heb je pm gezien, ik kan joinen, maar heb paswoord nodig denk ikIk verwijder momenteel de mense da al week ni ingelogged zijn. Gooi wel invite alst zover is, toegevoegd
EDIT: 1 plekje nu

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je pm gezien, ik kan joinen, maar heb paswoord nodig denk ikIk verwijder momenteel de mense da al week ni ingelogged zijn. Gooi wel invite alst zover is, toegevoegd
EDIT: 1 plekje nu

Paswoord is beyondheb je pm gezien, ik kan joinen, maar heb paswoord nodig denk ik![]()

Auch das ne mindere. Denk da het gistere rond 17.30 uur 1.5k man was. Dus halfuurke ofzo?We gaan kijken met kameraden om te starten op West-EU op server Petrania.
Mss is de queue daar minder.
Gisteren om 22:30u kon ik wel direct op server Sien maar ik weet niet wat de queue is om 18-19u.
Zondagavond was het om 17u terug een queue van 2u (8k) ..
We gaan kijken met kameraden om te starten op West-EU op server Petrania.
Mss is de queue daar minder.
Gisteren om 22:30u kon ik wel direct op server Sien maar ik weet niet wat de queue is om 18-19u.
Zondagavond was het om 17u terug een queue van 2u (8k) ..

ah oke, gisteren niet getest, kga vanavond is kijken.Auch das ne mindere. Denk da het gistere rond 17.30 uur 1.5k man was. Dus halfuurke ofzo?
Die kans is enorm groot. Uiteindelijk is het nogal een grind game.Ik wacht wel nog beetje, Elden Ring / GW2 dlc die komt. Benieuwd dat het wat invloed gaat krijgen op Lost Ark.
Tbh, binnen een maand of 2 zijn de meeste het weer beu.
Kunt alles solo doen buiten de Abyssal DungeonsSpel ook eens downloaden. Stond al 2 jaar op de radar.
Kan je dit volledig solo doen of via matchmaking teams joinen?
Ook nog zoeken naar een class en build om casual solo te spelen!
Bwa, elden ring is een souls game niet iedereen is fan van zo’n game.Ik wacht wel nog beetje, Elden Ring / GW2 dlc die komt. Benieuwd dat het wat invloed gaat krijgen op Lost Ark.
Tbh, binnen een maand of 2 zijn de meeste het weer beu.
Nieuwe classes, nieuwe raids en Tier 4 gear.Die kans is enorm groot. Uiteindelijk is het nogal een grind game.
De eilanden en dergelijke zijn super nice, maar eens die gedaan zijn, what then.
Der is nog wel dingen da moete komen, maar ben zeer benieuwd naar hoe het in de toekomst gaat zijn.
Denk wel dat 400-500k concurrent kan blijven
We zullen zien, als ik leest hoeveel je moet grinden als je 0 euro wil spenderen dan zijde verdomd lang bezig.Bwa, elden ring is een souls game niet iedereen is fan van zo’n game.
GW2 is cava maar die content zal ook snel gedaan zijn. Lost Ark bewijst nog maar dat mensen echt een nieuwe MMO willen.
Kben nog vorig maand met GW2 begonnen vanaf 0 en op 1 maand heb ik een chr tot 80 gebracht en de meeste content gezien (GW2 + de vorige expansions)
Nieuwe classes, nieuwe raids en Tier 4 gear.
Volgende maand komt al een nieuwe raid dacht ik.
Alle methodes die hier zijn voorgesteld reeds geprobeerd maar vanaf Lost Ark de connectie maakt voor te downloaden krijg ik de "oops sorry" melding.Enkel voor het downloaden, ik speel constant zonder VPN eigenlijk.
Heb het met Tunnelbear eens getest vorige keer en dit werkte perfect.
Uitloggen op Steam > VPN Engeland opzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > LA staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden.
.
.

Alle methodes die hier zijn voorgesteld reeds geprobeerd maar vanaf Lost Ark de connectie maakt voor te downloaden krijg ik de "oops sorry" melding.
Met als gevolgd dat ik deze game niet kan spelen.
Ben al efkes aan het zoeken maar het lukt hier van gene meter.
Wij zijn met paar man naar Stonehearth gegaan.
Je mag 'Magictrickster' uit de guild verwijderen op Sien als je wilt!