Lost Ark

Lost Ark

Merci! Goed om te weten.
Net even aan de Stronghold begonnen. Hoop dat je dit op den duur kan negeren, net zoals de garisson in WoD 😁.
Nope, tenzij je gold spendeert op de AH om battle items te kopen van anderen. (tegen dan zal je door al die gratis kistjes zijn) :D
Je kan daar bijvoorbeeld ook upgrades doen om te zorgen dat je minder honing resources moet gebruiken bij het upgraden, en das toch niet onbelangerijk op hogere tiers.

Ben wat onzeker wat ik nu nog kan doen, naast het afwerken van openstaande quests (hoofdzakelijk paarse quests) in mijn questlog. Ik ben nu item lvl 380, ik heb gisteren voordat Elden Ring uitkwam, de 3 daily Una quests gedaan. Daarna een chaos dungeon, guardian raid en abyssal dungeon gedaan. Van die ene Chaos Dungeon kon ik mijn gear upgraden naar 380 maar daar bleef het blijkbaar bij.

Ik zie dat die dungeons/raid een weekly zijn, dus vermoed ik dat het geen zin heeft om vandaag ze weer te doen. Wat kan ik naast de 3 Una dailies nog doen vandaag?

Die eerste keer in de Chaos Dungeon was wel een verrassing. De snelheid lag zo hoog dat ik geen idee had wat er aan de hand was, en ik zat gewoon mijn spells te spammen (ben gelukkig zo slim geweest een Paladin guide op te zoeken om te zien welke spells ik best selecteer voor dungeons/raids).
Islands. Ge moet ni zitte kijke op chaos enal, ga island quests doen, have fun ^^

Die zijn echt tof en geve enorm veel

Ben wat onzeker wat ik nu nog kan doen, naast het afwerken van openstaande quests (hoofdzakelijk paarse quests) in mijn questlog. Ik ben nu item lvl 380, ik heb gisteren voordat Elden Ring uitkwam, de 3 daily Una quests gedaan. Daarna een chaos dungeon, guardian raid en abyssal dungeon gedaan. Van die ene Chaos Dungeon kon ik mijn gear upgraden naar 380 maar daar bleef het blijkbaar bij.

Ik zie dat die dungeons/raid een weekly zijn, dus vermoed ik dat het geen zin heeft om vandaag ze weer te doen. Wat kan ik naast de 3 Una dailies nog doen vandaag?

Die eerste keer in de Chaos Dungeon was wel een verrassing. De snelheid lag zo hoog dat ik geen idee had wat er aan de hand was, en ik zat gewoon mijn spells te spammen (ben gelukkig zo slim geweest een Paladin guide op te zoeken om te zien welke spells ik best selecteer voor dungeons/raids).
je hebt ook weekly una quests die je kan doen naast daily, dungeon raids zijn weekly ja, maar guardian raids en chaos dungeons zijn altijd toegankelijk.
en zolang je in T1 zit kan je best effe die chaos dungeon farmen om genoeg materiaal te hebben om uw gear tot T2 te brengen (ilvl600).
Uw questline gaat ook verder vanaf ilvl 460.
En daarnaast kan je idd island quests doen voor uw T2 materiaal later.

Nope, tenzij je gold spendeert op de AH om battle items te kopen van anderen. (tegen dan zal je door al die gratis kistjes zijn) :D
Je kan daar bijvoorbeeld ook upgrades doen om te zorgen dat je minder honing resources moet gebruiken bij het upgraden, en das toch niet onbelangerijk op hogere tiers.
Die upgrades zijn eigenlijk enkel goed voor altjes. Op ilvl 802 krijg je eentje voor 20% minder materiaal gebruik voor T1 stuff, waar ge op u main toch al voorbij zijt :D

maar is wel super handig.

Oh en de tower! Daar kunt ge u ook wel ff mee bezig houden ^^

Ga die eerste straks eens afmaken, moet nog 10 lvls doen

Die upgrades zijn eigenlijk enkel goed voor altjes. Op ilvl 802 krijg je eentje voor 20% minder materiaal gebruik voor T1 stuff, waar ge op u main toch al voorbij zijt :D

maar is wel super handig.

Oh en de tower! Daar kunt ge u ook wel ff mee bezig houden ^^

Ga die eerste straks eens afmaken, moet nog 10 lvls doen

Ja idd

Ik heb die tower gisteren gedaan met mijn itlv 960 bard, dus is een eitje dan... dacht ik...
Tot level 47 denk ik dan is er een situatie/mechanic die ik niet doorheb.
Ik kon daar geen skills gebruiken... en was ook niet gewoon weglopen zoals bij die "survive" encounters, en had niet door what to do. Dus dood. :biglaugh:
Ik ga het nog eens proberen vanavond maar als mijne euro niet valt wat de mechanic daar is toch eens opzoeken.

het zijn vooral die harmony leapstones die ik ontbreek
andere mats heb ik genoeg, maar kan nooit extra rollen omdat ik die leapstones ontbreek

Bedankt voor de post-ilvl380 tips. :D

Zo te lezen focus ik ook best op daily quests die leapstones rewarden zodat ik zelf er geen tekort ga krijgen later.

Bedankt voor de post-ilvl380 tips. :D

Zo te lezen focus ik ook best op daily quests die leapstones rewarden zodat ik zelf er geen tekort ga krijgen later.
Eigenlijk gaan die leapstones vooral een issue zijn in T2, in T1 krijgt ge der echt kei, kei, keiveel. Meer dan genoeg om naar ilvl 600 te raken.

Khad er een 100tal over die ik gewoon verkocht heb op de markt xD

Ja idd

Ik heb die tower gisteren gedaan met mijn itlv 960 bard, dus is een eitje dan... dacht ik...
Tot level 47 denk ik dan is er een situatie/mechanic die ik niet doorheb.
Ik kon daar geen skills gebruiken... en was ook niet gewoon weglopen zoals bij die "survive" encounters, en had niet door what to do. Dus dood. :biglaugh:
Ik ga het nog eens proberen vanavond maar als mijne euro niet valt wat de mechanic daar is toch eens opzoeken.
Ge hebt battle items ;) Just gedaan :p kzie wa ge bedoelde

Eigenlijk gaan die leapstones vooral een issue zijn in T2, in T1 krijgt ge der echt kei, kei, keiveel. Meer dan genoeg om naar ilvl 600 te raken.

Khad er een 100tal over die ik gewoon verkocht heb op de markt xD

Ik neem aan dat ik die providence gear die ik nu heb, blijf upgraden naar item level 600?

Ik neem aan dat ik die providence gear die ik nu heb, blijf upgraden naar item level 600?
Inderdaad, u success chances gaan lager en lager gaan maar tis gewoon den dieje for now.

Als ge abyssals doet dan kunt ge wel nog set pieces krijge en zelf upgrade

Ge kunt dan gear transfer gebruiken om die levels over te zetten naar een beter ding ;)
Same me als ge beter quality drops krijgt

Sorry voor de maxroll herhaling, maar echt goeie guides :D

Maar je kan abyss dungeons skippen en je gewone chaos gear upgraden tot +15 ja.
Maar vanaf 960 zou ik toch voor abyss gear beginnen gaan, daar zal je wat langer in spelen + je hebt de set stats.

Inderdaad, u success chances gaan lager en lager gaan maar tis gewoon den dieje for now.

Als ge abyssals doet dan kunt ge wel nog set pieces krijge en zelf upgrade

Ge kunt dan gear transfer gebruiken om die levels over te zetten naar een beter ding ;)
Same me als ge beter quality drops krijgt

Nice, dan gaat er niks verloren. Behalve als een upgrade faalt natuurijk. :P Ik heb wel extra providence gear gekregen van de chaos dungeon als ik me niet vergist, zal die best dan bewaren moest er een upgrade falen of ik sta nog naakt in Vernn binnen de kortste keren.

@Hoffman: merci voor de maxroll guides, ik heb reeds een kijkje genomen. Ik volgde hun guide al voor leveling/dungeon/raid builds. Ze hebben zoveel resources dat ik efkes door de bomen het bos niet meer kon zien. Andere guides zoals hun speedrun naar T3 heb ik een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant, best nice dan heb ik dat al achter de rug. Aan de andere kant, beter niet te snel want nu suck ik nog wat (in die abyssal dungeon ben ik bij elke boss doodgegaan, best beschamend) en ik zou beter eerder mijn skills honen dan mijn gear. :P

Nice, dan gaat er niks verloren. Behalve als een upgrade faalt natuurijk. :p Ik heb wel extra providence gear gekregen van de chaos dungeon als ik me niet vergist, zal die best dan bewaren moest er een upgrade falen of ik sta nog naakt in Vernn binnen de kortste keren.
Als een honing faalt, zijt ge uw item niet kwijt :p

Nice, dan gaat er niks verloren. Behalve als een upgrade faalt natuurijk. :p Ik heb wel extra providence gear gekregen van de chaos dungeon als ik me niet vergist, zal die best dan bewaren moest er een upgrade falen of ik sta nog naakt in Vernn binnen de kortste keren.

@Hoffman: merci voor de maxroll guides, ik heb reeds een kijkje genomen. Ik volgde hun guide al voor leveling/dungeon/raid builds. Ze hebben zoveel resources dat ik efkes door de bomen het bos niet meer kon zien. Andere guides zoals hun speedrun naar T3 heb ik een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant, best nice dan heb ik dat al achter de rug. Aan de andere kant, beter niet te snel want nu suck ik nog wat (in die abyssal dungeon ben ik bij elke boss doodgegaan, best beschamend) en ik zou beter eerder mijn skills honen dan mijn gear. :p
uw T1 gear kan je op 2 manieren krijgen als je itemlvl 250 bent en lvl 50 kan je chaos dungeon doen, daar krijg je uw T1 gear OF je volgt de main quest en je krijgt uw T1 gear volledig na Shusire main quest line. (Dus 1 set kan je gerust dismantlen want die materiaal ga je toch gebruiken om te honen)
die blijf je nu volledig upgraden tot ilvl 600 idd.

Als uw honing faalt dan faalt dat gewoon je bent niet uw gear kwijt, dan is die upgrade gewoon gefaald, maar die failings gaan pas beginnen tegen ilvl 500 denk ik want ik zit nu op 443 en nog geen 1 keer gefaald...
Abyssal dungeons zijn eigenlijk raids met boss mechanics dus eigenlijk zou je best op YT éérst zien wat de mechanic is voor het te doen.

Ge hebt battle items ;) Just gedaan :p kzie wa ge bedoelde
Yup :biglaugh:

Tweede awakening unlocked ook gisteravond.
Wat een langgggeeee questlijn man :) Denk dat ik er 4-5 uren over gedaan heb, wel af en toe beetje afk.

Ook mijn eigen alt guild leave gedaan, om met mijn Bard beyond te joinen indien plaats, maar 4 dagen "penalty"..
Dat is toch een ridicuul systeem he.
Is het enige dat ik echt dislike aan spel, hun guild systeem.

Oh ja, tegen half volgende week nog eens checken of er nog plek is.

Laatst bewerkt:
Yup :biglaugh:

Tweede awakening unlocked ook gisteravond.
Wat een langgggeeee questlijn man :) Denk dat ik er 4-5 uren over gedaan heb, wel af en toe beetje afk.

Ook mijn eigen alt guild leave gedaan, om met mijn Bard beyond te joinen indien plaats, maar 4 dagen "penalty"..
Dat is toch een ridicuul systeem he.
Is het enige dat ik echt dislike aan spel, hun guild systeem.

Oh ja, tegen half volgende week nog eens checken of er nog plek is.
Ik denk da we op 30/32 nog altijd zitten dus komt wel goed.

Normaal gezien zijn we volgende donderdag met de weekly reset ook sowieso lvl 3 dus dan ist 34 man plek ^^

Ik zit nu op een punt ff vast want ik mis honing material. De leap stones van t2 zijn een pain in the ass.

Aangezien ik guardian raids echt haat is da al kloterij. Kga een altje naar t2 ff pushen me de toren en zien of da beter gaat dan ^^

Gisteren keiveel gedaan.. Om uiteindelijk ni echt te weten wa ik juist heb gedaan haha. Der is echt zoveel te doen. Ni normaal

Welke domkop heeft de area channel chat gelocked tot lvl 30?
Waarom kan ik geen potions etc droppen in de skillbar beneden de manabar? Die dient daar toch voor? Maar als ik probeer krijg ik die "this bar is only for potions blabla " melding?

Waar de f*** is mijn mount die ik kreeg als lanceringsreward? Ik druk RMB en ineens is dat paard verdwenen?

Mount is een item die je gebruikt en die komt dan in je mount tab onder "guides".
Potions kunnen enkel in de bovenste rij, de onderste is voor battle items zoals grenades. Die area chat is natuurlijk om goldspammers tegen te gaan.

Terug
Bovenaan