Lost Ark

Lost Ark

Nee kan je gewoon doen. Ik ben zelf ook nog wat stronghold aan't verkennen ze... Is lvl 11 en heb geen clue wat ik daar aan't doen ben.

Honing success rates, training camp en knowledge center zijn sowieso belangrijk. Kan je allemaal doen zonder restricties.
Ik probeer nu wel die dispatch missions meer te doen omdat je daar adventurer seals van krijgt en die heb je blijkbaar later ook wel nog nodig voor bepaalde dingen.

Gisteren had ik een deel van mijn T1 materials op AH gezet, werd instant onmiddelijk verkocht. Van het moment dat ik op place order heb gezet direct ne mail met mijn gold erin. Was echt zot.

Ik ben momenteel gearscord 1325 en da gaat op mijn main wel ff zo blijven. Alles dat tradeable is verkoop ik gewoon.

Don't really care about the raid yet. Ik heb zoveel te doen int spel waar ik me mee amuzeer da ik geen nut zie om te gaan voor een gearscore en me zo hard te frustreren derop.

Genoeg progression in andere dingen ^^ Ik zit momenteel op 31k gold en heb mijn founder skins ook nog. 2 plat skins zelf gebruikt. Beetje spijt van die te gebruiken op men gunslinger maar soit, too late now.

Ik snap ni waarom die mensen op reddit zo aan het wenen zijn en allemaal van "ei P2W ween ween"

Tis een free spel, speel het op u gemak en geef ni zoveel om perse op dag 1 iets te moeten doen. Tis een MMO, op een bepaald moment gaat de content ni zo snel komen dus ge kunt op u gemak spelen ook.

Ik vinnet gewoon goe da ik in T3 zit maar ik ga me nu wa me de gewone progression a la seeds en artworks enal

Zijn er nog mensen die de rewards binnen halen die je krijgt van primegaming?
Krijg de nieuwe niet binnen, nochtans staat alles goed gelinked. (en client herstart)
De eerste een maand terug heb ik wel probleemloos gehad.
Kan zijn dat er delay is maar effe checken met de anderen :)

Ik ben momenteel gearscord 1325 en da gaat op mijn main wel ff zo blijven. Alles dat tradeable is verkoop ik gewoon.

Don't really care about the raid yet. Ik heb zoveel te doen int spel waar ik me mee amuzeer da ik geen nut zie om te gaan voor een gearscore en me zo hard te frustreren derop.

Genoeg progression in andere dingen ^^ Ik zit momenteel op 31k gold en heb mijn founder skins ook nog. 2 plat skins zelf gebruikt. Beetje spijt van die te gebruiken op men gunslinger maar soit, too late now.

Ik snap ni waarom die mensen op reddit zo aan het wenen zijn en allemaal van "ei P2W ween ween"

Tis een free spel, speel het op u gemak en geef ni zoveel om perse op dag 1 iets te moeten doen. Tis een MMO, op een bepaald moment gaat de content ni zo snel komen dus ge kunt op u gemak spelen ook.

Ik vinnet gewoon goe da ik in T3 zit maar ik ga me nu wa me de gewone progression a la seeds en artworks enal

Maar ik wil deel uitmaken van de top spelers hoe kunde da ni begrijpe nondedomme!!! :angry:

Ja tis erg maar wel spijtig dat die honing buffs nog niet live zijn, en ook de rest van de unreleased classes zijn er nog niet. Ik wil Summoner spelen. :(

Kunt beter af en toe uwe stronghold doen ze. Das mijn daylie routine. guild donation en effe naar de stronghold. Op den duur duren die upgrades 12uur ofzo.
Yup, ik sluit iedere gamesessie af met een bezoekje daar voor ik uitlog.

Ik vraag me vooral af hoe iemand die daar niets doet aan zijn health pots komt?
(die die je gebruikt in raids, niet die je van potion vendor kan kopen)

Die uit de kistjes geraken toch ook uitgeput? Of kopen jullie die dan op de market?

Laatst bewerkt:
Die uit de kistjes zijn voorlopig nog niet uitgeput, de elemental potions die 60% health geven heb ik nog altijd meer dan 100 ervan. De login-rewards zijn weer terug, dus dat aantal gaat weer ferm aangevuld worden. Gezien ik een Paladin speel met Purify-tripod op mijn Holy Protection, heb ik geen nood aan Panaceas.

Dat gezegd zijnde ben ik zelf al bezig met Stronghold research te doen, maar meer om naar lvl15 te geraken zodat ik alts kan boosten voor gold. Niet dat ik dat nu nodig heb, maar mezelf kennende in de nabije toekomst wel, dus wil ik dat achter de rug hebben. Gisteravond een uurtje gespendeerd aan bloemetjes plukken, takken oprapen en kiezelsteentjes verzamelen.

Ik zit momenteel op stronghold level 24, bijna 25. Al mijn research is klaar voor de moment, pas op 25 weer nieuwe dingen.

Mijn pots zijn zo goed als allemaal op :p dus ik moet het wel vanaf de stronghold doen maar da's echt enorm veel mats dus veel krijg ik er spijtig genoeg ni van.

Ondertussen guild lvl 4, weer 2 slots erbij jeej! :D

Dat gezegd zijnde ben ik zelf al bezig met Stronghold research te doen, maar meer om naar lvl15 te geraken zodat ik alts kan boosten voor gold. Niet dat ik dat nu nodig heb, maar mezelf kennende in de nabije toekomst wel, dus wil ik dat achter de rug hebben. Gisteravond een uurtje gespendeerd aan bloemetjes plukken, takken oprapen en kiezelsteentjes verzamelen.

Wat krijg je precies op level 15 stronghold?

Ja, ik was niet zeker of je dat zo bedoelde, want dat kan je vanaf level 1 al hoor...

Huh hoe dan? In Stronghold zie ik de research upgrade "Battle XP +1: Posture Correction Level 1". Daaruit versta ik dat hiermee een alt kan boosten naar lvl50, of begreep ik de tekst verkeerd? Vereisten van die upgrade zijn een lvl52 char (mijn main heeft nog een kleine 20m exp nodig daarvoor) en een Lab level 5. Lab level 3 heeft een Stronghold lvl15 nodig, dus vermoedelijk moet mijn Stronghold zelfs nog ferm boven de 15 zijn voor Lab level 5.

Ik weet dat ik ne kieken kan zijn maar zo'n ne ferm kieken ben ik nu toch niet he? :unsure:

Boosten naar level 50 is knowledge transfer. Dat kan je meteen unlocken. Kost 600 gold om een char naar 50 te boosten (ilvl 302).

Boosten naar 50+ (1 level minder dan uw main) is via Training camp, geen idee vanaf wanneer je dat kan unlocken, maar ik had dat al voor level 10.

Boosten naar level 50 is knowledge transfer. Dat kan je meteen unlocken. Kost 600 gold om een char naar 50 te boosten (ilvl 302).

Boosten naar 50+ (1 level minder dan uw main) is via Training camp, geen idee vanaf wanneer je dat kan unlocken, maar ik had dat al voor level 10.
Dat unlock je denkik rond t3 pas.

Kdenk da je punika gedaan moet hebben. Ik heb da nog maar sinds het weekend :-P

Wat is dan het beste om te doen bij je stronghold?
of is daar ook ergens een guide van? :help:

die crew uitsturen op missie's en research doen?

Wat is dan het beste om te doen bij je stronghold?
of is daar ook ergens een guide van? :help:

die crew uitsturen op missie's en research doen?
Basically ja.
Kunt er ook in craften, da's de beste manier om xp te verzamelen. Ik heb ondertussen al meer dan genoeg stukken haag om een mooie maze mee te maken. Zou er is aan moeten beginne :D

Basically ja.
Kunt er ook in craften, da's de beste manier om xp te verzamelen. Ik heb ondertussen al meer dan genoeg stukken haag om een mooie maze mee te maken. Zou er is aan moeten beginne :D
lol :biglaugh:

Die zaken heb ik dan weer nog niets van gedaan, enkel stockeren van mats/potions en upgraden/uitbreiden van stronghold gebieden.
Net die farm toestanden unlocked.

Terug
Bovenaan