Lost Ark

Lost Ark

We gaan kijken met kameraden om te starten op West-EU op server Petrania.
Mss is de queue daar minder.

Gisteren om 22:30u kon ik wel direct op server Sien maar ik weet niet wat de queue is om 18-19u.
Zondagavond was het om 17u terug een queue van 2u (8k) ..

Gisteren om 22:30u kon ik wel direct op server Sien maar ik weet niet wat de queue is om 18-19u.
Auch das ne mindere. Denk da het gistere rond 17.30 uur 1.5k man was. Dus halfuurke ofzo?

Moonkeep en Stonehearth zijn de engelstalige servers, denk dat Petrania voornamelijk Italiaans is. Moonkeep is groter dan Stonehearth, zelf zit ik op Stonehearth. Omdat Moonkeep de grootste van de 2 is, is de kans groter dat die server een queue kan krijgen in de toekomst, maar momenteel is er nog altijd geen queue te bespeuren op beide servers. :)

Auch das ne mindere. Denk da het gistere rond 17.30 uur 1.5k man was. Dus halfuurke ofzo?
ah oke, gisteren niet getest, kga vanavond is kijken.
als de queues minder zijn kan ik ermee leven, ma 8k is echt veel als ge ff wilt spelen ..

met 30-45min kan ik nog leven, maar zoals op maandag en dinsdag ga ik fitnessen, pas thuis rond 19:45u, als je dan nog 2u moet wachten is het de moeite niet meer.

Gisteren op Slen was er om 21h19 een que van 3300 man tegen 21h45 zat ik al te spelen. Zondag ga je wel problemen hebben ‘s avonds heel veel volk dat dan online zit wrs.

Ik wacht wel nog beetje, Elden Ring / GW2 dlc die komt. Benieuwd dat het wat invloed gaat krijgen op Lost Ark.
Tbh, binnen een maand of 2 zijn de meeste het weer beu.

Ik wacht wel nog beetje, Elden Ring / GW2 dlc die komt. Benieuwd dat het wat invloed gaat krijgen op Lost Ark.
Die kans is enorm groot. Uiteindelijk is het nogal een grind game.

De eilanden en dergelijke zijn super nice, maar eens die gedaan zijn, what then.

Der is nog wel dingen da moete komen, maar ben zeer benieuwd naar hoe het in de toekomst gaat zijn.

Denk wel dat 400-500k concurrent kan blijven

Spel ook eens downloaden. Stond al 2 jaar op de radar.

Kan je dit volledig solo doen of via matchmaking teams joinen?

Ook nog zoeken naar een class en build om casual solo te spelen!

Stoneheart stond in het groen nu
Op Slien kon ik ook wel direct inloggen.

Straks om 19u Slien nog eens testen en zien wat het dan zegt

Spel ook eens downloaden. Stond al 2 jaar op de radar.

Kan je dit volledig solo doen of via matchmaking teams joinen?

Ook nog zoeken naar een class en build om casual solo te spelen!
Kunt alles solo doen buiten de Abyssal Dungeons

Maar ge kunt ook alles me matchmaking doen me randoms ^^

Elke class is ook self sufficient, tgaat er vooral om gaan of je wat tanky wil zijn of wat meer dps etc

Jersy is er ook in geraakt precies \o/

31/32

Bwa, elden ring is een souls game niet iedereen is fan van zo’n game.
GW2 is cava maar die content zal ook snel gedaan zijn. Lost Ark bewijst nog maar dat mensen echt een nieuwe MMO willen.
Kben nog vorig maand met GW2 begonnen vanaf 0 en op 1 maand heb ik een chr tot 80 gebracht en de meeste content gezien (GW2 + de vorige expansions)
Die kans is enorm groot. Uiteindelijk is het nogal een grind game.

De eilanden en dergelijke zijn super nice, maar eens die gedaan zijn, what then.

Der is nog wel dingen da moete komen, maar ben zeer benieuwd naar hoe het in de toekomst gaat zijn.

Denk wel dat 400-500k concurrent kan blijven
Nieuwe classes, nieuwe raids en Tier 4 gear.
Volgende maand komt al een nieuwe raid dacht ik.

Bwa, elden ring is een souls game niet iedereen is fan van zo’n game.
GW2 is cava maar die content zal ook snel gedaan zijn. Lost Ark bewijst nog maar dat mensen echt een nieuwe MMO willen.
Kben nog vorig maand met GW2 begonnen vanaf 0 en op 1 maand heb ik een chr tot 80 gebracht en de meeste content gezien (GW2 + de vorige expansions)

Nieuwe classes, nieuwe raids en Tier 4 gear.
Volgende maand komt al een nieuwe raid dacht ik.
We zullen zien, als ik leest hoeveel je moet grinden als je 0 euro wil spenderen dan zijde verdomd lang bezig.
Vandaar dat ik zeg, gaat goed zijn in het begin dan stoppen de meeste omdat hun beu is.
Dat de honger naar nieuwe mmo groot is was geweten, kijk maar naar New World hoe groot de hype was daarvoor.

Dan maar keer benieuwd wat Riot uit hun hoed gaat toveren, het gengre leeft nog altijd.
Maar heb wel het gevoel dat bij Lost ark gewoon veel op de hype rijden, niet echt mmo lovers zijn.
Gewoon even snel piepen wat het is, en veel vergelijken ook de game met POE.
Hoeveel topics je ziet is dit de poe killer etc, stel ik mij vragen dat sommige wel weten wat ze aan het spelen zijn.

Zie de spelers wel droppen binnen hier een maand, maar zoals hier boven wel nog steady playerbase houden.
Que's zullen van zelf wel verdwijnen, het is te zien hoe smilegate hun future content gaat brengen en in welke richting ze uitgaan.

Enkel voor het downloaden, ik speel constant zonder VPN eigenlijk.
Heb het met Tunnelbear eens getest vorige keer en dit werkte perfect.

Uitloggen op Steam > VPN Engeland opzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > LA staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden.
Alle methodes die hier zijn voorgesteld reeds geprobeerd maar vanaf Lost Ark de connectie maakt voor te downloaden krijg ik de "oops sorry" melding.

Met als gevolgd dat ik deze game niet kan spelen :(.
Ben al efkes aan het zoeken maar het lukt hier van gene meter :(.

Wow toch nog een lost ark thread.
+1000 uren op Ru hier, en nu weer goed vertrokken 4x lvl 50 (2 boosts) en mijn main is net 960 van gisteren. :D
Ik zit wel op een overvolle server (Slen) maar wou niet meer verhuizen, ik heb al teveel progress.
Maar begint precies te beteren, gisteren maar 2000 queue om 20h00 ipv de 10k vorige week.

Is geleden van Vanilla wow dat ik nog zo obsessief met een spel bezig was, en dat op mijn 48ste. :LOL:

Ik main een Bard btw, en heb enkel mijn eigen ALT guild momenteel.
Maar als er op termijn een plaats is voor een beyond support wil ik ook wel joinen, aangezien ik lees dat dit op slen is.

Laatst bewerkt:
Alle methodes die hier zijn voorgesteld reeds geprobeerd maar vanaf Lost Ark de connectie maakt voor te downloaden krijg ik de "oops sorry" melding.

Met als gevolgd dat ik deze game niet kan spelen :(.
Ben al efkes aan het zoeken maar het lukt hier van gene meter :(.

Wat ik gedaan heb met mijn pre-order pack want ik zag het spel natuurlijk ook niet staan in steam als Belg:

Nieuwe steam account aangemaakt terwijl mijn vpn openstond via "germany". (vpn express)
GEEN betaalkaarten aan die account hangen, want die herkennen je land natuurlijk ook.
Als je dan in de steam store kijkt dan zal je nog geen lost ark zien, en je kan bij account gegevens niet zomaar een land aanpassen.

MAAR als je dan naar je steam settings - account - vieuw account details - add payment method to this account gaat,
Zal hij een schermpje openen om je betaal gegevens in te geven.

Als je daar ENKEL het luikje COUNTRY open klikt zal je het WEL op GERMANY kunnen zetten (zoals mijn VPN momenteel openstaat),
NIETS anders invullen en ook dat betaal schermpje NIET dichtdoen.
Als je dan op store klikt zie je het spel wel staan voor te downloaden of te kopen indien je zo een pakket wil.

Ik heb dan online een steam pre-paid gekocht van 50 euro, en dat via code eropgezet om een gold pack te kopen voor release.

De reden dat ik een nieuwe steam account heb gemaakt was omdat ik toch liever risico niet nam met mijn 'echte' steam.
Ik denk niet dat ze iemand bannen voor dit te doen maar liever zekerheid want op mijn account staan toch al voor tienduizende euros aan games.

Ik speel trouwens ook over de vpn, en heb steady 16ms en zonder rare fouten.
Dus denk niet dat de eerder aangehaalde fouten bij sommigen iets met VPN te zien hebben, tenzij dat nog eens verschilt van vpn tot vpn.

Laatst bewerkt:
Welke class spelen jullie?
Gisteren begonnen met een Shadowhunter, maar ben eigenlijk nog aan het twijfelen om opnieuw te starten met een Gunlancer of Artillerist.

Terug
Bovenaan