Lost Ark

Lost Ark

alé, ben nu 1096.66 :')
laatste piece zonet 3 keer gefaald, dus volgende keer zit op 52% kans ofzo, zal nu wel es beginnen lukken zeker :)

Oei, ben je 50 in Arthenine??? Heb jij alle side quests gedaan ofzo ?

Je moet nog Vern en Shushire completen dan..

Geen enkele side quest gedaan. Was een van de eerste tips die ik las voor ik begon dat je die side quests best skipt om snel bij de end game (dungeons en zo) te komen.

Vreemd dat je dan nog niet in Vern zit, denk ik. In ieder geval, het questen gaat nog LANG door.

Tot Shushire, en dan gearen naar 460, en dan Rohendel. Daarna Yorn, Feiton, Punika... Telkens met bepaalde gearscores te bereiken om te unlocken.

Vreemd dat je dan nog niet in Vern zit, denk ik. In ieder geval, het questen gaat nog LANG door.

Tot Shushire, en dan gearen naar 460, en dan Rohendel. Daarna Yorn, Feiton, Punika... Telkens met bepaalde gearscores te bereiken om te unlocken.

:frown: het levelen tot nu toe boeit me niet echt super, maar ik hoorde dat de endgame wel leuk was dus maar door gedaan zo vlug mogelijk lvl 50 geworden (https://lost-ark.maxroll.gg/resources/1-50-leveling-guide) als dit nog een eindje zo doorgaat dan ga ik binnenkort toch afhaken vrees ik. Want al dat rondlopen is nu niet echt iets waarvan ik opgewonden geraak, ik wil monsters killen.

:frown: het levelen tot nu toe boeit me niet echt super, maar ik hoorde dat de endgame wel leuk was dus maar door gedaan zo vlug mogelijk lvl 50 geworden (https://lost-ark.maxroll.gg/resources/1-50-leveling-guide) als dit nog een eindje zo doorgaat dan ga ik binnenkort toch afhaken vrees ik. Want al dat rondlopen is nu niet echt iets waarvan ik opgewonden geraak, ik wil monsters killen.
Ja travelen is een groot deel van't spel.. Zeker als je die material islands gaat doen..

Ik denk dat je dan beter Diablo, Path of Exile of Last Epoch speelt eerlijk gezegd :) dat zijn de typische hack&slash RPG's.

Niet vergeten dat Lost Ark een MMO is, in de stijl van een ARPG. Geen pure hack&slash ARPG.

Voor mij persoonlijk is dit best of both worlds en zie ik mijzelf dit spel wel jaren spelen.

Als ge het over monsters killen heb, dan springt Chaos Dungeons in gedachten. Daarvoor moet je main quest in Vern uitspelen, dan heb je toegang tot Chaos Dungeons. Da's niks anders dan mindless mobs killen, wel geen idee of de hoeveelheden groot genoeg zijn voor u. Ge kunt die dungeons solo doen of in groep tot en met 4 personen inclusief gijzelf.

Het concept van Chaos Dungeons is zalig, maar op zich is dat maar 2x per dag he :) (= 10min). Je kan ze wel blijven herhalen om wat extra materials op te kopen van de weekly vendor, maar ik heb al gemerkt dat dat snel gaat vervelen.

Het concept van Chaos Dungeons is zalig, maar op zich is dat maar 2x per dag he :) (= 10min). Je kan ze wel blijven herhalen om wat extra materials op te kopen van de weekly vendor, maar ik heb al gemerkt dat dat snel gaat vervelen.
Endless chaos is vooral op t3 wel handig. Maar ik ben da ook wel beu na een 5 tal runs.

Deze nacht men pala naar 600 gepushed en knowledge transfer opgezet ^^

Nu zit ik met twee chars in t2 en kan ik via de pala men berserker naar t3 pushen.

Kdenk da ik 30 tal floors van de tower heb gedaan en dan nog eens 5 of 6k gold erdoor gejaagd heb voor die push. Puur omda ik perse em voor reset op t2 wilde :p

Straks misschien eens een omen skin kopen en die in de Bank gooien. Kheb zo nog twee lawmaker sets liggen ook. Die zijn elk toch ook denkik meer dan 20k waard

Tower gewoon volledig doen? Die laatste floors geven veel mats ook. Gisteren ook tower afgewerkt op m'n berserker. Zit op 580 mja, geen harmony shards enzo, the usual problems :D

Straks misschien eens een omen skin kopen en die in de Bank gooien. Kheb zo nog twee lawmaker sets liggen ook. Die zijn elk toch ook denkik meer dan 20k waard

Heb ook een omen chest gekocht (die met mount, wapen en armor) , als gold investering voor de volgende maanden aangezien die maar tijdelijk te koop is.
Binnen paar maand betaald men een veelvoud van de huidige prijzen, als ze er ook wat beter voorzitten en het aanbod kleiner is. :biglaugh:

Ik denk trouwens niet dat die echt "limited" is ? Nu een maandje te koop, maar daarna roteert dat denk ik... Uiteindelijk komt die nog wel eens terug, als ik het goed voor heb... Platinum skins/lawmaker daarentegen normaal niet meer.

Terug
Bovenaan