sindsdien draag ik toch liever een rokje/kleedje plus ik ga niet meer naar zo'n plaatsen dus dat scheelt weer veel plasdrama's.
 
Kprobeer altijd te zitten kwestie om het proper te houden. Soms is het wel vree ambetant alsk s'nachts moet opstaan met een halve stijve. Niet gemakkelijk op te vouwen om alsnog te kunnen gaan zitten vermits m'n piet aan die toestand nog aan ne goei 12 à 13 cm zit
Haha ja .. ALS je als man wakker wordt tijdens de nacht is dat 9/10 omdat je dringend moet plassen. En dan is die zo stijf als iets. (bij mij toch)
Als je dan al zittend gaat plassen, dan plas je half slapend alsnog naast de pot. :S

---

Vroeger ging ik altijd al staand plassen, maar sinds ik besneden ben is dat zittend. Vroeger door dat velletje kon je er wel voor zorgen dat er nooit een "zichtbare" druppel naast de pot terechtkwam. Zonder velletje is dat veel lastiger.

Altijd geleerd thuis dat een vent staand plast, dus nooit iets anders overwogen.
Ja. Vroeger (40+ jaar geleden) was dat ook zo, mijn vader heeft mij ook geleerd van altijd recht opstaand te plassen. Dus dan sta je daar nooit meer bij stil tot dit eens ter sprake komt of er een artikel daarvan in de krant staat.

En het is nu niet dat ik (of jij) plots aan een andere man gaat vragen: "Hey plas jij al zittend kerel of doe je het rechtop zoals ne stoere man!" :oi22:

Die gast zou nogal eens vies kijken, denken wat ne fucking viespeuk is de Makila (of anonymousMF) wel niet, en gewoon verder wandelen nadat hij zijn wenkbrauwen fronst.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoeveel technieken er zijn om met een stijve te plassen. Ik kan mij niet direct inbeelden hoe ik dat rechtstaand zou doen, of ik zou echt héél goed moeten mikken om in een boog recht in de pot te plassen :laugh:
 
Ik vraag me af hoeveel technieken er zijn om met een stijve te plassen. Ik kan mij niet direct inbeelden hoe ik dat rechtstaand zou doen, of ik zou echt héél goed moeten mikken om in een boog recht in de pot te plassen :laugh:

bg.jpg


Bij mij is het meestal the wait. :unsure:
 
Haha ja .. ALS je als man wakker wordt tijdens de nacht is dat 9/10 omdat je dringend moet plassen. En dan is die zo stijf als iets. (bij mij toch)
Als je dan al zittend gaat plassen, dan plas je half slapend alsnog naast de pot. :S

---

Vroeger ging ik altijd al staand plassen, maar sinds ik besneden ben is dat zittend. Vroeger door dat velletje kon je er wel voor zorgen dat er nooit een "zichtbare" druppel naast de pot terechtkwam. Zonder velletje is dat veel lastiger.


Ja. Vroeger (40+ jaar geleden) was dat ook zo, mijn vader heeft mij ook geleerd van altijd recht opstaand te plassen. Dus dan sta je daar nooit meer bij stil tot dit eens ter sprake komt of er een artikel daarvan in de krant staat.

En het is nu niet dat ik (of jij) plots aan een andere man gaat vragen: "Hey plas jij al zittend kerel of doe je het rechtop zoals ne stoere man!" :oi22:

Die gast zou nogal eens vies kijken, denken wat ne fucking viespeuk is de Makila (of anonymousMF) wel niet, en gewoon verder wandelen nadat hij zijn wenkbrauwen fronst.
Hier ook besneden, zonder velletje is idd een uitdaging
 
Hier ook besneden, zonder velletje is idd een uitdaging
Ik ben niet mee. Wat is er een uitdaging? Ik ben niet besneden maar leg den boel wel eerst bloot voor ik begin te plassen. Dan heb je maar z'n mondje af te doppen met papier en alles blijft proper.

Ik heb geen enkel probleem met mikken.

Ga ik na de seks plassen is 't wat anders. Dan is het precies zo'n sproeier om uw pelouse te bestuiven.
 
Ik wist niet dat er zoveel mannen zittend plassen, ik was altijd opgevoed om als man staande te plassen en dat was voor mij het "normaal". Bij het lezen van de topic titel was ik ook met de wenkbrauwen aan het fronsen. Mannen die zitten? Vreemd.

Maar bepaalde reacties over de gezondheidscontext* en dat filmpje met het UV-licht doen me er toch anders tegenaan kijken. Zeker omdat ik mijn zoon ook geleerd heb staande te plassen en de helft van de tijd was die bril nat en kon ik gans de wc kuisen (want het bleef natuurlijk niet beperkt tot de bril), tegenwoordig is het gelukkig wel beter maar de herinneringen zullen niet vervagen...

*zeker omdat ik toch op een leeftijd begin te komen waarbij ik moet letten op prostaat en bekkenbodemspieren.

Consider me converted. Ik zal vanaf heden thuis zittend plassen. Op verplaatsing daarentegen ga ik echt niet zitten, de meeste openbare mannentoiletten (of op het werk) zijn echt smerig en ik ga echt niet elke keer eerst de wc schoonmaken voor ik kan plassen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan