Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

Moet op zich wel lukken om in die tijd 2 characters naar 50 te brengen als je enkel focussed op de msq
10-50 kan precies wel in 10u gedaan worden :unsure:

Ik doe het wel langzaam aan alleszins :D geen zin om te rushen
 
Moet op zich wel lukken om in die tijd 2 characters naar 50 te brengen als je enkel focussed op de msq
10-50 kan precies wel in 10u gedaan worden :unsure:

Ik doe het wel langzaam aan alleszins :D geen zin om te rushen
Ge krijgt op max level een powerpass. Da geeft u een verkorte quest line om 1 character naar 50 te doen.

En van wa ik hier lees (omdat ik aan het kijken ben welke class ik mijn powerpass op wil gebruiken) krijgt ge na da ge da doet, nog een extra powerpass.

Dus gewoon rustig u main quest line doen kunt ge opt einde me 3 op lvl 50 zitten ^^

Kheb zelf ook ni gerushed en alles schoon gelezen.

Ondertussen hebben we ik den 25 of 26 man in de guild al zitten. Maximum zit momenteel op 30 omdat we nog maar guild lvl 1 zijn.

Die moeten we nog upgraden met daily quests, kheb er gisteren al 2 gedaan zelf, maar van zodra er meer op max zit hoop ik dat dat wat sneller gaat ^^
 
ben het ook aan het spelen met berserker class, speelt wel fijn ... eigenlijk wel nice hoeveel stuff er bij launch in zit (ja i know dat het al 2 jaar uit is in korea)
maar dear oh dear, die queues :')
 
Niet gedacht dat er hiervoor een topic gemaakt mocht worden gezien het volgens de belgische wetgeving een verboden spel is. Wat onnozel is want die wetgeving is bedoeld voor kinderen te beschermen maar het straft ons volwassenen wel. Argh. Anyway, met een VPN het spel binnen gehaald.

De F2P launch voor Europa was op zn zachtst gezegd, rampzalig. Servers sloten en gingen terug open op de meest random tijden, queue's zijn ellenlang, soms kon je zelfs niet eens inloggen (10027 error) en als je al in een server geraakte, dan zat de chat vol met duitsers/fransozen of andere talen. Ik heb zaterdag op Slen gekeken, zat vol met duitsers en Calvassus zat vol met fransozen.

Na wat opzoekwerk erachter gekomen dat Sceptrum een zeer grote engelstalige populatie had, dus gewacht tot die server openging (had chance, moest maar 15 mins wachten) en daar een character gemaakt, op die server kan je mij dus vinden. :)

Paladin, op moment van post ben ik lvl23, plan is om puur F2P/casual te spelen.

Wel spijtig dat er weinig cross-server features zijn, friendlist en met die friends een party vormen voor dungeons is (voorlopig) uitgesloten. Hopelijk voegen ze die feature ooit toe want een irl vriend is ook op andere server begonnen en ik peins dat hij liever daar gaat blijven.
 
Ja, ik zit hier op Thirain ook omdat het veel Engels is maar lijkt de 2de grootste queues te hebben in EU :(
Hopelijk dat ze een server transfer aanbieden, kan ik wel de BG guild joinen. :D

Grootste minpunt is voorlopig de community. Hopelijk dat smilegate hun stempel kan drukken en de onnozelaars eruit gooit maar ik vrees ervoor.
Guilds zijn ook a la warcraft, geen interactie in de guilds die ik heb gejoined. Ondanks dat ik wel probeer om conversaties te brengen. Echt precies zoals in wow :puke:. Hopelijk met de BG guild meer success
 
Moet nu die world questen doen, zijn wel plezant en geven enorm wat xp.
Zou nu wel heel snel naar 50 moeten zijn via deze weg.

Spectrum server hier ook, valt hier goed mee van que's in de middag als ik hoor dat sommige al op 5k zitten.
 
Krijg hem ook niet binnen, heb zo een gratis proef VPN, maar als ik het via steam wil downloaden, weet de game dat ik in Belgie zit, en dus geen toegang heb. Waarom eigenlijk niet? Het is toch ook Europa?
 
Enkel voor het downloaden, ik speel constant zonder VPN eigenlijk.
Heb het met Tunnelbear eens getest vorige keer en dit werkte perfect.


Uitloggen op Steam > VPN Engeland opzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > LA staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden.
 
Krijg hem ook niet binnen, heb zo een gratis proef VPN, maar als ik het via steam wil downloaden, weet de game dat ik in Belgie zit, en dus geen toegang heb. Waarom eigenlijk niet? Het is toch ook Europa?
Belgie en Nederland hebben specifieke wetgeving betreffende in-game shops
 
Enkel voor het downloaden, ik speel constant zonder VPN eigenlijk.
Heb het met Tunnelbear eens getest vorige keer en dit werkte perfect.


Uitloggen op Steam > VPN Engeland opzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > LA staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden.
Als ik steam code doe, dan krijg ik een venstertje met de vraag, of ik steam al heb, of nog niet. Als ik ja druk, dan wilt Steam gewoon opstarten, maar nergens de mogelijkheid om te downloaden.
 
Als ik steam code doe, dan krijg ik een venstertje met de vraag, of ik steam al heb, of nog niet. Als ik ja druk, dan wilt Steam gewoon opstarten, maar nergens de mogelijkheid om te downloaden.
Je moet dan inloggen in steam en dan begon hij te downloaden van ik.
 
Toch niet. Ik krijg dan onmiddelijk de Oeps, blijkbaar is dit spel niet verkrijgbaar voor jouw regio. Maar toch bedankt.
Moet nochtans lukken hoor, heb daarnet een vriend ook op weg geholpen met onderstaande stappen:

I myself live in the Netherlands and downloaded it after 10 minutes of trying. Here's what I did:
1. Get yourself a VPN. (I myself used Tunnelbear, it's free)
2. Select either France, Germany or any other close country except NL/BE
3. Go to this website: "https://store.steampowered.com/agecheck/app/1599340/" Fill in your age as long it's 18+, with the VPN active.
4. Click on the green "Play Game" button.
5. Select "Yes, Steam is installed"
 
  • Leuk
Waarderingen: LezZ
Wel spijtig dat er weinig cross-server features zijn, friendlist en met die friends een party vormen voor dungeons is (voorlopig) uitgesloten. Hopelijk voegen ze die feature ooit toe want een irl vriend is ook op andere server begonnen en ik peins dat hij liever daar gaat blijven.

Ge kunt me een omweg da wel doen. Zo kunt ge een lobby maken en dan kan u kameraad vanop een andere server die lobby zoeken en kunt ge zo alsnog samen spelen.

F2P launch was inderdaad wel een hel, maar ik denk da ze gewoon enorm onderschat hebben hoe hard mensen verlangen naar een nieuwe MMO

En deze is echt enorm verslavend, ik voel me gewoon constant enorm powerful.

Buiten bij pvp match gisteren amai.

Had er eentje al gedaan, wij met 2 en dan 1 random, gewonnen dus we dachten "komt goed"

Komen we als rang 20 tegen een rang 1 en 4, maar die hun derde man was DCd dus we dachten "komt goed"

Holy shit nee, echt afgemaakt en zwaar.

Geen idee welke build deze gunslinger gebruikte, maar I want it. Negen op de tien kwam dat vooral omdat deze persoon zijn/haar class enorm goed kent maar ik kon niets doen, werd constant gekite of CCd, en dan nog eens enorm goeie damage. Terwijl ikzelf ook als Gunslinger speel. Uiteindelijk verloren met 3 - 12 ofzo. De damage die deze gunslinger en berserker deden was enorm.

Was ook wel een mooi voorbeeld da als ge u class kent en welke combos ge moet doen enal, ge echt wel enorm veel beter bent dan de ander mensen. Wa wel cool is, gear is niet alles ^^

Moet nochtans lukken hoor, heb daarnet een vriend ook op weg geholpen met onderstaande stappen:

I myself live in the Netherlands and downloaded it after 10 minutes of trying. Here's what I did:
1. Get yourself a VPN. (I myself used Tunnelbear, it's free)
2. Select either France, Germany or any other close country except NL/BE
3. Go to this website: "https://store.steampowered.com/agecheck/app/1599340/" Fill in your age as long it's 18+, with the VPN active.
4. Click on the green "Play Game" button.
5. Select "Yes, Steam is installed"
This works, zo heeft men zus het gedaan :) ge moet enkel maar uitgelogged zijn op de steam store ;)

In other news, de guild op S(L/I)en heeft nu een voice server. Engelstalig omdat er een paar niet nederlandstalige mensen bij zitten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan