Lost Ark

Lost Ark

Kan ik een nieuw account maken op steam downloaden met vpn en kan ik dan zonder vpn spelen ? Zegaan dat nieuwe account niet kunnen linken naar mijn main steam ?

Ben echt een leek op dat gebied
Als je echt zeker wil zijn kan je best nieuw acc maken en altijd met je vpn aan spelen. Dan ben je zeker dat ze hem niet gaan linken aan je main acc.

Char gemaakt op Stonehearth server, eerste 20 mins alleen maar engels gezien in chat, en zo hoort het. :)

Zolang ze de progressie niet overzetten blijf ik waar ik zit eigenlijk.
Geen zin voor dit opnieuw te moeten doen.

Waarom Stonehearth en niet Moonkeep :D

Omdat eerder vermeldde vriend besloten heeft daar te starten. :unsure:

EDIT: Zal hem eens vragen of hij het niet ziet zitten te starten op Moonkeep, anders blijft het Stonehearth.
EDIT2: Zal toch Stonehearth worden. :)

Laatst bewerkt:
Mss dat ik ook wel naar West verkas, heb er nog maar één speelavond opzitten, dus is snel ingehaald, en wsl minder queue daar.

queue van 19k
ok, tot binnen 4u ofzo :')
en eens je dan binnen bent dan werkt die matching ook van langs geen kanten...

nog maar es een game naar de kloten gemaakt door amazon

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of er animo hiervoor is, maar ze hebben net de EU WEST servers released... daar ik onmogelijk nog iets kan doen op Central servers (serverlag) ben ik aan het overwegen om toch te rerollen op de West servers.

Misschien kunnen we allemaal naar dezelfde server gaan? Meteen de BG guild osptarten en hopelijk van de game genieten zonder te veel problemen.

Ik maak alvast een character op de server Moonkeep EU WEST
De meeste van ons hebben al besloten op Slen te blijven.

EU West heeft ook iets slechtere latency dan EU central, allee, ik zit op eu west op 31 ms en op central 15ms. Maakt ni echt uit maar soit :p ik heb al teveel uren ingestoken om te switchen en zo zijn er nog genoeg.

Stopt je natuurlijk niet om een guild te doen op west ^^

Mja, uiteindelijk heb ik en men kameraad toch ook maar besloten om te wachten tot de server terug wat in orde is, en te blijven waar we zitten.
Heb toch ook geen zin om 90u zomaar weg te gooien en alles opnieuw te moeten doen...

Laat ze maar even doen, zit thuis en kan in de dag wat spelen. 's avonds houd ik me dan wel bezig met Forbidden West :D

Snap ik wel, gelukkig heb ik zelf nog niet veel uren in gestoken, dus de overstap was geen probleem voor mij.

Het is wel zalig om op vrijdagavond in de server in te kunnen loggen zonder queue. :D Ik wed dat EU Central servers nog altijd 5k+ queue's hebben.

Snap ik wel, gelukkig heb ik zelf nog niet veel uren in gestoken, dus de overstap was geen probleem voor mij.

Het is wel zalig om op vrijdagavond in de server in te kunnen loggen zonder queue. :D Ik wed dat EU Central servers nog altijd 5k+ queue's hebben.
Screenshot-93.png

Sceptrum dan nog.

Vanmiddag was het een queue van 5k ipv 8-12k de dagen voorheen op hetzelfde moment.
EU West zou wel betere latency moeten hebben voor mij :unsure: die servers zijn maar een paar km van mij vandaag maar geen zin om mijn rewards te verliezen door opnieuw te starten.

Ook al kan je de twitch rommel opnieuw krijgen door opnieuw twitch op de achtergrond te laten draaien, geen zin om de andere te verliezen ^^

Kleine hint voor diegene da powerpass wille gebruiken.

Wacht daarmee tot na Sushire

Da's een gebied van u story, da ik dus ni wist. En als ge powerpass gebruikt voorda ge da doet. Kunt ge de first time rewards daarvan ni krijge :(

Er is een reward als je 50 vrienden toevoegd.
1000 crystals. Gisteren gedaan en gekregen via universal storage.

Daarna kan je iedereen verwijderen

Terug
Bovenaan