Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

Ge kunt me een omweg da wel doen. Zo kunt ge een lobby maken en dan kan u kameraad vanop een andere server die lobby zoeken en kunt ge zo alsnog samen spelen.

Goede tip, merci!

Levelen gaat wel erg snel zeg, quests zijn zeer kort, wat ik wel een verademing vindt. Hopelijk blijft dat zo tot max level (50?). Ben 25 nu, 30 is het doel voor vandaag.

Ik speel Paladin en da's blijkbaar ne support class (al heb ik niks van abilities atm die healen of supporten), maar de damage die ze doen is nice. Niet zo flashy als ik al tot nu toe gezien heb, maar op de website van Lost Ark zag ik wel een paar flashy abilities die vermoedelijk wa hoger level vereisen om te unlocken.

Ook ondertussen mining en andere shizzle gevonden maar geen idee hoe belangrijk dat is.

Dat stappenplan is idd hoe ik het ook gedaan had.
 
Is dit nu beter dan New World?

Want NW vond ik wel leuk
 
Laatst bewerkt:
Vandaag tot level 21 geraakt, vanavond nog wat verder doen.
De dungeons worden iets moeilijker maar nog altij doenbaar, tot nu toe 1x gestorven.

Daarjuist ook de Salt giant verslagen, maar weinig goeds gekregen.
Tis wel tof dat ge kunt respeccen wanneer ge wilt!

Nog is goeie pve build zoeken qua skills.
 
Is dit nu beter dan New World?

Wnat NW vond ik wel leuk
100 keer beter in mijn ogen, zoveel te doen eens de main story gedaan is.
Ik wil niet te veel spoiler natuurlijk, maar geniet er wel meer en meer van.
Straks keer 20 euro opladen en die chest kopen van level 50 dat je 2600 crystals krijgt voor 11 euro.
Kan je half jaar die aura kopen.
 
dan toch eindelijk gelukt. Vreemd genoeg lag het aan mijn VPN. Andere VPN geprobeerd, nu alles van de 1ste keer goed.
Indrukwekkende "openingsmovie", wat jammer genoeg niet wordt doorgetrokken in het begin van de game.
 
Hopelijk is de store gefixed en de aura terug, mijn was disabled en heb nog tot 16 maart.
Blij dat ik toch op spectrum zit, heb amper lange que's eigenlijk.
 
ik heb nu een queue van 8k aan mijn been...

Inieder geval, iedereen die op Spectrum zit. mijn guild noemt Brothersontour, is open voor iedereen, dus joinen zou ik zeggen :D
Hoe meer mensen hoe liever!

Mijn main is een Paladin, momenteel bezig met naar gearscore 600 te gaan zodat ik weer de volgende zone in kan.
 
Speel ook Paladin, en mijn eerder geposte doel om vanavond voor 30 te gaan ga ik efkes moeten teleurstellen. :shutup:

Wat ik me wel afvraag, hoe populair zijn Paladins op max level? Zal het wat minder evidenter zijn dan andere classes (welke?) of valt dat nog goed mee?
 
Speel ook Paladin, en mijn eerder geposte doel om vanavond voor 30 te gaan ga ik efkes moeten teleurstellen. :shutup:

Wat ik me wel afvraag, hoe populair zijn Paladins op max level? Zal het wat minder evidenter zijn dan andere classes (welke?) of valt dat nog goed mee?
Enorm populair aangezien ze support zijn.
 
Ja, ik zit hier op Thirain ook omdat het veel Engels is maar lijkt de 2de grootste queues te hebben in EU :(
Hopelijk dat ze een server transfer aanbieden, kan ik wel de BG guild joinen. :D

Grootste minpunt is voorlopig de community. Hopelijk dat smilegate hun stempel kan drukken en de onnozelaars eruit gooit maar ik vrees ervoor.
Guilds zijn ook a la warcraft, geen interactie in de guilds die ik heb gejoined. Ondanks dat ik wel probeer om conversaties te brengen. Echt precies zoals in wow :puke:. Hopelijk met de BG guild meer success
Zelfs in Korea waar de game al zoveel jaren uit is, zijn er geen server transfer van chr. Dus je zit “vast” in de server of je moet een nieuwe server kiezen en daar terug opnieuw beginnen.
 
Goede tip, merci!

Levelen gaat wel erg snel zeg, quests zijn zeer kort, wat ik wel een verademing vindt. Hopelijk blijft dat zo tot max level (50?). Ben 25 nu, 30 is het doel voor vandaag.

Ik speel Paladin en da's blijkbaar ne support class (al heb ik niks van abilities atm die healen of supporten), maar de damage die ze doen is nice. Niet zo flashy als ik al tot nu toe gezien heb, maar op de website van Lost Ark zag ik wel een paar flashy abilities die vermoedelijk wa hoger level vereisen om te unlocken.

Ook ondertussen mining en andere shizzle gevonden maar geen idee hoe belangrijk dat is.

Dat stappenplan is idd hoe ik het ook gedaan had.
Mining enal is enorm belangrijk op later level, zeker herbs voor u battle items daarmee maakt ge die zelf.

Paladin is idd support, maar heeft idd nice damage.

Ik vind de questing echt super. Ipv 100 mobs kille voor 2 brains ofzo, kill 1 mob en ge hebt beide ogen. Bij wijze van spreken, is geweldig ^^
 
De hoverboard mount is trouwens beschikbaar om te krijgen via twitch. :D
Een pet en nu een mount toch wel de moeite om even 4u twitch op de achtergrond op te zetten op low quality en zonder geluid om die items te krijgen.
 
De hoverboard mount is trouwens beschikbaar om te krijgen via twitch. :D
Een pet en nu een mount toch wel de moeite om even 4u twitch op de achtergrond op te zetten op low quality en zonder geluid om die items te krijgen.
En je kan ermee boosten ook, moet hem nog eens testen.
 
Ik weet niet of er animo hiervoor is, maar ze hebben net de EU WEST servers released... daar ik onmogelijk nog iets kan doen op Central servers (serverlag) ben ik aan het overwegen om toch te rerollen op de West servers.

Misschien kunnen we allemaal naar dezelfde server gaan? Meteen de BG guild osptarten en hopelijk van de game genieten zonder te veel problemen.

Ik maak alvast een character op de server Moonkeep EU WEST
 
Damn zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze gewoon extra servers zouden releasen maar geen aparte regio. Aangezien ik nog maar 26 ben, kan het interessant zijn voor mij om te switchen. Ik ga eerst afwachten wat de BG guild gaat doen, ook switchen, en wat een vriend zal doen. Als hij niet switch blijf ik wss op Sceptrum.
 
Speel dan op nieuw steam acc met je vpn aan constant ?
Kan ik een nieuw account maken op steam downloaden met vpn en kan ik dan zonder vpn spelen ? Zegaan dat nieuwe account niet kunnen linken naar mijn main steam ?

Ben echt een leek op dat gebied
 
Terug
Bovenaan