ik zit bijna aan 1100, 1080 atm, maar pff
ik doe alle dailies en kan dan 1 piece per dag proberen te upgraden ... en natuurlijk moeten die dan failen en dan zit mijn dag erop
mis ik iets? heb alle eilanden gedaan waar iets te rapen valt .. zo gaat het nog wel ffkes duren
uit verveling ben ik maar alle side quests aan het doen die ik geskipt heb tijdens de main story ..
Ik had een altje gedaan om te helpen. Deed veel. En die laatste 10 levels om 1100 te gaan heb ik gewoon vanaf de market gekocht me men gold want ik was het beu om te wachten xD
Niet vergeten da ge ook wel een paar extra manieren hebt om eraan te raken.
Ship merchants elke week, daar kan je met pirate coins upgrade material kopen
Guild shop elke week, weer eentje waar je een hoop kan kopen
Endless chaos; na je 2 daily chaos dungeons kan je ze blijven doen, dan krijg je shards die droppen. Deze shards kan je per week ook een hoop honing material mee kopen. Op T2 is het een paar honderd shards om de shop uit te kopen, op T3 is het letterlijk onmogelijk om op een week tijd genoeg bijeen te halen om de shop uit te kopen.
Hoe verdienen jullie gold? Is er een manier?
Ge kunt proberen skins te kopen op de markt en dan binne week of twee te verkopen.
Ik ben nu ilvl 1325 en ik verkoop letterlijk alles dat niet bound is op de markt. Ik zit nu op 25k gold en een kleine 2.2k blauwe crystals.
Da gold is allemaal op de afgelope paar dagen verdient sinds ik op die ilvl zit. T3 mats zijn zot duur, T2 mats zijn ook wel wat waard maar daar was het bij mij eerder belangrijk om eerst zelf op T3 te raken.
Kben nu ook met 2 a 3 extra altjes bezig. Berserker, paladin en bard. De bard zit op 302, pala 570 en berserker 870 ofzo. Bard gaat negen op de tien redelijk lang in T1 blijven maar hoop de berserker tegen het weekend in T3 te pushen.
Allee, hangt ervan af, ik heb elke dag zoveel verschillende dingen die ik wil doen dat ik er gewoon niet aan kom.
The addiction is real. Gisteren even men steam bekeken, zit op 270 tal uren, pakt dat daarvan een 20 tal afk ish waren