Lost Ark

Lost Ark

Ok, dan ga ik ze ook gewoon destroyen. Zie me toch niet direct aan een altje beginnen.

Wij zitten met zen alles trouwens op 'nineveh' server. Voor wie zin heeft om te joinen.. stuur maar pm voor de guildnaam.

Zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden vooraleer je de powerpass gebruikt?
Bedoeling is eigenlijk meer om te respeccen en nieuwe main te maken, dan een nuttige alt te maken. Gezien ik nog maar net 50 ben, is het imo nu de moment om te switchen.
Of moet ik sowieso eerst main questline afwerken of bepaalde tier halen of dingen unlocken op mijn huidige Shadowhunter vooraleer ik powerpass gebruik?

Nee als je wil veranderen van main best meteen na dat je 50 bent een nieuwe char boosten.
Daar krijg je dan meteen ook de 302 ilvl gearset op, en dan kan je daar alle tasks op beginnen doen (inclusief de material island swoop).

Ik had de fout gemaakt twijfelachtig toch te committen op mijn gunslinger, die tot 580 te brengen, om dan toch van main te swappen... Heeft me veel tijd gekost helaas. Ik ben dan maar doorgegaan met gunslinger tot T2 om die increased honing % chance / reduced material cost te unlocken in stronghold. Vanaf dan ben ik volledig naar Wardancer geswapped.

Trouwens die powerpass niet teveel mee inzitten, bespaart u gewoon 600 gold.
Je kan blijven alts boosten via knowledge transfer in je stronghold.

Ook vanaf je 52 bent moet je uw alts in stronghold op "training camp" sturen, zo worden ze passief level 51 na enkele dagen. (altijd net 1 level onder uw main max level).

Zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden vooraleer je de powerpass gebruikt?
Bedoeling is eigenlijk meer om te respeccen en nieuwe main te maken, dan een nuttige alt te maken. Gezien ik nog maar net 50 ben, is het imo nu de moment om te switchen.
Of moet ik sowieso eerst main questline afwerken of bepaalde tier halen of dingen unlocken op mijn huidige Shadowhunter vooraleer ik powerpass gebruik?
Zie da ge da ijs gebied af hebt. Tenzij verhaal ni uitmaakt go for it.

Maar powerpass spoiled da wel

ik zit bijna aan 1100, 1080 atm, maar pff
ik doe alle dailies en kan dan 1 piece per dag proberen te upgraden ... en natuurlijk moeten die dan failen en dan zit mijn dag erop
mis ik iets? heb alle eilanden gedaan waar iets te rapen valt .. zo gaat het nog wel ffkes duren :)

uit verveling ben ik maar alle side quests aan het doen die ik geskipt heb tijdens de main story ..

Laatst bewerkt:
ik doe alle dailies en kan dan 1 piece per dag proberen te upgraden ... en natuurlijk moeten die dan failen en dan zit mijn dag erop
mis ik iets? heb alle eilanden gedaan waar iets te rapen valt .. zo gaat het nog wel ffkes duren :)

uit verveling ben ik maar alle side quests aan het doen die ik geskipt heb tijdens de main story ..
Ik had een altje gedaan om te helpen. Deed veel. En die laatste 10 levels om 1100 te gaan heb ik gewoon vanaf de market gekocht me men gold want ik was het beu om te wachten xD

Niet vergeten da ge ook wel een paar extra manieren hebt om eraan te raken.
Ship merchants elke week, daar kan je met pirate coins upgrade material kopen
Guild shop elke week, weer eentje waar je een hoop kan kopen
Endless chaos; na je 2 daily chaos dungeons kan je ze blijven doen, dan krijg je shards die droppen. Deze shards kan je per week ook een hoop honing material mee kopen. Op T2 is het een paar honderd shards om de shop uit te kopen, op T3 is het letterlijk onmogelijk om op een week tijd genoeg bijeen te halen om de shop uit te kopen.

Hoe verdienen jullie gold? Is er een manier?
Ge kunt proberen skins te kopen op de markt en dan binne week of twee te verkopen.

Ik ben nu ilvl 1325 en ik verkoop letterlijk alles dat niet bound is op de markt. Ik zit nu op 25k gold en een kleine 2.2k blauwe crystals.

Da gold is allemaal op de afgelope paar dagen verdient sinds ik op die ilvl zit. T3 mats zijn zot duur, T2 mats zijn ook wel wat waard maar daar was het bij mij eerder belangrijk om eerst zelf op T3 te raken.

Kben nu ook met 2 a 3 extra altjes bezig. Berserker, paladin en bard. De bard zit op 302, pala 570 en berserker 870 ofzo. Bard gaat negen op de tien redelijk lang in T1 blijven maar hoop de berserker tegen het weekend in T3 te pushen.

Allee, hangt ervan af, ik heb elke dag zoveel verschillende dingen die ik wil doen dat ik er gewoon niet aan kom.

The addiction is real. Gisteren even men steam bekeken, zit op 270 tal uren, pakt dat daarvan een 20 tal afk ish waren :p

Njaa ik geraak er niet uit welke alt ik ga focussen… heb een striker en gunslinger op 880-890, maar speel ze niet graag lol.

Heb gisteren een berserker geboost. Zit nu op 460 en ga gewoon die focussen. Ga de questlines ook niet meer skippen maar gwn opnieuw doen, is goed voor wat roster xp.

Met die research zal ik wel vrij “snel” tot T3 geraken.
Vraag mij ook af wanneer de honing nerfs live gaan… en of die er wel komen???

1080 naar 1100 is een hel :)
Denk dat je per dag op ~6ilvl moet rekenen als je alles van dailies doet.

Er is genoeg te doen in tussentijd, het spel/endgame is niet enkel uw gear.
Denk aan collectable’s voor bvb skillpoints. Kaartjes verzamelen, island tokens, runes… verder zijn alts handig om mats te sharen, hoewel het in T1 en T2 vooral een probleem lijkt met de shards en niet zozeer met de stones.

Met die research zal ik wel vrij “snel” tot T3 geraken.
Vraag mij ook af wanneer de honing nerfs live gaan… en of die er wel komen???

Hadden niet ergens gezegd dat in t2 honing altijd 100% ging zijn?
dernet 2 keer kunnen upgraden, 2 fails ... dus we staan nog altijd even ver ...

gebruik je die moon's breath? vanaf 12 denkek gebruikte ik altijd 20/20 moon's breath., zelfs 2x zo'n tailoring boekje gekocht, vooral voor weapon op level 14, en ook voor 1 ander stuk gear op 14.

er zijn geruchten dat T1 en T2 100% gingen zijn ja...

Vandaag komt Argos raid uit.

Er staat niets in van beteren honing successen, wel van login-rewards die u materiaal gaan geven...
Downtime van 4h tussen 09-13h onze tijd.

Ik heb op het reddit subforum van Lost Ark zitten lezen over die honing costs in T3. Schijnt da ge een half miljoen gold kan verspillen aan 1360 - 1370. Een half MILJOEN. Ik zit hier op 1020 met slechts 3.5k gold. Dan vraag ik me toch echt serieus af hoe ge aan zo'n bedragen kunt geraken.

Ik weet dat verkopen op AH veel gold kan opleveren, maar da's wel ten koste van je eigen progress. Maar de mensen die je mats dan kopen moeten ook gold hebben, hoe zijn ze daar aan geraakt? Game is nauwelijks een maand uit en toch al zoveel die blijkbaar ettelijke miljoenen gold hebben. Welke ingame sources leveren dan zoveel gold op?

Sinds gisteren de main story uit denk ik (heb juist T1 gear gekregen).
Kga nu is rustig opzoeken wat ik moet doen, Stronghold is level 5, nog niet teveel tijd ingestoken eigenlijk.

Ik heb op het reddit subforum van Lost Ark zitten lezen over die honing costs in T3. Schijnt da ge een half miljoen gold kan verspillen aan 1360 - 1370. Een half MILJOEN. Ik zit hier op 1020 met slechts 3.5k gold. Dan vraag ik me toch echt serieus af hoe ge aan zo'n bedragen kunt geraken.

Ik weet dat verkopen op AH veel gold kan opleveren, maar da's wel ten koste van je eigen progress. Maar de mensen die je mats dan kopen moeten ook gold hebben, hoe zijn ze daar aan geraakt? Game is nauwelijks een maand uit en toch al zoveel die blijkbaar ettelijke miljoenen gold hebben. Welke ingame sources leveren dan zoveel gold op?

Wel even nuanceren hier... Een half miljoen gold ALS ge de mats allemaal zou kopen op AH...
Ge hebt uw dagelijkse bron van materials en wekelijkse bronnen... Als ge "geduldig" zijt en op die manier progressed geraak je ook aan 1370 he, ik heb gisteren eens geprobeerd wat gold uit te geven om te honen (dus materials gekocht op AH), heb 12 faals gehad en 2x success (van +12 naar +13) en ben kleine 30k gold kwijt :')

Amper 2 successen en 12 faals piekt wel moet ik zeggen. Ik ben dus nog LANG geen 1370. Ik speel nochtans dagelijks, akkoord heb niet meest efficient gespeeld (zie mijn reroll van main nadat mijn gunslinger eigenlijk al T2 was).
Maar ik speel vrij lange uren en ik geraak zelfs niet aan 1370, dus ik vind het redelijk frustrerend dat ze Argos nu al uitbrengen voor de letterlijke 0.X% playerbase. Dit hadden ze minstens nog een week moeten uitstellen, of 2? Ik zag kerels in area chat die 1370 waren maar gaven zelf toe dat ze voor de rest nog niks gedaan hebben in dit spel dan focus op gearscore...

Bronnen van inkomsten zijn er zoveel, zie de filmpjes van MattjesticLife op youtube, maar ik steek daar persoonlijk geen tijd in.
Ook materials verkopen zal ik NOOIT doen, aangezien ik mij zelf graag focus op mijn eigen gearscore.

In't begin ben ik wel slim geweest om van die Platinum skins te kopen op AH.
Had 7k betaald voor een skin set, verkocht voor 30k. Ondertussen staan ze al veel duurder maar ik had gewoon gold nodig op dat moment.

Ik heb op 4 characters een platinum skin set equipped, als ik die stukken individueel zou verkopen zit ik aan 100k gold ofzo. Die skins komen nooit meer in de shop te koop, dus gaan enkel stijgen in waarde.

Sinds gisteren de main story uit denk ik (heb juist T1 gear gekregen).
Kga nu is rustig opzoeken wat ik moet doen, Stronghold is level 5, nog niet teveel tijd ingestoken eigenlijk.
Deze guide gewoon volgen :) dan mis je niks belangrijks.

Denk mss eerst goed na of je deze character zal blijven spelen als main, als je wil rerollen zonder progress te verliezen is het NU de moment.

Stronghold steek ik ook niet super veel tijd in in't begin. Pas als je T2 bent kan je die T1 honing success/cost rates upgraden, of als je lvl 52 bent kan je alts makkelijk allemaal naar 51 boosten...
Of alts boosten naar 50 (ilvl 302) via knowledge transfer, ...

Deze guide gewoon volgen :) dan mis je niks belangrijks.

Denk mss eerst goed na of je deze character zal blijven spelen als main, als je wil rerollen zonder progress te verliezen is het NU de moment.

Stronghold steek ik ook niet super veel tijd in in't begin. Pas als je T2 bent kan je die T1 honing success/cost rates upgraden, of als je lvl 52 bent kan je alts makkelijk allemaal naar 51 boosten...
Of alts boosten naar 50 (ilvl 302) via knowledge transfer, ...
thx!
Moet uw stronghold daar geen bepaald level voor zijn ofzo?
Kheb er letterlijk bijna niets in gedaan

Terug
Bovenaan