Loki

Disney+ Loki

Absoluut, Tinufiel komt gewoon wat trollen.
Trollen? Absoluut niet, ik vond Wandavision echt garbage tier. Buiten Olsen herself was er geen enkel geloofwaardig karakter en dan ineens en "rare substory" die ik voor spoiler reasons niet ga posten. Verhaal zal letterlijk bomvol met gaten en was achteraf gezien ook hélemaal onlogisch.

Geen getrol, serie was gewoonweg slecht.
 
Ik moet zeggen dat het fanboyism voor de Marvel reeksen het fanboyism van de LotR reeks aan't overtijgen is. :)
 
ik vond het ook een mindere.
setting deed mij eerder denken aan de oude Star Trek series, met al die fluo gebouwen en zo.
heel bizar.
 
Story was ineens wat minder ja. Wellicht setup voor de volgende.

Dat laatste stukje was ook compleet onlogisch, precies cirkels aan het draaien puur voor de action en visuals. Al vond ik het sfeertje van de afstervende planeet wel goed tot net voor die cyberpunky (2077 el mao) stad.
 
Goeie ep weer. Andere toon dan de eerste twee die ik conceptueel ook beter vond, maar de setting en de interactie tussen de twee vond ik echt goed. Mijn vriendin vond deze dan weer beter dan de eerste twee. Maar daar ging het meer over die time-shenanigans en dat is iets te scifi voor haar.

Trollen? Absoluut niet, ik vond Wandavision echt garbage tier. Buiten Olsen herself was er geen enkel geloofwaardig karakter en dan ineens en "rare substory" die ik voor spoiler reasons niet ga posten. Verhaal zal letterlijk bomvol met gaten en was achteraf gezien ook hélemaal onlogisch.

Geen getrol, serie was gewoonweg slecht.

Verbetering: Jij vond de serie slecht. En daar is niets mis mee, dat is jouw smaak. (ook al ben ik er echt ten zeerste niet akkoord mee) Maar maak iets relatief zeker niets absoluut.

Uw fanboyism opmerking snijdt overigens echt geen hout, aangezien velen hier Falcon & The Winter Soldier bvb maar niks vonden.
 
Heel andere aflevering dan de eerste twee, maar ik vond het wel goed. Uitdiepen van de relatie tussen de twee Loki's.
 
Een pak beter dan de derde. En toch zo jammer van die mid- en end credits scenes dat ze dat niet gewoon in de aflevering steken, want was heerlijk!
 
Zoals verwacht (en gehoopt), episode 3 was de opbouw naar de vierde episode. Weer terug op het niveau van eerste en tweede episode, erg benieuwd naar de volgende!
 
Moet Episode 4 nog zien ik. Maar persoonlijk vind ik Loki wat teleurstellend als serie.

Het hele plot lijkt zo wat naar uw kop gegooid van, hup hier een concept, aanvaard het, maar denk er niet te veel over na of ge merkt dat het geen steek houd. Ik hoop eerlijk gezegd dat de serie ergens een richting uit gaat dat het het concept van de eerste afleveringen te niet doet, en ik kan zeggen fjoeuw... sjans dat da niet echt was xD
 
Moet Episode 4 nog zien ik. Maar persoonlijk vind ik Loki wat teleurstellend als serie.

Het hele plot lijkt zo wat naar uw kop gegooid van, hup hier een concept, aanvaard het, maar denk er niet te veel over na of ge merkt dat het geen steek houd. Ik hoop eerlijk gezegd dat de serie ergens een richting uit gaat dat het het concept van de eerste afleveringen te niet doet, en ik kan zeggen fjoeuw... sjans dat da niet echt was xD
in 1 woord dus: Marvel :)

4de ep was best sterk, zou niet weten wat de endgame is.
Zelfs na die mid credit scene geen idee wat er gaat gebeuren.
 
Episode 4 was de beste tot dusver, heb wel weer effe ne facepalm gedaan 5 min in de aflevering.
Soms moet ge gewoon dingen aanvaarden I guess... gewoon niet nadenken...
 
Spoiler gelanceerd door Disney zelf, staat op youtube
Disney hint dat Kang The Conquerer inderdaad, achter het gordijn zit, maar met Disney weet je het nooit zeker. De acteur die Kang speelt ontkende overigens, dat hij zijn opwachting zou maken in Loki, maar hij kan natuurlijk gerust gelogen hebben ..

Laatste episode was grappig vond ik, maar ook echt wel zalig.
 
Terug
Bovenaan